ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Πόσο υποφέρετε πίσω από το δικό σας σήμα αθεϊσμού

Μήνυμα 551 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου του 2012, στις 18:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η στιγμή για τον κόσμο, για να καταλάβει επιτέλους ότι ο Θεός υπάρχει, είναι κοντά.

Σε όλους εκείνους που καυχώνται με τον αθεϊσμό τους, τον οποίο φορούν σαν ένα περήφανο σήμα τιμής, λέω αυτό:

Όταν έρθει η ώρα και όταν θα είστε σε θέση να δείτε την Αλήθεια έτσι όπως ΕΓΩ σας Την δίνω, θα εξακολουθείτε να είστε γεμάτοι με αμφιβολίες.

Να ξέρετε ότι οι αμφιβολίες σας, τις οποίες δεν έχετε αυτή τη στιγμή, επειδή νομίζετε ότι ξέρετε την αλήθεια, είναι μια κατάρα.

Ο σατανάς είναι αυτός που σας παραπλανεί πρώτα και στη συνέχεια σας καταριέται.

Είστε παιδιά του Θεού και έχετε τυφωθεί για την Αλήθεια, προκειμένου να εμποδιστείτε να εισέλθετε στο Νέο Παράδεισο στη Γη, που υποσχέθηκε στην ανθρωπότητα από τον Πατέρα ΜΟΥ.

Όταν η Αλήθεια θα παρουσιαστεί σε σας, και αν σας βασανίσουν ακόμα οι αμφιβολίες, παρακαλώ, στραφείτε σε ΜΕΝΑ για βοήθεια. Φτάνει μόνο μια λέξη, μόνο μια απλή κλήση – αυτό είναι όλο που χρειάζεστε.

Εδώ είναι αυτό που θέλω να ΜΟΥ πείτε.

Σταυροφορία της Προσευχής (76) – Προσευχή του άθεου

«Ιησού, βοήθησέ με να δεχτώ την Αγάπη του Θεού, όταν μου δείχνεται Αυτή.

Άνοιξε τα μάτια μου, το μυαλό μου, την καρδιά μου και την ψυχή μου έτσι ώστε να μπορώ να σωθώ.

Βοήθησέ με να πιστέψω, γεμίζοντας την καρδιά μου με την Αγάπη ΣΟΥ.

Στη συνέχεια, κράτησέ με και σώσε με από το μαρτύριο των αμφιβολιών. Αμήν.»

 

Φτωχές ΜΟΥ ψυχές, πόσο υποφέρετε πίσω από το δικό σας σήμα του αθεϊσμού.

Πώς προσπαθείτε συνεχώς να σκληρύνετε τις καρδιές σας για την Αλήθεια, Αλήθεια για την Ύπαρξη του Θεού.

Πώς προσπαθείτε συνεχώς να στρατολογήσετε άλλες ψυχές να δεχτούν τις πεποιθήσεις σας. Πώς νομίζετε, γιατί συμβαίνει αυτό;

Πώς νομίζετε, γιατί βάζετε τόση πολλή ενέργεια και προσπάθεια στις κραυγές για τις πεποιθήσεις σας; Αυτό γίνεται για να αποδειχθεί ότι η Ύπαρξη του Θεού είναι ψευδής.

Δεν ξέρετε πως όταν το κάνετε αυτό, οι προσπάθειές σας είναι γεμάτες πάθος; Γιατί τέτοιο πάθος μπορεί να ισοδυναμεί με τέτοιο μίσος για το Θεό;

Αν ο Θεός δεν υπάρχει, γιατί ΤΟΝ μισείτε;

Πώς μπορείτε να μισείτε κάποιον που, στα μάτια σας, δεν υπάρχει;

Ο σατανάς είναι ο θεός σας, αν και πιθανότατα ούτως ή άλλως δεν πιστεύετε ότι αυτός υπάρχει.

Αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι εκείνος ελέγχει το μυαλό σας, όταν το γεμίζει με ψέμα.

Πόσο κλαίω για σας.

Πόσο σας αγαπάω ακόμη.

Πόσο λαχταρώ να σας σώσω πριν να είναι πολύ αργά.

Ο Ιησούς σας

10/09/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

