ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Καλώ όλους εσάς που δεν ΜΕ γνωρίζετε

Μήνυμα 417 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 30 Απριλίου του 2012, στις 17:45

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να εξηγήσω σ’ αυτούς τους ανθρώπους που πιστεύουν στο Θεό, αλλά που δεν πηγαίνουν στην Εκκλησία και δεν προσεύχονται.

Πολλοί δεν ξέρουν πώς να προσεύχονται. Λίγο μ’ αυτόν τον τρόπο, όπως εσύ, κόρη ΜΟΥ, το βρίσκεις δύσκολο.

Η προσευχή σημαίνει να ζητάτε.

Η προσευχή σημαίνει να επικοινωνείτε.

Η προσευχή σημαίνει να δείχνετε αγάπη και ευγνωμοσύνη.

Πολλοί άνθρωποι σήμερα, που έχουν καλές προθέσεις και μια ειλικρινή καρδιά, δεν ξέρουν πώς να προσεύχονται. Κάποιοι το βρίσκουν δυσάρεστο και αισθάνονται άβολα.

Άλλοι έχουν την εντύπωση ότι οι προσευχές τους δε θα υπολογίζονται.

Ω, πόσο αγαπώ αυτές τις ειδικές ψυχές. Τόσο απομακρυσμένες, και παρόλ’ αυτά πώς μπορώ επιθυμώ να τους δείξω τη βαθιά Αγάπη ΜΟΥ.

Καλώ όλους εσάς που δε ΜΕ γνωρίζετε. Δε χρειάζεται να ΜΕ φοβάστε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ΜΟΥ ζητήσετε να σας πάρω και να σας δώσω παρηγοριά.

Επιτρέψτε ΜΟΥ να αποδείξω την Αγάπη ΜΟΥ. Μιλήστε ΜΟΥ με τα δικά σας απλά λόγια. Τίποτα δε θα με σοκάρει.

Εμπιστευτείτε σε ΜΕΝΑ τις ανησυχίες σας, επειδή ΕΓΩ θα ηρεμήσω τις καρδιές σας. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας βοηθήσω να νιώσετε την αληθινή ειρήνη.

Ζητήστε ΜΟΥ να ταξινομήσω τις ανησυχίες σας. Θα σας δείξω την Αλήθεια, έτσι ώστε οι ανησυχίες σας δε θα φαίνονται πλέον τόσο κακές.

Πώς θα ξέρετε ότι ΕΓΩ σας ακούω; Πώς θα είστε σίγουροι ότι θα σας απαντήσω;

Απλά καθήστε ήσυχα και ζητήστε ΜΟΥ τη βοήθεια μ’ αυτήν την προσευχή για να σας βοηθήσω να ανοίξετε για ΜΕΝΑ τις καρδιές σας και να ζητήσετε τη βοήθειά ΜΟΥ.

Σταυροφορία της Προσευχής (50) – Ιησού, βοήθησέ με να μάθω Ποιος Είσαι.

«Ω, Αγαπημένε μου Ιησού, βοήθησέ με να μάθω Ποιος Είσαι.
Συγχώρεσέ με, που μέχρι τώρα δεν μιλούσα μαζί ΣΟΥ.
Βοήθησέ με να βρω την ειρήνη σ’ αυτή τη ζωή και δείξε μου
Την Αλήθεια για την Αιώνια Ζωή.

Ηρέμησε την καρδιά μου.
Ανακούφισε τις ανησυχίες μου.
Δώσε μου την ειρήνη.
Ανοίξτε τώρα την καρδιά μου, ώστε να μπορείς να γεμίσεις
Την ψυχή μου με την Αγάπη ΣΟΥ.
Αμήν.»

Πολλοί από εσάς δε θα έρθουν σε ΜΕΝΑ αυτή τη στιγμή. Αλλά αυτό είναι αποδεκτό.

Θα το κάνετε στους δύσκολους καιρούς σύγχυσης και φόβου.

Είμαι μαζί σας κάθε μέρα, αν και δεν το συνειδητοποιείτε αυτό ακόμα.

Αλλά πολύ σύντομα θα ΜΕ δείτε και θα γνωρίσετε την Αλήθεια της Υπόσχεσής ΜΟΥ να σας παρέχω την Αιώνια Ζωή στο Σώμα, Μυαλό και Πνεύμα.

Περιμένω την κλήση σας. Τότε θα μπορέσω να σας πάρω, όταν έρθει η ώρα, στις πύλες της Νέας Εποχής της Ειρήνης και του Νέου ΜΟΥ Παράδεισου στη Γη.

Ο Φίλος σας
Ο αγαπημένος σας Ιησούς

30/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

