ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο καιρός θa αρχίσει να παρουσιάζει παράξενα σημάδια

Μήνυμα 239 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου του 2011, στις 19:40

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο καιρός θα αρχίσει να παρουσιάζει παράξενα σημάδια καθώς η Γη κινείται προς μια νέα κατάσταση στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την Πράξη του Θείου Ελέους ΜΟΥ, όταν έρθω να σας σώσω όλους για άλλη μια φορά.

Το μίσος γίνεται πιο έντονο σε κάθε έθνος. Η δυσαρέσκεια είναι αισθητή παντού. Η αμοιβαία αγάπη είναι αδύναμη, ενώ αγάπη του εαυτού γίνεται όχι μόνο ανεκτή, αλλά κρίνεται ως απαραίτητη προκειμένου να γίνει κανείς δεκτός στο σημερινό κόσμο.

ΕΓΩ θα σβήσω το μίσος. Θα αντισταθώ στα σχέδια του ανθρώπου να επιβάλλει την τρομοκρατία ενώπιον των αδελφών του. Θα σβήσω την αλαζονεία στις ψυχές σας. Κάθε αμαρτία θα αποκαλυφθεί σε σας όπως φαίνεται στην ωμή ασχήμια της στα Μάτια ΜΟΥ.

Γιατί τόσες πολλές καλόκαρδες ψυχές πρέπει να γυρίσουν την πλάτη τους σήμερα στις αρχικές διδασκαλίες ΜΟΥ; Γιατί τώρα; Τι συμβαίνει με την Αγάπη του Θεού Πατέρα, που φέρνει ντροπή στα μάτια τους; Θα σας πω. Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως τόσα πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ έχουν γίνει μεριά που γυρεύουν τις απολαύσεις του κόσμου. Παρόλο που πολλά από τα υλικά αγαθά που αναζητούν είναι πέρα ​​από την εμβέλειά τους, συνεχίζουν να ΜΕ απορρίπτουν. Οι ψυχές των ανθρώπων έχουν καλυφθεί με σκοτάδι τόσο πυκνό, που θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για το Φως ΜΟΥ για να λάμψει και να διαπεράσει στις ψυχές τους.

Πώς κλαίω με δάκρυα πικρής θλίψης για αυτές τις χαμένες ψυχές, που απεγνωσμένα έχουν ανάγκη από την Ειρήνη της Σωτηρίας, την οποία λαχταρούν. Απλώς δεν συνειδητοποιούν ότι μόνο ΕΓΩ μπορώ να φέρω την Ειρήνη στις κουρασμένες καρδιές τους.

Ωχ, από πόσο πολύ καιρό η Αγάπη ΜΟΥ έχει ξεχαστεί. Στο μυαλό τους είμαι απλώς ένα κομμάτι χωρίς την ουσιαστική σημασία. Θέλουν την ειρήνη του μυαλού και της καρδιάς, αλλά δε ΜΟΥ το ζητάνε αυτό. Μόνο όταν θα ζητήσουν μπορώ να ανταποκριθώ. Μήπως δεν το γνωρίζουν αυτό;

Όσοι από εσάς που ΜΕ αγαπάτε, αλλά μισείτε η αγανακτείτε με τον αδελφό σας, επίσης κι εσείς χρειάζεστε τη βοήθειά ΜΟΥ. Δε θέλω την πίστη σας αν δεν αντιμετωπίζετε τους άλλους με καλοσύνη. Όταν βλάπτετε τους αδελφούς και τις αδελφές σας για οποιονδήποτε λόγο, πληγώνετε ΕΜΕΝΑ. Ανεξάρτητα από το πώς δικαιολογείτε τις ενέργειές σας, να ξέρετε ότι αισθάνομαι τον πόνο εκείνων που κακοποιείτε. Όταν ΜΕ πληγώνετε μ’ αυτόν τον τρόπο, δεν μπορείτε να ΜΟΥ δείξετε την αληθινή Αγάπη από την καρδιά.

Μάθετε από αυτό. Αναζητήστε ταπεινότητα σε κάθε κατάσταση πριν έρθετε μπροστά ΜΟΥ για να ορκιστείτε πίστη στο ‘Άγιο Θέλημά ΜΟΥ. Με τον τρόπο αυτό θα κρατήσετε καθαρές ψυχές και θα είστε ικανοί να μπείτε στη Βασιλεία ΜΟΥ.

Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, είστε πολύ τυχεροί, γιατί εκατομμύρια από σας θα γίνουν μέρος του Νέου Παράδεισού ΜΟΥ. Αυτό οφείλεται στην εποχή, στην οποία ζείτε. Παιδιά, στο σημερινό κόσμο τόσοι πολλοί από σας μπορούν να σωθούν τώρα με έναν τρόπο, με τον οποίο δεν μπορούσαν οι προηγούμενες γενιές.

Να χαίρεστε μ’ αυτήν την είδηση και να εκμεταλευτείτε αυτήν την Ευκαιρία να αποδεχθείτε το Θείο Έλεός ΜΟΥ με ανοιχτή και μεταμελημένη καρδιά, ενώ μπορείτε ακόμη.

Ο Σωτήρας σας, Ιησούς Χριστός

02/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.