ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Για κάθε ψυχή που θα αφιερώσετε στο Έλεός ΜΟΥ, θα σώσω εκατό περισσότερες

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 11 Απριλίου του 2013, στις 21:20

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να προχωράς και να επικεντρωθείς σ’ αυτές τις άθλιες ψυχές, οι οποίες δεν πιστεύουν καθόλου στο Θεό. Αναφέρομαι σ’ εκείνους, στους οποίους ποτέ δεν δόθηκε η Αλήθεια για την Ύπαρξη του Θεού, του Δημιουργού τους.

Υπάρχουν δισεκατομμύρια άνθρωποι που δεν έχουν καμία γνώση για την Αγία Τριάδα, επειδή Την έκρυψαν απ’ αυτούς. Αυτές είναι οι ψυχές, στις οποίες θα δοθεί από ΜΕΝΑ μεγάλο Έλεος. Πρέπει να ενημερωθούν από αυτά τα Μηνύματα ΜΟΥ για τον κόσμο.

Άλλες ψυχές που αποτελούν το αντικείμενο της ανησυχίας ΜΟΥ είναι αυτοί, που είναι χλιαροί στην πίστη τους και οι οποίοι αυτή τη στιγμή αρνούνται να δεχτούν την Αλήθεια για την Αιώνια Ζωή. Σε πολλούς ανθρώπους, που δεν έχουν τη βεβαιότητα ως προς το πώς δημιουργήθηκαν ή ως προς την Ύπαρξη του Θεού, σύντομα θα τους εμφανιστεί η Αλήθεια. Και πάλι – θα τους δείξω μεγάλο Έλεος και η Αγάπη ΜΟΥ θα αγγίξει τις καρδιές τους και θα σωθούν.

Υπάρχουν όμως κι εκείνοι, οι οποίοι θα συνεχίσουν να αντιστέκονται στην Παρέμβασή ΜΟΥ. Θα καταπολεμούν την κάθε προσπάθεια να τους δοθεί η Αλήθεια, και η απόδειξη του Ελέους ΜΟΥ, η οποία θα τους εμφανιστεί, θα ρίξουν πίσω στο Πρόσωπό ΜΟΥ. Κι ΕΓΩ και πάλι θα παρέμβω και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τις ψυχές τους.

Τέλος, υπάρχουν και εκείνοι που γνωρίζουν τα πάντα για ΜΕΝΑ, και το γεγονός, ότι ΕΓΩ Είμαι ο Μεσσίας. Κανένα θαύμα ή πράξη αγάπης δε θα τους προσελκύσει σε ΜΕΝΑ, γιατί αφιερώθηκαν στο σατανά. Αυτές οι ψυχές θα καταβροχθιστούν από το θηρίο και αυτό δε θα τους επιτρέψει να φύγουν ελεύθεροι, επειδή δε θα ΜΕ βλέπουν ως Σωτήρα τους. Δεν ξέρουν την αλήθεια για το σχέδιο του θηρίου. Για να τους σώσω, εσείς, αγαπητοί πιστοί ΜΟΥ, πρέπει να ΜΟΥ αποδείξετε την υποταγή σας, δίνοντας ΜΟΥ τις ψυχές τους κατά τη διάρκεια των προσευχών σας και όταν λαμβάνετε τη Θεία Ευχαριστία. Πρέπει να ΜΟΥ τους προσφέρετε κάθε μέρα – και ΕΓΩ για κάθε ψυχή που θα αφιερώσετε στο Έλεός ΜΟΥ, θα σώσω εκατό περισσότερες.

Κάντε το αυτό κάθε μέρα – και στο τέλος του κάθε μήνα θα γεμίσετε με χαρά, γιατί θα ξέρετε σε πόσες τέτοιες ψυχές δόθηκε το Μεγάλο Έλεος. Αυτό είναι απλώς άλλο ένα Δώρο, με το οποίο σας ευλογώ, και οι Χάρες που θα λάβετε όταν θα λέτε αυτή τη Σταυροφορία της Προσευχής, θα είναι άφθονες.

Σταυροφορία της Προσευχής (104) Απελευθέρωσε αυτή την ψυχή από τη σκλαβιά

«Αγαπημένε Ιησού,
ΣΟΥ παρουσιάζω την ψυχή του αδελφού και της αδελφής μου,
οι οποίοι αφιέρωσαν τις ψυχές τους στο σατανά.

Δέξου αυτή την ψυχή και απολύτρωσέ την στα Ιερά ΣΟΥ Μάτια.

Απελευθέρωσε αυτή την ψυχή από τη σκλαβιά του θηρίου
και φέρε της την Αιώνια Σωτηρία. Αμήν.»

Το Έλεός ΜΟΥ θα εξακολουθεί να δίνεται στην ανθρωπότητα, και ιδιαίτερα, σε κάθε ψυχή που απορρίπτει το Λόγο του Θεού.

Σας ευλογώ, πιστοί ΜΟΥ μαθητές, και εξακολουθώ να χύνω πάνω σας το Δώρο του Αγίου Πνεύματός ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας

11/04/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

