ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Νοβένα του Θείου Ελέους

ΝΟΒΈΝΑ – είναι μια θεσμική πράξη της θρησκευτικής ευλάβειας στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, που συχνά αποτελείται από ιδιωτικές ή δημόσιες προσευχές επαναλαμβανόμενες για εννέα συνεχόμενες ημέρες, συνήθως πριν από μια μεγαλύτερη γιορτή ή εορτασμό, με την ελπίδα της απόκτησης ειδικών μεσολαβητικών Χάρων.

Το κείμενο της Νοβένα του Θείου Ελέους προέρχεται από το «Ημερολόγιο» της Αγίας Φαυστίνας

„Η Nοβένα του Θείου Ελέους, που ο Ιησούς μου είπε να γράψω και να προσεύχομαι πριν τον Εορτασμό του Ελέους (Πρώτη Κυριακή μετά το Πάσχα). Αρχίζει τη Μεγάλη Παρασκευή.”

Επιθυμώ – είπε ο Ιησούς στη Μοναχή Φαουστίνα – να φέρνεις κατά τη διάρκεια αυτών των εννέα ημερών τις ψυχές στην Πηγή του Ελέους ΜΟΥ, για να πάρουν δύναμη και δροσιά και κάθε Χάρη που χρειάζονται για τις κακουχίες της ζωής, και ειδικά την ώρα του θανάτου. Την κάθε ημέρα θα φέρεις στην Καρδιά ΜΟΥ διαφορετική ομάδα ψυχών και θα τις βυθίσεις σ’ αυτόν τον ωκεανό του Ελέους ΜΟΥ. Κι ΕΓΩ όλες αυτές τις ψυχές θα φέρω στο Σπίτι του Πατέρα ΜΟΥ (…). Την κάθε ημέρα θα παρακαλάς τον Πατέρα ΜΟΥ, μέσα από τα πικρά Πάθη ΜΟΥ, για Χάρες γι’ αυτές τις ψυχές.

 

Πρώτη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ όλη την ανθρωπότητα, και ιδιαίτερα όλους τους αμαρτωλούς, και βύθισέ τους στον ωκεανό του Ελέους ΜΟΥ, και μ’ αυτό θα ΜΕ παρηγορήσεις στην πικρή θλίψη, στην οποία ΜΕ βυθίζει η απώλεια των ψυχών.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Δεύτερη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ τις ψυχές των ιερέων και των θρησκευτικών (καλόγριες, καλόγεροι), και βύθισέ τις στο ακαταμέτρητο Έλεός ΜΟΥ. Αυτές ΜΟΥ έδωσαν τη δύναμη να αντέξω τα πικρά Πάθη ΜΟΥ, μέσα από αυτούς σαν από τα κανάλια ρέει πάνω στην ανθρωπότητα το Έλεός ΜΟΥ.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Τρίτη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ όλες τις ευσεβείς και πιστές ψυχές και βύθισέ τις στον ωκεανό του Ελέους ΜΟΥ. Οι ψυχές αυτές ΜΕ παρηγόρησαν στο Δρόμο του Σταυρού, ήταν εκείνη η σταγόνα της παρηγοριάς σε μια θάλασσα πικρίας.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Τέταρτη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ τους ειδωλολάτρες και αυτούς, που δε ΜΕ ξέρουν ακόμα. Και αυτούς σκεφτόμουν στα πικρά Πάθη ΜΟΥ, και ο μελλοντικός ζήλος τους παρηγόρησε την Καρδιά ΜΟΥ. Βύθισέ τους στον ωκεανό του Ελέους ΜΟΥ.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Πέμπτη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ τις ψυχές των αιρετικών και των σχισματικών, και βύθισέ τους στον ωκεανό του Ελέους ΜΟΥ. Κατά τα πικρά Πάθη ΜΟΥ ΜΟΥ έσχιζαν τη Σάρκα και την Καρδιά ΜΟΥ, δηλαδή την Εκκλησία ΜΟΥ. Όταν επιστρέφουν στην ενότητα με την Εκκλησία, θεραπεύονται οι πληγές ΜΟΥ και μ’ αυτόν τον τρόπο θα ανακούφησουν τα Πάθη ΜΟΥ.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Έκτη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ τις πράες και ταπεινές ψυχές και τις ψυχές των μικρών παιδιών, και βύθισέ τις στο Έλεός ΜΟΥ. Οι ψυχές αυτές είναι πιο πολύ όμοιες με την Καρδιά ΜΟΥ. Αυτές ΜΕ παρηγορούσαν στην πικρή αγωνία. Τις έβλεπα ως επίγειους αγγέλους, που θα ξαγρυπνούν στους Βωμούς ΜΟΥ. Πάνω τους χύνω Χάρες με ροή. Τη Χάρη ΜΟΥ είναι σε θέση να δεχτεί μόνο η ταπεινή ψυχή, στις ταπεινές ψυχές παρέχω την εμπιστοσύνη ΜΟΥ.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Έβδομη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ τις ψυχές που ιδιαίτερα τιμούν και δοξάζουν το Έλεός ΜΟΥ, και βύθισέ τις στο Έλεός ΜΟΥ. Αυτές οι ψυχές πιο πολύ θρηνούσαν για τα Πάθη ΜΟΥ και μπήκαν πιο βαθιά μέσα στο Πνεύμα ΜΟΥ. Αυτές είναι ζωντανές εικόνες της συμπονετικής Καρδιάς ΜΟΥ. Οι ψυχές αυτές θα λάμπουν με ιδιαίτερη λαμπρότητα στην επόμενη ζωή. Καμία δε θα πάει στη φωτιά της κόλασης. Την κάθε μία θα υπερασπίζω ιδιαίτερα την ώρα του θανάτου της.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Όγδοη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ τις ψυχές που βρίσκονται στη φυλακή του Καθαρτηρίου και βύθισέ τις στην άβυσσο του Ελέους ΜΟΥ, ας οι ποταμοί του Αίματός ΜΟΥ να δροσίσουν το κάψιμό τους. Όλες αυτές τις ψυχές αγαπάω πολύ, ξεπληρώνουν τη Δικαιοσύνη ΜΟΥ. Στο χέρι σου είναι να τους φέρεις την ανακούφιση. Πάρε από το θησαυροφυλάκιο της Εκκλησίας ΜΟΥ όλες τις συγχωρέσεις και πρόσφερε γι’ αυτές. Αν ήξερες τα βάσανά τους, θα πρόσφερες συνεχώς γι’ αυτές την ελεημοσύνη του πνεύματος και θα ξεπλήρωνες τα χρέη τους στη Δικαιοσύνη ΜΟΥ.

                                         Ροζάριο του Θείου Ελέους…

Ένατη μέρα

Σήμερα φέρε ΜΟΥ χλιαρές ψυχές και βύθισέ τις στην άβυσσο του Ελέους ΜΟΥ. Οι ψυχές αυτές πιο επώδυνα πληγώνουν την Καρδιά ΜΟΥ. Την πιο τρομερή απέχθεια υπέστη η Ψυχή ΜΟΥ στον Κήπο από τη χλιαρή ψυχή. Αυτές ήταν η αιτία που είπα: Πατέρα, γλίτωσέ ΜΕ από αυτό το ποτήρι, αν είναι τέτοιο το Θέλημά ΣΟΥ. Γι’ αυτούς η τελευταία ελπίδα της σωτηρίας είναι να καταφεύγουν στο Έλεός ΜΟΥ.

                                        Ροζάριο του Θείου Ελέους…

04/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

