ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Ιησούς φωνάζει στα παιδιά σε όλο τον κόσμο

Μήνυμα 308 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 8 Ιανουαρίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, απευθύνομαι σήμερα σε όλα τα παιδιά άνω των επτά ετών και σε κάθε ένα από τα παιδιά ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο.

Εσείς, μικρά ΜΟΥ παιδιά, είστε στα Μάτια ΜΟΥ σαν κοσμήματα.

ΜΟΥ φέρνετε τέτοια τρυφερή αγάπη και χαίρομαι στην παρέα σας.

Να ξέρετε, ότι σας αγαπάω πάρα πολύ. Μερικοί από εσάς ΜΕ γνωρίζετε ήδη και αυτό είναι καλό.

Σας προσκαλώ να συζητάτε μαζί ΜΟΥ περισσότερο. Με τα δικά σας λόγια. Σαν φίλος.

Μην αισθάνεστε, ότι πρέπει να μάθετε ή να λέτε προσευχές, τις οποίες μπορεί να θεωρείτε ως δύσκολες.

Αντ’ αυτού ελάτε σε ΜΕΝΑ και μοιραστείτε όλες σας τις σκέψεις, τους φόβους, τα νέα και τα προβλήματα.

Είμαι πάντα στο πλευρό σας, ακόμη και όταν ΜΕ αγνοείτε. Είμαι πάντα αισιόδοξος.

Αυτοί οι φτωχοί, νέοι άνθρωποι, των οποίων οι ζωές είναι γεμάτες με τα ψευδή ή εκείνοι που είναι εμπλεγμένοι με το ποτό ή τα ναρκωτικά, πρέπει να γνωρίζουν το εξής:

Αν και μπορεί να νιώθετε ένα κενό μέσα σας, πρέπει να ΜΟΥ δώσετε το χέρι σας και ΕΓΩ θα το πιάσω. ΕΓΩ θα σας σώσω από τον πνιγμό στη θάλασσα της σύγχυσης.

Πολλοί από σας αισθάνεστε άνευ αξίας και άνευ σημασίας. Είστε τόσο συντριμμένοι από εκείνους, που τους ειδωλοποιείτε στον κόσμο της μουσικής και της φήμης, που αισθάνεστε εντελώς άχρηστοι.

Ποτέ μην αισθάνεστε έτσι, μικρά ΜΟΥ παιδιά, γιατί στα Μάτια ΜΟΥ είστε πολύ ξεχωριστοί.

Κάθε ένας από εσάς κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην Καρδιά ΜΟΥ. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας πάρω στο ταξίδι στο θαυμάσιο νέο μέλλον.

Σύντομα θα εισαγάγω νέα υπέροχη Εποχή Ειρήνης και Δόξας στη Γη.

Πρέπει να είστε δυνατοί. Ποτέ μην παραδίνεστε, όταν αισθάνεστε πεσμένοι. Μην απελπίζεστε, όταν αισθάνεστε άνευ αξίας.

Να θυμάστε, ότι γεννηθήκατε για έναν λόγο. Ανεξάρτητα από τις συνθήκες γύρω σας, ο λόγος της γέννησής σας είναι εξής. Γεννηθήκατε για να ενταχθείτε μαζί ΜΟΥ ως μέρος της Νέας Ένδοξης Βασιλείας ΜΟΥ.

Ξέρω ότι είναι δύσκολο για σας να ακούσετε τη Φωνή ΜΟΥ, γιατί τόσοι πολλοί ψεύτικοι θεοί προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή σας.

Η υπόσχεσή ΜΟΥ για σας είναι αυτή. Ζήστε τις ζωλες σας με την ελπίδα και την αγάπη για ΜΕΝΑ, τον Ιησού σας, και θα σας δώσω το Δώρο του Παραδείσου. Αυτός ο Παράδεισος είναι αυτό που σας περιμένει, αν ΜΟΥ ζητήσετε μόνο να σας βοηθήσω στο ταξίδι σε ΜΕΝΑ.

ΕΓΩ Εείμαι η Αγάπη που λείπει στη ζωή σας.

ΕΓΩ Είμαι η Ειρήνη που αναζητάτε.

ΕΓΩ Είμαι η Βοήθεια που χρειάζεστε για να αισθανθείτε και πάλι την αγάπη στις καρδιές σας.

ΕΓΩ Είμαι η Αγάπη.

ΕΓΩ Είμαι το Φως.

Χωρίς ΕΜΕΝΑ θα παραμείνετε στο σκοτάδι.

Σας αγαπάω ανεξάρτητα από το πόσο μπορεί να ΜΕ πληγώνετε ή προσβάλλετε.

Πείτε αυτή τη σύντομη προσευχή και θα έρθω αμέσως σε σας τρέχοντας.

 

Ω Ιησού, αν μπορείς να με ακούσεις,

τότε εισάκουσε την έκκλησή μου για βοήθεια.

Παρακαλώ να με βοηθήσεις να αντιμετωπίσω αυτούς, που μου προκαλούν τον πόνο.

Βοήθησέ με να σταματήσω το φθόνο που αναλαμβάνει τη ζωή μου και να σταματήσω να επιθυμώ

πράγματα που δεν μπορώ να τα έχω.

Αντ’ αυτού, άνοιξε την καρδιά μου για ΣΕΝΑ, αγαπητέ Ιησού.

Βοήθησέ με να αισθάνομαι την πραγματική Αγάπη – τη Δική ΣΟΥ Αγάπη

και να νιώσω την πραγματική ειρήνη στην καρδιά μου. Αμήν.

 

Να χαίρεστε, παιδιά ΜΟΥ, επειδή τώρα ΕΓΩ μιλάω στην καρδιά σας από τους Ουρανούς.

Είμαι πραγματικός.

Υπάρχω.

Σας αγαπάω και ποτέ δε θα παραιτηθώ από τον αγώνα ΜΟΥ για να σας σώσω, έτσι ώστε να μπορώ να πάρω εσάς, την οικογένεια και τους φίλους σας στο Νέο Παράδεισο στη Γη.

Αυτός ο Παράδεισος δημιουργήθηκε για τον Αδάμ και την Εύα, και τώρα θα επιστρέψει στη Γη.

Θέλω να είστε μέρος αυτής της νέας ένδοξης ζωής που είναι πέρα ​​από τα όνειρά σας.

Σας Ευλογώ τώρα.

Ο Αγαπημένος φίλος σας

Ιησούς

08/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

