ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Άλλες χώρες θα ακολουθήσουν την Αγγλία στην απαγόρευση της δημόσιας προσευχής

Μήνυμα 344 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου του 2012, στις 10:30

 

Παιδί Μου, πώς κλαίω όταν βλέπω πως πολλοί προσπαθούν να εξαλείψουν φόρο τιμής για τον αγαπημένο ΥΙΟ Μου.

Σου είπα προηγουμένως, ότι η μάχη ξεκίνησε. Σχέδια για την απαγόρευση της δημόσιας προσευχής στο Θεό Πατέρα και τον πολύτιμο ΥΙΟ ΤΟΥ, τον Ιησού Χριστό, έχουν ήδη αρχήσει στην Αγγλία.

Αυτό είναι μόνο η αρχή. Πολύ σύντομα θα εφαρμοστεί σε σχολεία και άλλους δημόσιους χώρους, μέχρι που θα γίνει παράνομο το να προσεύχεται κανείς στις Εκκλησίες αφιερωμένες στον ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό.

Το μίσος ανάμεσα στους ανθρώπους, και μάλιστα εκείνους στις υψηλές θέσεις, προς τον ΥΙΟ Μου συμαίνει, ότι θα κάνουν ό, τι μπορούν για να απαγορεύσουν τη δημόσια πρακτική του Χριστιανισμού.

Εκείνοι που μισούν τον ΥΙΟ Μου λένε, ότι δεν πιστεύουν στον ΥΙΟ Μου. Αλλά πώς μπορούν να δείχουν τόσο πολύ μίσος για κάποιον, στον οποίο δεν πιστεύουν;

Η περιφρόνησή τους για τον ΥΙΟ Μου θα γίνει σαφέστερη όταν άλλες χώρες θα ακολουθήσουν την Αγγλία στην απαγόρευση της δημόσιας πρακτικής του Χριστιανισμού.

Θα είναι έγκλημα το να τιμάει κανείς τον ΥΙΟ Μου.

Άλλες θρησκείες που πιστεύουν στο Θεό Πατέρα επίσης θα υποφέρουν.

Ωστόσο δε θα υποφέρουν όσο η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και άλλοι Χριστιανοί. Το μαρτύριο τους θα γίνει έντονο.

Προσευχηθείτε παιδιά για να απομακρυνθεί ένα μεγάλο μέρος αυτού του κακού, όταν γίνεται τώρα πιο εμφανές.

Τόσο καιρό, εκείνοι που ισχυρίζονται, ότι δεν πιστεύουν στον ΥΙΟ Μου, παρέμειναν κρυμμένοι.

Τώρα θα ριχτούν προς τα εμπρός με αυτοπεποίθηση και θα διώκουν τον ΥΙΟ Μου μέσω των βασάνων που θα προκαλούν στους πιστούς ΤΟΥ.

Παιδιά, προσευχηθείτε δυνατά για να προστατεύσετε την πίστη σας και το δικαίωμά σας να τιμάτε τον ΥΙΟ Μου στους δημόσιους χώρους, χωρίς να αισθάνεστε ντροπή.

Παρακαλώ να προσεύχεστε μ’ αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας (29) για την προστασία πρακτικής του Χριστιανισμού.

«Ω Κύριέ μου, Ιησού Χριστέ
ΣΕ παρακαλώ να χύσεις το Άγιο Πνεύμα ΣΟΥ
Πάνω σε όλα τα παιδιά ΣΟΥ.

ΣΕ ικετεύω, συγχώρησε εκείνους, που στις καρδιές τους έχουν μίσος για ΣΕΝΑ.
Προσεύχομαι να ανοίξουν οι άθεοι τις σκληρυμένες καρδιές τους κατά τη διάρκεια του Μεγάλου Ελέους ΣΟΥ
Και να μπορούν τα παιδιά ΣΟΥ, που ΣΕ αγαπάνε, να ΣΕ τιμούν με αξιοπρέπεια, ανασηκώνοντας πάνω από κάθε διωγμό.

Παρακαλώ γέμισε όλα τα παιδιά ΣΟΥ με το Δώρο του Αγίου Πνεύματός ΣΟΥ, έτσι ώστε να μπορούν να σηκωθούν με
Θάρρος και να οδηγήσουν το στρατό ΣΟΥ στην τελική μάχη ενάντια στο σατανά, τους δαίμονες του και
όλες εκείνες τις ψυχές, που είναι οι σκλάβοι των ψεύτικων υποσχέσεων του.
Αμήν»

Πήγαινε στην ειρήνη, παιδί Μου και πες στον κόσμο να προετοιμαστεί γι’ αυτή τη μεγάλη αδικία.

Σε ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σου στην πρόσκλησή Μου σήμερα.

Μαρία, η Βασίλισσα όλων των Αγγέλων
Μητέρα της Σωτηρίας

12/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

