ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όσοι προσπαθήσουν να υποστηρίζουν τον Λόγο, μέσα στις Εκκλησίες ΜΟΥ, θα φιμώνονται μέσω της απομάκρυνσης

 

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 7 Απριλίου του 2014, στις 19:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι σπόροι έχουν σπαρθεί και κάθε λεπτομέρεια του σχεδίου, που προετοιμάζει τον κόσμο για τον αντίχριστο, έχει ολοκληρωθεί. Όλες οι αλλαγές, που θα δείτε στον κόσμο της πολιτικής και στην Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη, συνδέονται – όπως και κάθε χειρονομία μεταξύ των εθνών – όπως κάθε νόμος που αψηφά τους Νόμους του Θεού. Δεν είναι τυχαίο πως όλοι αυτοί οι νόμοι εισάγονται σε όλο τον κόσμο, με τέτοιο ρυθμό όπως είναι τώρα, διότι όλα έχουν ενορχηστρωθεί προσεκτικά.

Θα σας πλημυρίσουν με νέες, ξαφνικές ανακοινώσεις σχετικά με τις επαφές μεταξύ του κράτους και της Εκκλησίας, όπου οι νόμοι τους θα αλληλοσυνδέονται. Όσοι προσπαθήσουν να υποστηρίζουν τον Λόγο, μέσα στις Εκκλησίες ΜΟΥ, θα φιμώνονται μέσω της απομάκρυνσης. Κανένα έλεος δεν θα εμφανιστεί σε εκείνους που θα προσπαθήσουν να υπερασπιστούν την Εκκλησία ΜΟΥ, γιατί οι εχθροί ΜΟΥ θα δηλώσουν ότι το αντίθετο είναι αλήθεια. Εσείς, οι ακόλουθοι ΜΟΥ, θα κηρυχθείτε αιρετικοί για την ανυπακοή στους νέους κανόνες, που σύντομα θα καθοριστούν από την Εκκλησία ΜΟΥ. Θα σας πουν ότι η Εκκλησία ΜΟΥ δεν μπορεί να σφάλλει και ως εκ τούτου, ακόμη και αν θα υποστηρίζετε την Αλήθεια, θα απομονωθείτε. Η Εκκλησία ΜΟΥ δεν θα σφάλει ποτέ. Οι εκλεγμένοι ΜΟΥ ηγέτες δεν θα σφάλουν ποτέ, αλλά όταν ένας απατεώνας κατάσχει την εξουσία, δεν πρέπει να τον ακολουθείτε, όταν δηλώνει ότι η Αλήθεια είναι ένα ψέμα.

Μέσα από τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος θα γνωρίζετε, όταν έρθει εκείνη η ημέρα. Και από εκείνη την ημέρα θα πρέπει να ακολουθήσετε ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού σας. Προσευχηθείτε για το Θάρρος ΜΟΥ, ώστε να μπορώ να σας στηρίξω, γιατί θα χρειαστείτε ατσάλινα νεύρα για να παραμείνετε πιστοί σε ΜΕΝΑ, όταν ο κόσμος θα αναγκαστεί να πέσει στα γόνατά του μπροστά στον αντίχριστο, παραδίδοντας εντελώς την ελεύθερη βούληση.

Ο Ιησούς σας

 

07/04/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.