ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Παιδιά, όταν υποφέρετε σ’ αυτή τη ζωή, έρχεστε πιο κοντά στον ΥΙΟ Μου

Μήνυμα 456 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 06 Ιουνίου του 2012, στις 17:05

Παιδιά, όταν υποφέρετε σ’ αυτή τη ζωή, έρχεστε πιο κοντά στον ΥΙΟ Μου.

Ο πόνος, αν και είναι τόσο δύσκολος, φέρνει τ Χάρες, ειδικά αν αυτός γίνει αποδεκτός πρόθυμα για τη σωτηρία των ψυχών.

Όταν υποφέρετε, να θυμάστε πάντα πώς υπέφερε ο ΥΙΟΣ Μου.

Να θυμάστε, τα σωματικά ΤΟΥ βασανιστήρια θα ήταν πολύ δύσκολα να τα αντέξει ο άνθρωπος. Ωστόσο, η ψυχική οδύνη μπορεί να δημιουργήσει τον ίδιο πόνο.

Εκείνοι που παλεύουν με τον πόνο, πρέπει να ζητήσετε από Εμένα, την αγαπημένη σας Μητέρα της Σωτηρίας, για να σας βοηθήσω να τον αντιμετωπίσετε.

Θα πάρω τον πόνο σας και εξ ονόματός σας θα τον προσφέρω στον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου για τη σωτηρία των ψυχών.

ΑΥΤΟΣ θα πάρει μόνο ό, τι χρειάζεται και θα σας δώσει την παρηγοριά. Στη συνέχεια, θα μειώσει το φορτίο σας.

Ο πόνος μπορεί να είναι μια μορφή της κάθαρσης της ψυχής.

Η απόρριψη και η καταπολέμηση αυτού δε θα προσφέρει ανακούφιση. Θα γίνει ένα πολύ μεγαλύτερο βάρος.

Όταν τον προσφέρετε με αγάπη, θα απαλλαχθείτε από το βάρος σας και θα γίνετε χαρούμενοι.

Ποτέ μη φοβάστε να υποφέρετε, επειδή αυτό σας φέρνει πιο κοντά στην Ιερή Καρδιά του ΥΙΟΥ Μου.

Η αγαπημένηΜητέρα σας

Η Μητέρα της Σωτηρίας

06/06/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

