ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Προσωρινή ειρήνη στον κόσμο, εάν οι σκοτεινές ψυχές θα μετανοήσουν

Μήνυμα 300 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 1 Ιανουαρίου του 2012, στις 15:00

 

Παιδί Μου, η στιγμή είναι κοντά, αλλά τα παιδιά Μου πρέπει να δείξουν υπομονή. Όλα γίνονται σύμφωνα με το Άγιο Θέλημα του Πατέρα Μου.

Παιδιά, πρέπει να συνειδητοποιήσετε, ότι οι δυνάμεις του κακού στον κόσμο σας απειλούν την πίστη σας στο Θεό Πατέρα. Αυτές οι δυνάμεις του κακού δε θα νικήσουν, επειδή δεν έχουν καμία εξουσία πάνω στον Ουράνιο Πατέρα Μου. Ωστόσο, θα βασανίζουν τους συναδέλφους, τους αδελφούς και τις αδελφές τους με δολοφονίες, πόλεμο και έλεγχο.

Προσευχηθείτε, για να δουν σύντομα αυτές οι σκοτεινές ψυχέςι το Φως του ΥΙΟΥ Μου. Αν το δουν και μετανοήσουν κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης, τότε στη Γη θα υπάρξει προσωρινή ειρήνη.

Ο ΥΙΟΣ Μου, ο Ιησούς Χριστός, στον οποίο όλες οι ψυχές πρέπει να βασίζονται προκειμένου να σωθούν, ήδη ανυπομονεί για να φέρει στην ανθρωπότητα το Μεγάλο Έλεός ΤΟΥ.

Προσευχηθείτε δυνατά, παιδιά Μου, για τη σωτηρία αυτών των σκοτεινών ψυχών, που μπορεί να μην επιβιώσουν την Προειδοποίηση.

Αυτές οι φτωχές ψυχές θα τρομοκρατηθούν όχι μόνο όταν γίνουν μάρτυρες των αμαρτιών τους, αλλά όταν δουν το σκοτάδι στο οποίο βρίσκονται. Το σκοτάδι έχει θολώσει αυτές τις ψυχές τόσο πολύ, που το Φως του Ελέους του ΥΙΟΥ Μου θα τους κάνει να νιώθουν αδύναμοι και ανήμποροι.

Πολλοί θα είναι πολύ αδύναμοι για να πιάσουν το Έλεος του ΥΙΟΥ Μου, που θα τους προσφέρεται.

Σας ζητώ να προσευχηθείτε γι’ αυτές τις ψυχές. Ο ΥΙΟΣ Μου είναι αποφασισμένος να σώσει αυτές τις ψυχές πρωτίστως. Παιδιά, ΑΥΤΟΣ χρειάζεται περισσότερες προσευχές. Πρέπει να ικετεύετε για το Έλεος για εκείνες τις σκοτεινές ψυχές.

Παιδί Μου, ζήτησε από τα παιδιά Μου να προσφέρουν αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας σε Μένα, τη Μητέρα της Σωτηρίας

«Ω Αμόλυντη Καρδιά της Μαρίας

Μητέρα της Σωτηρίας και Μεσίτρια όλων των Χαρίτων
Εσύ, που θα συμμετέχεις στη Σωτηρία της ανθρωπότητας
από την κακία του σατανά
Προσευχήσου για μας

Μητέρα της Σωτηρίας, προσευχήσου για να μπορούν να σωθούν όλες οι ψυχές
και να δεχθούν την Αγάπη και το Έλεος, που παρουσιάζεται από το ΥΙΟ Σου
Τον Κύριό μας τον Ιησού Χριστό, ο οποίος έρχεται και πάλι για να σώσει την ανθρωπότητα
και να μας δώσει την ευκαιρία της Αιώνιας Σωτηρίας. Αμήν.»

 
Η Αγαπημένη Μητέρα σας
Η Μητέρα της Σωτηρίας

01/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

