ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Κρίνοντας και καταριώντας τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ, φτύνετε στο Πρόσωπό ΜΟΥ

Μήνυμα 306 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 7 Ιανουαρίου του 2012, στις 15:40

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ενώ οι πιστοί ΜΟΥ συνεχίζουν τη μάχη μεταξύ τους ως προς την αυθεντικότητα αυτών των Αγίων Μηνυμάτων ΜΟΥ για τον κόσμο, όλο και περισσότερες ψυχές συνεχίζουν να διαχωρίζονται από ΜΕΝΑ.

Εσείς, που ισχυρίζεστε ότι ΜΕ  γνωρίζετε, να είστε βέβαιοι, ότι η αγάπη σας για ΜΕΝΑ πρέπει να αποδειχθεί.

Δεν αρκεί να πείτε, ότι ΜΕ αγαπάτε. Πρώτα πρέπει να αγαπάτε τους πλησίους σας.

Πώς αγαπάτε τους πλησίους σας; Αντιμετωπίζοντας τους με αγάπη και σεβασμό, ανεξάρτητα από το πώς σας προσβάλλουν.

Αλίμονο σε όσους από εσάς συκοφαντούν τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ. Είστε χαμένοι για ΜΕΝΑ. Εσείς, χωρίς την ταπεινότητα στην καρδιά σας, όταν κρίνετε και καταριέστε τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ, φτύνετε στο Πρόσωπό ΜΟΥ.

Να θυμάστε, ότι δε ΜΕ εκπροσωπείτε, όταν συκοφαντείτε και δείχνετε δημόσια το μίσος για τους άλλους.

Ωστόσο, πολλοί από αυτούς, που παρουσιάζουν τους εαυτούς τους ως Αγίους Αποστόλους ΜΟΥ, πέφτουν σ’ αυτήν την παγίδα, που τους έστησε ο σατανάς για να κάνουν σφάλμα.

ΕΓΩ λέω φύγετε. Να προσεύχεστε για συγχώρεση. Πολύ καλύτερα, αν περάσετε περισσότερο χρόνο στην προσευχή για τη σωτηρία των αδελφών σας.

Ωχ, πόσο επιθυμώ οι πιστοί που ισχυρίζονται, ότι έρχονται στο Όνομά ΜΟΥ να συμπεριφέρονται με τον τρόπο που τους έχω διδάξει. Πόσο πληγώνουν τις φτωχές ψυχές, που κάνουν τα πάντα για να παραμείνουν ταπεινοί στα Μάτια ΜΟΥ.

Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για διάκριση σε σχέση με αυτά τα Ιερά Μηνύματα από τα Θεία Χείλη ΜΟΥ, τα τελευταία τέτοια Μηνύματα αυτού του είδους σ’ αυτούς τους έσχατους καιρούς.

Ποτέ μην δημιουργείτε τη δική σας γνώμη βασιζόμενη σε εσφαλμένη αντίληψη για το Ποιος Είμαι ΕΓΩ και οι Διδασκαλίες ΜΟΥ.

ΕΓΩ Είμαι πάνω απ’ όλα πρώτα ο Θεός του Ελέους, προτού έρθω ως Κριτής.

Σας αγαπάω όλους, αλλά υποφέρω τον ίδιο πόνο και σήμερα, όπως εκείνον που έζησα κατά τη διάρκεια της παραμονής ΜΟΥ στον Κήπο της Γεθσημανή. Δε θα αναπαυθώ ποτέ μέχρι να σας σώσω από τον πονηρό.

Κάθε άνθρωπός που λέει, ότι ΕΓΩ δεν υποφέρω δε ΜΕ γνωρίζει.

Κάθε άνθρωπος που νομίζει ότι του δόθηκε εξουσία να κρίνει τους άλλους στο Όνομά ΜΟΥ, δε ΜΕ αγαπάει αληθινά. Αντ’ αυτού αγαπάει τον εαυτό του και είναι γεμάτος υπερηφάνια.

Κάθε άνθρωπος που κουνάει το δάχτυλό του στους άλλους, προκειμένου να τους φοβερίζει για να πιστέψουν σε ΜΕΝΑ, επίσης παρεξήγησε τις Διδασκαλίες ΜΟΥ της Αγάπης, ταπεινότητας και υπομονής.

Πολλοί Χριστιανοί, που έχουν καλές προθέσεις, πιστεύουν επίσης, ότι ο ρόλος τους είναι να αναλύουν και να αξιολογούν εκ νέου τις Διδασκαλίες ΜΟΥ. Ωστόσο, σε μεγάλο μέρος, η ανάλυσή τους βασίζεται στον ανθρώπινο και λογικό συλλογισμό, που έχουν μικρή σημασία στην Βασιλεία ΜΟΥ.

Όταν σας καλώ να γίνετε μικροί στα Μάτια ΜΟΥ, εννοώ σαν ένα παιδί που δεν αμφιβάλλει. Εννοώ σαν ένα παιδί που εμπιστεύεται απόλυτα τον Πατέρα του χωρίς φόβο στην καρδιά του.

Μέχρι να γίνετε μικροί στα Μάτια ΜΟΥ, δεν είστε έτοιμοι να μιλάτε στο Όνομά ΜΟΥ.

Μόνο όταν θα βρείτε την ταπεινότητα, που αναζητώ ΕΓΩ, θα μπορείτε να ΜΕ βοηθήσετε να σώσω τις ψυχές.

Ο Διδάσκαλος σας
Ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας
Ο Ιησούς Χριστός

07/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

