ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τώρα γίνεται η συντονισμένη προσπάθεια για να σε φιμώσουν σε ορισμένα μέρη της Εκκλησίας ΜΟΥ

Μήνυμα 375 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 13 Μαρτίου του 2012, στις 18:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, σήμερα τελικά θα συνειδητοποιήσεις όχι μόνο πόσο πολύ εναντιώνονται στο Άγιο Λόγο ΜΟΥ, αλλά και πόσο πολύ Το απορρίπτουν ορισμένα μέλη της Εκκλησίας ΜΟΥ.

Εκείνοι, που δεν είναι σε θέση να πέσουν στα Πόδια ΜΟΥ και να ικετεύουν για Έλεος, ανακηρύσσονται ως ικανοί να κρίνουν το Ιερό Λόγο ΜΟΥ που δίνεται στην ανθρωπότητα για τη σωτηρία των ψυχών τους.

ΕΓΩ Είμαι Θεός γεμάτος Έλεος, γεμάτος επιθυμία να σώσω όλα τα παιδιά ΜΟΥ και είμαι μακρόθυμος.

Σήμερα η υπομονή ΜΟΥ έχει δοκιμαστεί σε μια άλλη επίθεση, αυτή τη φορά από έναν άνθρωπο που δηλώνει, ότι μιλάει στο Όνομά ΜΟΥ, η οποία υπονόμευσε την αξιοπιστία αυτών των Μηνυμάτων.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, από τώρα και στο εξής δεν μπορείς να ενασχολείσαι με οποιονδήποτε τέτοιο εκπρόσωπο, χωρίς πρώτα να ζητήσεις την άδειά ΜΟΥ.

Υπάρχει τώρα μια συντονισμένη προσπάθεια για να σε φιμώσουν σε ορισμένα μέρη της Εκκλησίας ΜΟΥ.

Παιδιά ΜΟΥ, τώρα είναι οι καιροί, όταν η πίστη των πιο ένθερμων πιστών ΜΟΥ, συμπεριλαμβανομένων των μελών της Εκκλησίας ΜΟΥ θα τεθεί σε δοκιμασία με τρόπο που δεν έχει δει κανείς από τη Σταύρωσή ΜΟΥ.

Όπως ΕΓΩ αντιμετωπίστηκα άγρια και καταδικάστηκα σε θάνατο επειδή τόλμησα να λέω την αλήθεια, όταν ήρθα την πρώτη φορά, έτσι και θα αντιμετωπίζονται οι Προφήτες ΜΟΥ, που προετοιμάζουν τη Δεύτερα Παρουσία ΜΟΥ.

Θα τους χλευάζουν, θα γελοιοποιήσουν, θα τους κάνουν να δείχνουν ανόητοι, όταν διαδίδουν το Λόγο ΜΟΥ.

Θα κατηγορηθούν για αίρεση από εκείνους, που κηρύττουν τη Διδασκαλία ΜΟΥ, αλλά οι οποίοι δεν αναγνωρίζουν το Λόγο ΜΟΥ, που δίνεται στον κόσμο σήμερα.

Να φοβάστε εσείς που προσπαθείτε να μπλοκάρετε το μονοπάτι, που τώρα καθορίζω μπροστά σας προκειμένου να σωθεί η ανθρωπότητα.

Θα τιμωρηθείτε.

Θα απαντήσετε μπροστά ΜΟΥ για την αδικία, που προκαλείτε σ’ αυτούς, τους οποίους έστειλα να κηρύξουν το Λόγο του Θεού στους έσχατους καιρούς.

Απορρίπτοντας τους Προφήτες του Κυρίου, απορρίπτετε το Λόγο του Κυρίου.

Η αλαζονεία σας σας κάνει τυφλούς στην Αλήθεια και δεν έχετε το δικαίωμα να ΜΕ εκπροσωπείτε.

ΜΕ προσβάλλετε πολύ, και η δική σας απόρριψη του Ιερού Λόγου ΜΟΥ ΜΕ πληγώνει βαθιά.

Κλαίω επάνω στη σκληρή απόρριψη σας του Εαυτού ΜΟΥ ενώ ταυτόχρονα κηρύττετε μια μετριασμένη έκδοση της Αλήθειας των Διδασκαλιών ΜΟΥ.

Πρέπει να περάσετε τώρα τον καιρό στη λατρεία της Θείας Ευχαριστίας πριν μπορέσετε να επικοινωνήσετε μαζί ΜΟΥ για να ΜΟΥ επιτρέψετε να σας καθοδηγήσω στο μονοπάτι της διάκρισης.

Εξετάστε τους λόγους της δικής σας απόρριψης των Λόγων ΜΟΥ.

Μήπως επειδή δε θέλετε να ακούσετε την αλήθεια για το σχίσμα, η οποία πιάνει την Καθολική Εκκλησία;

Μήπως επειδή δε δέχεστε αυτό, ότι η Εκκλησία έχει μολυνθεί από τον απατεώνα;

Δεν καταλαβαίνετε ότι όλα αυτά έχουν προειπωθεί;

Πρέπει να προσεύχεστε ώστε να μπορείτε να δείτε την αλήθεια και να έρθετε σε ΜΕΝΑ για καθοδήγηση, πριν είναι πολύ αργά.

Ο Ιησούς σας
Ο Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

13/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

