ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο κόσμος υποβάλλεται στην επόμενη φάση της κάθαρσης

Μήνυμα 361 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ενώ συνεχίζουν να αυξάνονται οι εκδηλώσεις της διαταραχής στον κόσμο, πλησιάζει η ώρα του Θείου Ελέους ΜΟΥ.

Ενώ οι πόλεμοι και οι αναταραχές εξαπλώνονται σε κάθε κατεύθυνση, η πίστη της Εκκλησίας ΜΟΥ θα συνεχίσει να αποδυναμώνεται.

Το σχίσμα στην Αγία Εκκλησία ΜΟΥ θα αναπτύσσεται τώρα γρήγορα.

Ο ιερέας εναντία στον ιερέα.

Ο επίσκοπος εναντία στον επίσκοπο.

Ο κόσμος υποβάλλεται στην επόμενη φάση της κάθαρσης.

Ο θυμός εναντίον του Πατέρα ΜΟΥ θα εμφανιστεί σε κάθε χώρα του κόσμου.

Οι πιστοί ΜΟΥ θα υποστούν τώρα τον πόνο για την πίστη τους με τρόπο, που δεν έχουν ξαναζήσει.

Ο πόνος, που αισθάνονται αυτές οι φτωχές ψυχές είναι μια αντανάκλαση του πόνου, που ΕΓΩ βιώνω τώρα.

Όλοι όσοι είναι ενωμένοι μαζί ΜΟΥ, τον αγαπημένο τους Ιησού, θα γνωρίζουν χωρίς αμφιβολία στις ψυχές τους, ότι το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ αναπαύεται τώρα μέσα τους.

Θα ξέρουν αμέσως πότε είναι οι μάρτυρες της αμαρτίας γύρω τους, και πώς ΜΕ πονάει αυτό.

Όταν θα βλέπουν πολέμους που προκαλούνται στους αθώους, θα αισθάνονται το Δικό ΜΟΥ Μαρτύριο σε κάθε οστό του σώματός τους.

Όταν θα βλέπουν την αμαρτία της έκτρωσης να κάνει παρέλαση μπροστά τους σαν να ήταν χωρίς συνέπειες, θα είναι γεμάτοι με τον πόνο ΜΟΥ.

Αμαρτία κλιμακώνεται. Η πίστη της Εκκλησίας ΜΟΥ σπαταλιέται.

Η αφοσίωση τον χειροτονημένων υπηρετών ΜΟΥ εξασθενεί.

Η πίστη στις Διδασκαλίες ΜΟΥ απορρίπτεται από τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ, όταν στο Δικό ΜΟΥ ποίμνιο των πιστών λέγονται ψέματα για τη σημασία της αμαρτίας.

Έπειτα, υπάρχουν κι Δικοί ΜΟΥ αγαπημένοι ιερείς, μοναχές και κληρικοί όλων των θρησκευτικών δογμάτων, που πίστεψαν σε ΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, οι οποίοι υπομένουν τον πόνο, όταν αναγκάζονται να είναι μάτυρες της εξάπλωσης της αμαρτίας σαν πυρκαγιά, η οποία με τρομακτική ταχύτητα περιβάλλει τα έθνη παντού.

Ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολο είναι αυτό, πρέπει να παραμείνετε δυνατοί και ενωμένοι στο Όνομά ΜΟΥ.

Η προσευχή είναι τώρα απαραίτητη και πρέπει να αφιερώσετε γι’ αυτήν τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα, προκειμένου να μετριαστούν τα γεγονότα που θα ξεδιπλώνονται τώρα στον κόσμο.

Οι Χριστιανικές Εκκλησίες βρίσκονται στο στόχαστρο και βασανίζονται από κοσμικές ομάδες.

Αυτές θα προσπαθήσουν να καταργήσουν όλα τα πράγματα που τιμάνε ΕΜΕΝΑ, το Θείο Σωτήρα τους τον Ιησού Χριστό.

Το μίσος που φυτεύτηκε στις ψυχές τους, προέρχεται από το χέρι του σατανά.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε τώρα να μπορούν να σωθούν εκείνες οι ψυχές, που προκαλούν πόνο και βάσανα στα παιδιά του Θεού.

Ο Ιησούς σας

27/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

