ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Ιησούς φανερώνει την Ολομέλεια Επιείκεια για την πλήρη άφεση αμαρτιών

Μήνυμα 330 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 31 Ιανουαρίου του 2012, στις 21:30

 

Το Μήνυμα αυτό δόθηκε στη Μαρία του Θείου Ελέους μετά από μια και μισή ώρα, κατά τη διάρκεια της Λατρείας της Θείας Ευχαριστίας. 

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πόσο χαίρομαι με την αγάπη που ΜΟΥ δείχνουν οι πολύτιμοι πιστοί ΜΟΥ, τους οποίους η αγάπη είναι τόσο στενά συνδεδεμένη με την Ιερή ΜΟΥ Καρδιά.

Χαίρομαι με τα πιστά παιδιά ΜΟΥ, των οποίων η αγάπη για ΜΕΝΑ ΜΟΥ δίνει τέτοια χαρά μέσα στον πόνο ΜΟΥ.

Αυτοί είναι το φως που ΜΟΥ φέρνει τη δύναμη, που χρειάζεται για την οδήγηση του στρατού ΜΟΥ.

Αυτά τα επιλεγμένα παιδιά πιστεύουν, ότι αυτό ήταν μόνο η πίστη τους, που τους έφερε σε ΜΕΝΑ.

Αυτό, που οι ίδιοι δεν συνειδητοποιούν είναι, ότι το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ κατέβηκε σ’ αυτούς, ιδίως σ’ εκείνους με τις ανοικτές καρδιές, ώστε να μπορούν να ενταχθούν στο Κατάλοιπο της Εκκλησίας ΜΟΥ επάνω στη Γη.

Εκείνοι, οι αγαπημένοι πιστοί ΜΟΥ, που δείχνουν την υπακοή, αποφασιστικότητα της θέλησης και την αγνή αγάπη στις καρδιές τους, θα είναι το θεμέλιο, πάνω στο οποίο θα ανοικοδομήσω την Εκκλησία ΜΟΥ πάνω στη Γη.

Στο στρατό ΜΟΥ, λόγω της αγάπης του για ΜΕΝΑ, θα δίνονται τώρα πολύ ιδιαίτερες Χάρες.

Τους απονέμω την Ολομέλεια Επιείκεια, για να μπορούν να κουβαλάνε τη λαμπάδα της Φωτιάς ΜΟΥ, έτσι ώστε να μπορούν να διαδίδουν τη μετάνοια.

Αυτό το Δώρο από ΜΕΝΑ θα τους δώσει τη δυνατότητα να διαδίνουν την Αλήθεια του Αγίου Λόγου ΜΟΥ, έτσι ώστε Αυτό να αγγίξει τις καρδιές όπου και αν πάνε.

Πρέπει να απαγγείλουν αυτή την προσευχή για επτά συνεχείς ημέρες και θα τους δοθεί το Δώρο της πλήρους άφεσης των αμαρτιών και η Δύναμη του Αγίου Πνεύματος.

 

«Ω Ιησού μου, ΕΣΥ Είσαι το Φως της Γης
Είσαι η Φλόγα, που αγγίζει όλες τις ψυχές
Το Έλεος και η Αγάπη ΣΟΥ δεν έχουν όρια
Δεν είμαστε άξιοι της Θυσίας που πραγματοποιήθηκε μέσα από το Θάνατό ΣΟΥ στο Σταυρό
Ωστόσο γνωρίζουμε, ότι η Αγάπη ΣΟΥ για μας είναι μεγαλύτερη από την Αγάπη που έχουμε για ΣΕΝΑ.
Δώσε μας, ω Κύριε, το Δώρο της ταπεινότητας, ώστε να είμαστε άξιοι του Νέου Βασιλείου ΣΟΥ.
Γέμισε μας με το Άγιο Πνεύμα έτσι ώστε να μπορούμε να πορευόμαστε εμπρός και να οδηγούμε το στρατό ΣΟΥ,
για να διακηρύξουμε την Αλήθεια του Αγίου Λόγου ΣΟΥ και να προετοιμάσουμε τους αδελφούς και τις αδελφές μας
για τη Δόξα της Δευτέρας Παρουσίας ΣΟΥ στη Γη.
ΣΕ τιμάμε!
Σε δοξάζουμε!
Προσφέρουμε τους εαυτούς μας, τις πίκρες μας, τα βάσανά μας ως δώρο για ΣΕΝΑ για τη σωτηρία των ψυχών.
ΣΕ αγαπάμε Ιησού!
Ελέησον όλα τα παιδιά ΣΟΥ όπου κι αν βρίσκονται.
ΑΜΗΝ»

 

Πηγαίνετε εμπρός στην ειρήνη, αγαπημένοι πιστοί ΜΟΥ και να θυμάστε, ότι η αγάπη σας για ΜΕΝΑ ανάβει την Καρδιά ΜΟΥ και φέρνει μεγάλη χαρά στον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, στην Αγία Μητέρα ΜΟΥ, στους Αγγέλους και σε όλους τους Αγίους στον Ουρανό.

Σας αγαπώ όλους. Περιμένω τη στιγμή, που θα αγκαλιάσω με τα Χέρια ΜΟΥ τον καθέναν από εσάς, έτσι ώστε θα βρείτε την ειρήνη, αγάπη και χαρά, που περιμένατε όλη τη ζωή σας πάνω στη Γη.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

31/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

