ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο ψευδοπροφήτης θα αντιμετωπίζεται ως ένας ζωντανός άγιος. Όσοι θα του αντιταχθούν, θα θεωρούνται ως αιρετικοί

Μήνυμα 321 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 21 Ιανουαρίου του 2012, στις 13:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, στον καθέναν από τους αγγελιαφόρους ΜΟΥ στον κόσμο, που έχουν διοριστεί να διαδίνουν το  Άγιο Λόγο ΜΟΥ, δόθηκε ένα διαφορετικό ρόλο. Δεν υπάρχουν δύο ίδιοι.

Γι’ αυτό οι αγγελιαφόροι ΜΟΥ δεν πρέπει ποτέ να συγχέονται με το κάθε Μήνυμα, συγκρίνοντάς τα με τα άλλα.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, ως έβδομος αγγελιοφόρος, επιλέχθηκες για να ενημερώνεις τα παιδιά ΜΟΥ για την Αλήθεια. Πολλά από την Αλήθεια ΜΟΥ σου έχουν ήδη δοθεί, αλλά πολύ περισσότερα θα έρθουν τώρα.

Λόγω των μυστικών που περιέχονται εκεί, όταν θα αποκαλυφθούν, θα σε γελοιοποιούν, θα σε χλευάζουν και θα σε παρουσιάζονται ως ανόητη.

Αυτά τα Μηνύματα προορίζονται να βοηθήσουν να καθαρίσουν το λαό ΜΟΥ, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων, που αποδέχονται τις κλήσεις για να ακολουθήσουν ΕΜΕΝΑ, καθώς και εκείνων των ψυχών με κρύες και χωρίς αγάπη καρδιές.

Χωρίς αυτήν την κάθαρση η Γη δεν μπορεί να καθαριστεί. Πρέπει να καθαριστεί προκειμένου να γίνει άξια ΕΜΕΝΑ να περπατήσω ξανά επάνω της.

Παιδιά ΜΟΥ, πρέπει να χαίρεστε. Ο φόβος δεν είναι κάτι που προέρχεται από ΜΕΝΑ.

Ο φόβος προέρχεται από το κακό. Ωστόσο θα είσασταν δικαιολογημένοι και συγχωρεμένοι, εάν φοβάστε για εκείνες τις ψυχές, που περπατούν στην τύφλωση. Όχι επειδή δεν μπορούν να δουν, αλλά επειδή αποφάσισαν να μη δουν.

Το καθήκον σας απέναντι ΜΟΥ, αγαπημένε ΜΟΥ στρατέ των πιστών, είναι να ΜΕ βοηθήσετε να προετοιμάσω το δρόμο για την ερχόμενη ΜΟΥ Θεία Κυριαρχία επί της Γης.

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Χρειάζομαι τις προσευχές σας. Οι προσευχές σας θα αποδυναμώσουν το έργο του αντίχριστου και του ψευδοπροφήτη, που θα αναλάβει τη θέση στην Αγία Έδρα της Ρώμης.

Όλα τα παιδιά ΜΟΥ πρέπει να ξέρετε, ότι ΕΓΩ συγχωρώ τα πάντα. Ακόμη και εκείνοι, που εμπλέκονται με σατανικές ομάδες, για τις οποίες μιλάω, μπορούν να σωθούν από την περαιτέρω κάθοδο προς τις πύλες της κόλασης.

Η αμαρτία μπορεί να αποδυναμωθεί μέσω των προσευχών. Δε χρειάζεται να πάτε σε μάχη και να παλεύετε με σηκωμένες γροθιές, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσεύχεστε.

Το Nέο ΜΟΥ Παράδεισο είναι υπέροχο, παιδιά. Τόσες πολλές προετοιμασίες έχουν ολοκληρωθεί, με τα ίδια θαύματα που παρουσιάστηκαν στον Αδάμ και την Εύα, τα οποία απέρριψαν μέσω αμαρτίας. Όλα είναι έτοιμα.

Εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ θα επωφεληθείτε από όμορφο Νέο Παράδεισο στη Γη, επάνω στο οποίο ΕΓΩ θα βασιλεύω.

Επειδή εσείς, από αυτή τη γενιά επιλεχθήκατε να απολαύσετε αυτό το Παράδεισο, δεν πρέπει να σταματήσετε στην εργασία σας, για να ΜΕ βοηθήσετε να πάρω όλα τα παιδιά ΜΟΥ στο Ένδοξο Βασίλειο ΜΟΥ.

Παιδιά ΜΟΥ, να γνωρίζετε όμως, ότι ο ψευδοπροφήτης θα σας αναγκάζει να πιστέψετε, ότι κι αυτός σας ετοιμάζει μια παρόμοια θέση στον Παράδεισο.

Τα ψέματά του θα συναρπάξουν τις αφελείς ομάδες καθολικών πιστών. Θα παρουσιάσει ένα υπέροχο και γεμάτο αγάπη εξωτερικό χάρισμα και όλα τα παιδιά ΜΟΥ στην Καθολική Εκκλησία θα είναι συγκεχυμένα.

