ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Δύο δισεκατομμύρια ψυχές θα μετανοήσουν ως αποτέλεσμα αυτών των Μηνυμάτων

Μήνυμα 303 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 3 Ιανουαρίου του 2012, στις 15:30

 

Κόρη ΜΟΥ, το Δώρο του σημερινού οράματος, όπου σου αποκάλυψα το Πρόσωπο του ΥΙΟΥ ΜΟΥ και το ΔΙΚΟ ΜΟΥ, του αγαπημένου σους Ουράνιου Πατέρα, είναι σπάνιο.

Ευλογήθηκες, λαμβάνοντας αυτό το εξαιρετικό Δώρο από τον Ουρανό. Αυτό ήταν απαραίτητο για να σε κάνει ισχυρότερη. Ο πόνος σου θα ελαφρύνει τώρα και θα γίνεις πιο δυνατή από πριν.

Μην φοβάσαι ποτέ αυτή την εργασία, γιατί πρέπει να ξέρεις, ότι κάθε εξουσία πάνω στη Γη είναι στα Ουράνια Χέρια ΜΟΥ. Κανείς δεν έχει την εξουσία επάνω στον Πατέρα. Ακόμη και ο απατεώνας δεν μπορεί να παρέμβει ή να αλλάξει το Ουράνιο Σχέδιο ΜΟΥ για την ανθρωπότητα.

Ο Ουρανός χαίρεται λόγω της μετατροπής, που προέκυψε από τα Μηνύματά ΜΟΥ προς τον κόσμο. Πάνω από δύο δισεκατομμύρια ψυχές θα μετανοήσουν τώρα ως άμεσο αποτέλεσμα αυτών των Θείων Μηνυμάτων.

Κανείς δε θα σταματήσει αυτό το έργο. Μπορούν να προσπαθήσουν, αλλά θα είναι μάταιο.

Η Θεία προστασία ΜΟΥ προστατεύει όλες τις ψυχές, που κηρύττουν την Αλήθεια της Αιώνιας Σωτηρίας.

Παιδιά, μην παραδίνεστε ποτέ, ανεξάρτητα από το πόσο βαρύς γίνεται ο πόνος σας. Μην ξεχνάτε ποτέ, ότι ο πόνος σας φέρνει πιο κοντά στο Ουράνιο Βασίλειο ΜΟΥ.

Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, σύντομα θα χαίρεστε, όταν θα νιώθετε τις Χάρες, που θα χύνονται επάνω σας από τον ΥΙΟ ΜΟΥ.

Παραμείνετε προσεκτικοί. Προσευχηθείτε για όλες τις ψυχές και ποτέ μην αμφιβάλετε ούτε για ένα λεπτό, ότι Αυτός Είμαι ΕΓΩ, ο Αιώνιος Πατέρας σας, που σας φέρνει την ειρήνη του μυαλού, σώματος και της ψυχής μέσα από αυτά τα Μηνύματα.

Να αντιμετωπίζετε αυτά τα Μηνύματα ως Ιερά. Αυτά είναι και θα είναι πάντα σύμφωνα με το Λόγο ΜΟΥ, που δίνεται στον άνθρωπο από την αρχή του χρόνου. Θα ανάψουν τη φλόγα της ψυχής σας με έναν τρόπο, που θα σας είναι δύσκολο να αγνοήσετε.

Επιτρέψτε στο Πνεύμα ΜΟΥ να φθάσει σε σας και να σας ηρεμήσει. Μόνο τότε μπορώ να αγγίξω τις ψυχές σας έτσι ώστε η Σπίθα της Αναγνώρισης θα ανάψει τις καρδιές σας.

Σας καλώ, για να τρέξετε σε ΜΕΝΑ, έτσι ώστε να μπορώ να σας αγκαλιάσω με το μοναδικό τρόπο, όπως μόνο ο Πατέρας μπορεί.

Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας προσφέρω την προστασία ΜΟΥ και τις Χάρες, που θα σας κάνουν αρκετά δυνατούς, για να πολεμήσετε στο Στρατό ΜΟΥ εναντίον του κακού στον κόσμο σας.

Ο Στρατός ΜΟΥ θα οδηγήσει στην ειρήνη, που επιθυμείτε και στην αγάπη, που χρειάζεστε, για να σβήσετε τη δίψα σας.

Πηγαίνετε με ειρήνη, παιδιά, γνωρίζοντας ότι σ’ αυτά τα Μηνύματα καθιερωμένα για ολόκληρο τον κόσμο, περιέχεται η Αλήθεια.

Εάν είστε αγνής και ταπεινής καρδιάς, θα αναγνωρίσετε την Αγάπη ΜΟΥ. Γίνετε μικροί, σαν παιδί, στα Μάτια ΜΟΥ. Μόνο τότε θα σας σηκώσω σαν Αγγέλους στην Ιεραρχία ΜΟΥ, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή.

Πηγαίνετε εν ειρήνη. Ακουμπήστε τα κουρασμένα κεφάλια σας στον Ώμο ΜΟΥ, και ΕΓΩ θα σας φέρω την ανακούφηση και την παρηγοριά, που επιθυμείτε.

Σας αγαπώ, παιδιά. Τον καθέναν από εσάς.

Χαίρομαι, διότι όταν έρθει η μέρα της επανένωσης της Αγίας Οικογένειάς μας, όλοι οι Ουρανοί θα ψάλλουν για την αιωνιότητα στην τιμή και δόξα.

Ο Θεός Πατέρας

03/01/2012 Posted by | Uncategorized | Możliwość komentowania Ο Θεός Πατέρας: Δύο δισεκατομμύρια ψυχές θα μετανοήσουν ως αποτέλεσμα αυτών των Μηνυμάτων została wyłączona