ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Άφησέ τους να προσεύχονται σε ΜΕΝΑ για διάκριση

Μήνυμα 390 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 02 Απριλίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να ξεκουραστείς τώρα, επειδή συνεχίζονται οι επιθέσεις από εκείνους, που δεν μπορούν να αποδεχθούν τον Αληθινό Λόγο ΜΟΥ.

Δε σου επιτρέπεται να υπερασπίζεις το Λόγο ΜΟΥ, αλλά τώρα σου δίνω οδηγία να μην ασχολείσαι μ’ εκείνους, που αμφιβάλλουν για το Λόγο ΜΟΥ, γιατί αυτό δεν είναι η δική σου ευθύνη.

Κόρη μου, ανεξάρτητα από το πόσο δελεαστικό είναι να αποδείξεις την αυθεντικότητα του Αγίου Λόγου ΜΟΥ προς την ανθρωπότητα σ’ αυτούς τους καιρούς, δεν πρέπει να το κάνεις αυτό.

ΕΓΩ ποτέ δεν απαντούσα στους δημίους ΜΟΥ κατά τη διάρκεια της Σταύρωσής ΜΟΥ. Δεν πρέπει να προσπαθείς να απαντήσεις σε όσους επιθυμούν να ΜΕ διώκουν μέσω των Μηνυμάτων ΜΟΥ.

Δεν είναι θυμωμένοι μαζί σου, κόρη ΜΟΥ, αλλά μαζί ΜΟΥ.

ΕΓΩ μπορώ να πω μόνο στον κόσμο πώς να προετοιμασεί για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, αλλά δεν μπορώ να τον αναγκάσω.

Αγνόησε τέτοιους χλευασμούς. Πολλοί από αυτούς είναι από ειλικρινείς ψυχές που αισθάνονται την ανάγκη να κάνουν ερωτήσεις. Αλλά δεν έχεις την άδεια για να απαντάς. Άφησέ τους να προσεύχονται σε ΜΕΝΑ για διάκριση. Μόνο ΕΓΩ έχω την υπεύθυνη για τις ψυχές τους. Ακόμα όταν εσύ προσφέρεις τα βάσανα για τη σωτηρία των ψυχών, και πάλι δεν είναι η υποχρέωσή σου.

Πήγαινε λοιπόν και πες σ’ εκείνους, που έχουν αμφιβολίες όπως ο Δικός ΜΟΥ Απόστολος Θωμάς ότι ήμουν ΕΓΩ που τον συνάντησα μετά την Ανάστασή ΜΟΥ, όταν στάθηκα μπροστά του. Μόνο όταν άγγιξε τις Πληγές ΜΟΥ, πίστεψε πλήρως.

Δυστυχώς, σε πολλές ψυχές στον κόσμο δεν προσφέρεται αυτή η πολυτέλεια.

Πρέπει να γνωρίζουν, ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος προκειμένου να προετοιμάσουν τις ψυχές τους. Αυτή είναι η δική τους ελεύθερη επιλογή αν θα ανταποκριθούν στην έκκλησή ΜΟΥ ή όχι.

Ο Ιησούς σας

02/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

