ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Παιδιά, όταν οι καιροί φαίνονται δύσκολοι ή επώδυνοι, πάντα να καλείτε Εμένα

Μήνυμα 408 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 22 Απριλίου του 2012, στις 10:00

Παιδί Μου, ο ΥΙΟΣ Μου είναι τόσο χαρούμενος για τον τρόπο, με τον οποίο ο αγαπημένος ΤΟΥ Στρατός, υπάκουος στην Ιερή επιθυμία ΤΟΥ, λέει τις Δικές ΤΟΥ Προσευχές της Σταυροφορίας.

Αυτές οι προσευχές είναι για τη σύγχρονη εποχή για να βοηθήσουν όλα τα παιδιά του Θεού να επιδιώξουν την προστασία που χρειάζονται για να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες στιγμές που βρίσκουν τόσες πολλές ψυχές.

Παιδιά, όταν οι καιροί φαίνονται δύσκολοι ή επώδυνοι, πάντα να καλείτε Εμένα, την αγαπημένη Μητέρα σας, για να μεσολαβήσω στο όνομά σας στον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου.

Να θυμάστε πάντα ότι η προσωπική σας θυσία που προσφέρεται στο Θεό, βοηθάει να σώσει τόσες πολλές ψυχές στη Γη.

Οι προσευχές σας πάντα ακούγονται.

Ποτέ δεν αγνοούνται, αλλά αντιμετωπίζονται σύμφωνα με το Θέλημα του Πατέρα Μου
.

Πρέπει λοιπόν να είστε υπομονετικοί, παιδιά. Πάντα να εμπιστεύεστε πλήρως τον ΥΙΟ Μου
.

Παραδώστε ΤΟΥ όλους τους φόβους και τα βάσανα σας, και πρέπει να πιστεύετε, ότι ΑΥΤΟΣ θα ασχοληθεί με όλα.

Για όσους από εσάς τους πιστούς, οι οποίοι νομίζετε ότι είναι δύσκολο να προσεύχεστε ή να κρατήσετε ζωντανή την αγάπη σας για τον ΥΙΟ Μου, εδώ είναι μια ειδική Προσευχή της Σταυροφορίας (47), για να βοηθήσει και πάλι να ανάψει την αγάπη σας για τον Ιησού.

Σταυροφορία της Προσευχής (47) – Για να ανάψει εκ νέου η αγάπη σας για τον Ιησού

«Ω, Ευλογημένη Μητέρα, Μητέρα της Λύτρωσης για όλο τον κόσμο,
Προσευχήσου για να μπορεί να ανάψει εκ νέου η αγάπη μου για τον Ιησού
Βοήθησέ με να αισθανθώ τη φλόγα της Αγάπης ΤΟΥ, έτσι ώστε να γεμίσει την ψυχή μου.

Βοήθησέ με να αγαπώ περισσότερο τον Ιησού.
Προσευχήσου να γίνει ισχυρότερη η πίστη μου, η αγάπη και η αφοσίωση σ’ ΑΥΤΟΝ.
Καθησύχασε οποιεσδήποτε αμφιβολίες που με βασανίζουν και βοήθησέ με να δω καθαρά
Το Θείο Φως της Αλήθειας, που ακτινοβολεί από τον αγαπημένο ΥΙΟ Σου,
Το Σωτήρα όλης της ανθρωπότητας. Αμήν.»

Πηγαίνετε στην ειρήνη, παιδιά. Να θυμάστε πως όταν Μου ζητάτε από την καρδιά να προσεύχομαι για σας, Εγώ, η Μητέρα της Λύτρωσης, θα παρουσιάσω την παράκληση σας στον αγαπημένο ΥΙΟ Μου.

Ποτέ δεν αγνοώ ούτε μία παράκληση, εφόσον σύμφωνη με τις επιθυμίες του ΥΙΟΥ Μου και το Άγιο Θέλημα του Πατέρα.

Μάθετε να εμπιστεύεστε περισσότερο, παιδιά. Όταν έχετε εμπιστοσύνη στον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου, δείχνετε την αγάπη σας γι’ ΑΥΤΟΝ.
Εάν η αγάπη σας είναι αδύναμη, τότε η εμπιστοσύνη σας σ’ ΑΥΤΟΝ θα είναι επίσης αδύναμη.

Μόνο όσοι από εσάς θα ταπεινοθούν ενώπιον του ΥΙΟΥ Μου, θα ευλογηθούν με τις Χάρες που δίνονται για να ενισχύσει η πίστη σας.

Ποτέ μην παραδίνεστε όταν αισθάνεστε απόγνωση.

Η απόγνωση δημιουργείται από τον πονηρό.

Απλά να στραφείτε σε Μένα και Εγώ θα προσεύχομαι να επιστρέψει η ειρήνη στην ψυχή σας.

Όταν το κάνετε, θα είστε σε θέση να απορρίψετε τους πειρασμούς που τοποθετούνται από τον πονηρό και θα γίνετε ελεύθεροι.

Η Ευλογημένη Μητέρα σας

Η Βασίλισσα των Αγγέλων

Η Μητέρα της Λύτρωσης

22/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

