ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Όσοι ακολουθούσαν το Νόμο του Θεού, που έχει δοθεί από τους Προφήτες πριν από ΕΜΕΝΑ ήταν οι πρώτοι που ΜΕ έφτυσαν

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 14 Μαΐου του 2013

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, σε όλους όσους υποφέρουν για την πίστη τους σ’ αυτά τα Μηνύματα από τον Ουρανό, έχω να πω τα εξής:

Όσο δύσκολα και αν είναι τα βάσανα σας, θα πρέπει να γνωρίζετε πως έχετε ευλογηθεί με το Δώρο ΜΟΥ που σας έχει δοθεί για να ανοίξετε τα μάτια σας στην Αλήθεια.

Η προσβολές που θα πρέπει να υποστείτε στο Όνομά ΜΟΥ, λόγω της αφοσίωσης σε αυτά τα Μηνύματα θα έρθουν από αυτούς που βρίσκονται γύρω σας. Συγκεκριμένα, πολλοί πιστοί ΜΟΥ υπηρέτες που απαρνιούνται να ΜΕ ψάξουν μέσα σ’ αυτόν τον Άγιο ΜΟΥ Λόγο θα ΜΟΥ προκαλέσουν τη μεγαλύτερη αναστάτωση. Θα σας ταπεινώσουν, θα σας προκαλέσουν, θα σας κριτικάρουν και θα σας κοροϊδεύουν και αυτοί οι  ίδιοι άνθρωποι θα νομίζουν ότι μιλούν στο Άγιο Όνομα MΟΥ.

Θα πρέπει να υποστείτε όλον αυτό τον πόνο όπως οι Απόστολοι και οι μαθητές ΜΟΥ έπρεπε να τον αντέξουν.  Κατά τη διάρκεια της ζωής ΜΟΥ στη Γη, ΜΕ είχαν εκδιώξει από τους Ναούς του Θεού. Οι Μαθητές ΜΟΥ προειδοποιήθηκαν να μείνουν μακριά από ΕΜΕΝΑ γιατί θα τους αφόριζαν από την Εκκλησία αν τους έβλεπαν με ΜΕΝΑ.

Όταν κήρυτταν τον Άγιο ΜΟΥ Λόγο και μετέδιδαν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ, απειλήθηκαν και μαστιγώθηκαν σε ορισμένες περιπτώσεις. Τους έκαναν θεάματα. Όσοι ακολουθούσαν το Νόμο του Θεού, που έχει δοθεί από τους Προφήτες πριν από ΕΜΕΝΑ ήταν οι πρώτοι που ΜΕ έφτυσαν. Ο θυμός τους προκλήθηκε από το γεγονός ότι έλεγα την Αλήθεια. Τους τρόμαζε και τους έκανε να νιώθουν άβολα.

Προικισμένοι με την δύναμη του Αγίου Πνεύματος, οι Απόστολοι ΜΟΥ μισήθηκαν μετά την Ανάληψη ΜΟΥ από πολλούς που ασκούσαν λατρεία μέσα στους ναούς. Και παρόλο που τα βάσανα τους ήταν μεγάλα, και οι φωνές της αντιλογίας ακούγονταν ηχηρά στην παρουσία τους, δεν είχε σημασία.

Τίποτα δεν μπορεί να αποτρέψει το Λόγο ΜΟΥ από το να εξαπλωθεί. Καμία φωνή δε θα είναι τόσο δυνατή. Κανένα αντεπιχείρημα δε θα είναι τόσο έγκυρο. Κανένα δηλητήριο δε θα είναι τόσο δυνατό. Η Δύναμη ΜΟΥ είναι αδύνατο να υπερνικηθεί. Το ‘Άγιο ΜΟΥ Πνεύμα θα προσελκύσει εκατομμύρια ψυχές στην ασφάλεια του Νέου ΜΟΥ Παραδείσου.

‘Όλες οι φωνές της αντιλογίας, θα σιγήσουν και όλη ή αντιπαλότητα θα περιοριστεί γιατί η παρέμβαση του Πατέρα ΜΟΥ θα εξασφαλίσει ότι όλοι οι βάτοι και οι ογκόλιθοι που μολύνουν σαν σκουπίδια το Μονοπάτι της Αλήθειας θα μετακινηθούν.

Μόνο η Φωνή ΜΟΥ θα μείνει. Είναι η μόνη Φωνή Εξουσίας που θα υπάρχει όταν η Μεγάλη Μέρα θα έρθει.

Ο Ιησούς σας

14/05/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