Ένα από τα σημάδια να προσέξετε θα είναι υπερηφάνεια και αλαζονεία του κρυμμένη πίσω από την εξωτερική, ψευδή ταπεινότητα. Τα παιδιά ΜΟΥ θα είναι τόσο εξαπατημένα, που θα νομίζουν, ότι αυτός είναι μια εξαιρετική και καθαρή ψυχή.

Θα αντιμετωπίζεται σαν ένας ζωντανός άγιος. Ούτε μία λέξη από το στόμα του δε θα αμφισβητηθεί.

Θα κάνει επίσης εντύπωση, ότι έχει υπερφυσικές ικανότητες και οι άνθρωποι αμέσως θα πιστέψουν, ότι μπορεί να κάνει θαύματα.

Όποιος θα του αντιτίθεται, θα επικριθεί και θα θεωρηθεί αιρετικός.

Όλες τέτοιες ψυχές κατηγορούμενες ότι είναι αιρετικοί, θα απορριφθούν και θα καταδικαστούν.

Όλη η Αλήθεια σχετικά με τη Διδασκαλία ΜΟΥ θα αλλοιωθεί. Όλα θα είναι ένα ψέμα. Οι διώξεις θα εκτυλίσσονται αρχικά αργά και διακριτικά.

Οι αληθινοί ΜΟΥ Χειροτονημένοι Υπηρέτες θα πρέπει να τελούν τη Θεία Λειτουργία ιδιωτικά και σε πολλές περιπτώσεις όχι στην Καθολική Εκκλησία.

Θα πρέπει να προσφέρουν τη Θεία Λειτουργία σε καταφύγια. Παιδιά, όταν συμβεί αυτό, δεν πρέπει να χάσετε την ελπίδα. Έτσι θα είναι για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Απλά προσευχηθείτε γι’ αυτές τις ψυχές, που μέσα στη δέσμευσή τους όσον αφορά τον ψευδοπροφήτη, θα ξεχάσουν την Υπεραγία Τριάδα, η οποία είναι ακριβώς το θεμέλιο, επάνω στο οποίο είναι χτισμένη η Καθολική Εκκλησία.

Πολλές θρησκείες ακολουθούν μόνο ένα Πρόσωπο της Υπεραγίας Τριάδας. Κάποιοι τιμάνε τον Πατέρα, άλλοι τον ΥΙΟ, αλλά όλοι είναι Ένα, κόρη ΜΟΥ.

Υπάρχει μόνο Ένας Αληθινός Θεός. Αυτός είναι ο Πατέρας, ο ΥΙΟΣ και το Άγιο Πνεύμα, τρία διαφορετικά Πρόσωπα σε μια Θεία Ύπαρξη. Σε όλες τις θρησκείες θα δοθεί σύντομα η Αλήθεια και πολλοί θα δεχθούν αυτό το Ιερό Μυστήριο της πίστης.

Ακολουθήστε ΜΕ προς το μονοπάτι της Σωτηρίας, διότι εσείς, πιστοί ΜΟΥ, έχετε μπροστά σας ένδοξο μέλλον, αλλά πρέπει να παραμείνετε δυνατοί.

Αυτή είναι η επιλεγμένη γενιά για το Νέο ΜΟΥ Παράδεισο στη Γη.

Μην απορρίπτετε αυτό το υπέροχο Δώρο της Ζωής, που λάμπει σε όλο του το μεγαλείο. Ούτε μια ψυχή δε θα θέλει τίποτε άλλο. Το Νέο ΜΟΥ Παράδεισο στη Γη θα είναι η Εποχή της Ειρήνης και της Ευτυχίας χωρίς αμαρτία.

Αυτό είναι το Θείο Θέλημα του Πατέρα ΜΟΥ και ήταν η υπόσχεσή ΤΟΥ για την ανθρωπότητα από την αρχή.

Παιδιά, να είστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι, επειδή έχετε πολλά να περιμένετε με ανυπομονησία.

Οι δοκιμασίες, που έχετε μπροστά σας θα γίνουν ασήμαντα, όταν θα γίνετε μάρτυρες του Ένδοξου Βασιλείου που σας περιμένει.

Σας αγαπάω, παιδιά. Ξέρω ότι ΜΕ αγαπάτε. Γι’ αυτό σας ζητώ να δείξετε την αγάπη σ’ εκείνους, που είναι τυφλοί στο Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ.

Προσευχηθείτε γι’ αυτούς σε κάθε ευκαιρία, έτσι ώστε να μπορούν και πάλι να δουν την Αλήθεια της υπόσχεσης ΜΟΥ, που έδωσα στην ανθρωπότητα, όταν πέθανα για να εξασφαλίσω την Αιώνια Σωτηρία σας.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

Ο Σωτήρας όλης της ανθρωπότητας

21/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

