ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Ακριβώς σαν να έχει γίνει ένα θαύμα, ο ψευδοπροφήτης θα φαίνεται σαν να έχει αναστηθεί από τους νεκρούς

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

 Δόθηκε την Πέμπτη 25 Ιουλίου του 2013, στις 18:52

 Παιδί Μου, είναι σημαντικό τα παιδιά Μου να μην χάνουν το θάρρος τους όταν βρίσκονται αντιμέτωποι με το κακό, που θα έχουν να αντιμετωπίσουν, όταν η Εκκλησία του ΥΙΟΥ Μου θα ριχτεί στην απομόνωση της ερήμου.

Εγώ είμαι η Γυναίκα στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, που είναι ντυμένη με τον ήλιο, αυτή που γέννησε το Παιδί. Το Παιδί είναι ο Ιησούς. Το Μυστικό Σώμα του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού, είναι η Εκκλησία ΤΟΥ πάνω στη Γη. Η Εκκλησία του ΥΙΟΥ Μου κλέβεται τώρα και σύντομα το Σώμα ΤΟΥ δε θα είναι πλέον Παρών μέσα σ’ Αυτήν. Αυτή η θλίψη θα σχίσει τις καρδιές αυτών, που ακολουθούν τις Διδασκαλίες του ΥΙΟΥ Μου, στα δύο. Εκείνοι, που δε θα έχουν πού να στραφούν, θα βρεθούν ριγμένοι έξω από τις οικοδομές όπου, μέχρι σήμερα, στεγάζεται η Θεία Ευχαριστία. Όμως, ενώ αυτοί θα έχουν διωχθεί έξω, και θα τους δείξουν λίγο έλεος, θα είναι γεμάτοι με το Άγιο Πνεύμα. Αυτό σημαίνει ότι θα καθοδηγούνται και θα οδηγούν σθεναρά το Κατάλοιπο του Στρατού, ο οποίος αποτελείται από αυτούς που είναι πιστοί στο Θεό.

Άλλοι, τυφλοί στην Αλήθεια, θα ακολουθήσουν τον ψευδοπροφήτη στην αταξία. Οι καρδιές τους θα εξαπατηθούν και σύντομα, όταν ο ψευδοπροφήτης θα θεωρείται ότι βρίσκεται στην πόρτα του θανάτου, θα ξεσπάσουν σε λυγμούς. Αλλά στη συνέχεια, ακριβώς σαν να έχει γίνει ένα θαύμα, ο ψευδοπροφήτης θα φαίνεται σαν να έχει αναστηθεί από τους νεκρούς. Θα λένε ότι είναι ευλογημένος με μεγάλες, υπερφυσικές δυνάμεις από τον Ουρανό και θα πέφτουν μπροστά του με τα πρόσωπά τους κάτω στη γη με λατρεία. Αυτός θα αγαπηθεί και λατρευτεί από εκείνους που δεν μπορούν να δουν.

Σύντομα θα εμφανιστεί ο αντίχριστος, και η φήμη του θα αρχίσει να ξαπλώνεται στην Ιερουσαλήμ. Μόλις πρωτοεμφανιστεί στο κοινό, τα πάντα στην Εκκλησία του ΥΙΟΥ Μου θα αλλάξουν, γρήγορα. Θα εισαχθούν νέοι κανόνες. Θα υιοθετηθούν νέα κειμήλια, αλλαγές στα ενδύματα που φορούν οι ιερείς και θα εφαρμοστούν πολλοί νέοι κανονισμοί. Στην αρχή ο κόσμος θα πει ότι όλες αυτές αλλαγές απορρέουν από την ανάγκη να είναι κανείς ταπεινός. Αλλά με τον καιρό, όταν αυτά τα βδελύγματα θα εισέρθουν στις χριστιανικές εκκλησίες, θα αρχίσει ο διωγμός. Αν τολμήσετε να αντιταχθείτε σε αυτές τις σατανικές τελετές, θα θεωρείστε αιρετικοί, ταραχοποιοί.

Πολλοί καρδινάλιοι, επίσκοποι, ιερείς, καλόγριες και απλοί άνθρωποι θα αφορίζονται, εάν δε θα ακολουθούν τους νέους κανόνες ή δε θα λατρεύουν τον ψευδοπροφήτη. Σε αυτό το στάδιο θα πρέπει να αναζητήσετε καταφύγια έξω, τα οποία έχουν δημιουργηθεί, ώστε να μπορείτε να λατρεύετε τον ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό, εν ειρήνη. Οι ιερείς πρέπει να συνεχίσουν να εκτελούν τα Μυστήρια και να προσφέρουν στα παιδιά Μου τη Θεία Ευχαριστία.

Δεν πρέπει ποτέ να ενδώσετε στην εξαπάτηση, στην οποία θα σας ζητηθεί να λάβετε μέρος. Αυτοί που θα το κάνουν, θα χάσουν τις ψυχές τους προς τον πονηρό.

Η αγαπημένη σας Μητέρα

Μητέρα της Σωτηρίας

25/07/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

