ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Προσευχηθείτε για τις ψυχές σε θανάσιμο αμάρτημα, οι οποίες μπορεί να μην έχουν την ευκαιρία να ζητήσουν τη λύτρωση

Μήνυμα 312 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, υπάρχει ανάγκη να προσεύχονται τώρα όλοι με όλη την καρδιά τους για τις ψυχές που μπορεί να μην επιζήσουν το σοκ, όταν θα είναι μάρτυρες της Προειδοποίησης και του Μεγάλου Ελέους ΜΟΥ.

Ορισμένες από αυτές τις φτωχές ψυχές σε θανάσιμη αμαρτία μπορεί να μην έχουν την ευκαιρία να ζητήσουν τη λύτρωση, γι’ αυτό παρακαλώ, εξασφαλίστε να προσφέρονται οι προσευχές σας για τέτοιες ψυχές.

Η προσευχή είναι επειγόντως απαραίτητη για να ικετεύετε γι’ αυτές τις ψυχές στο σκοτάδι. Στην κακία τους είναι τόσο αποφασισμένες να καταστρέψουν την ανθρωπότητα μέσω οικονομικών και άλλων ελέγχων, που η Προειδοποίηση θα είναι γι’ αυτούς τρομερό σοκ.

Θέλω να τους δοθεί η ευκαιρία της μετάνοιας, αλλά πολλοί θα ΜΕ απορρίψουν. Παρακαλώ, προσευχηθείτε γι’ αυτές τις βασανισμένες ψυχές.

Εν τέλει, θα ήθελα να ζητήσω από όλους τους πιστούς ΜΟΥ να προσεύχονται σε κάθε ευκαιρία με το Ροζάριο του Θείου Ελέους, επειδή η ώρα της Μεγάλης Προειδοποίησης ΜΟΥ πλησιάζει τώρα όλο και περισσότερο.

Όλοι εκείνοι οι πιστοί, που αρνούνται να δεχτούν, ότι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ο Σωτήρας σας μιλάω σ’ αυτούς μέσω αυτών των Μηνυμάτων, ακούστε ΜΕ τώρα.

Μην είστε σαν εκείνες τις φτωχές ψυχές, που ζούσαν στην εποχή του Νώε, όταν τον περιγελούσαν.

Ανοίξτε τα μυαλά σας και αφιερώστε με γενναιοδωρία το χρόνο σας για την προσευχή. Αυτό είναι όλο που ζητάω από σας αυτή τη στιγμή. Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, θα κλαίτε με δάκρυα από τύψεις, όταν συνειδητοποιήσετε το λάθος σας. Και ναι, ΕΓΩ θα σας συγχωρήσω, παρόλο που ΜΕ πληγώσατε βαθιά.

Οι προσβολές σας ΜΕ πληγώνουν.

Οι χλευασμοί σας είναι σαν ένα μαχαίρι που ΜΕ διαπερνάει διαμπερώς, επειδή νομίζετε ότι ΜΕ ξέρετε, αλλά δεν είναι έτσι.

Τα μυαλά σας είναι κλειστά για την πραγματική Φωνή ΜΟΥ, που είναι σαν κραυγή στην έρημο.

Η υπερηφάνεια σας ΜΕ προσβάλλει.

Πρέπει να αποδεχθείτε, ότι το Γεγονός της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ προγραμματίζεται τώρα.

Μπορεί να μην ΜΕ ακούτε τώρα, καθώς σας ικετεύω να προσεύχεστε για τις ψυχές, που διαφορετικά θα χαθούν για ΜΕΝΑ. Αλλά θα το κάνετε αυτό, όταν θα σας έχει αποδειχθεί μετά από το Μεγάλο Γεγονός.

Κατόπιν αυτού θα περιμένω από εσάς να ακολουθήσετε ΕΜΕΝΑ και θα σχηματίσετε το κατάλοιπο της Εκκλησίας ΜΟΥ. Τότε θα είναι πως όλοι θα ενωθούμε για να μαζέψουμε τα υπόλοιπα κομμάτια προχωρώντας προς την κατεύθυνση του Νέου ΜΟΥ Παράδεισου.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

Ο Σωτήρας και Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

12/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

