ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το χάραγμα του θηρίου θα φέρει μαζί του το θάνατο – θάνατο της ψυχής και θάνατο από μια φοβερή ασθένεια

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 29 Ιουλίου του 2013, στις 11:23

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το Όνομά ΜΟΥ σπάνια αναφέρεται στην ίδια αναπνοή, όπως εκείνους που ισχυρίζονται ότι ΜΕ αντιπροσωπεύουν και ξεστομίζουν βλασφημίες εναντίον του Θεού. Ο θάνατος ΜΟΥ στο Σταυρό όχι μόνο θα απορριφθεί και δε θα μιλούν γι’ αυτόν, αλλά εικόνες των δαιμόνων θα χρησιμοποιηθούν ως υποκατάστατο για το Σώμα ΜΟΥ πάνω στο Σταυρό. Αν δεν είμαι ΕΓΩ, που σκότωσαν πάνω στο Σταυρό, τότε ποιος είναι; Ποιοι είναι αυτοί, που διακηρύσσουν το Λόγο ΜΟΥ στον κόσμο, αλλά εξαπολύουν λασπολογίες, που διαρρέουν από το στόμα τους;

Προσοχή για τα θαύματα που οι άνδρες με τις λευκές στολές θα ισχυριστούν ότι εκτελούν, σαν να είναι πραγματοποιημένα από τη Σάρκα ΜΟΥ και ευλογημένα με το Πνεύμα ΜΟΥ. Όταν βλέπετε παράξενα και φαινομενικά θαυματουργικά γεγονότα να λαμβάνουν χώρα, να ξέρετε ότι δεν είναι τίποτα από αυτά.

Θα σας πουν ότι τα θαύματα έχουν δημιουργηθεί από το χέρι του ψευδοπροφήτη. Στη συνέχεια, θα αναμένεται από εσάς να δείξετε μεγάλο σεβασμό προς αυτόν και θα σας πουν, στην αρχική φάση, ότι είναι ένας ζωντανός άγιος. Θα λατρευτεί, θα αγαπηθεί και θα θαυμαστεί και όλοι θα λένε ότι είναι ευνοημένος από το Θεό. Θα πιστεύουν, με τον καιρό, ότι αυτά τα θαύματα λαμβάνουν χώρα για να αναγγελθεί ο Δεύτερος Ερχομός ΜΟΥ.

Και τότε το θηρίο θα εμφανιστεί. Και θα τιμήσει τον πρώτο. Και ο κόσμος θα πέσει σε τρομερή σύγχυση. Θα παγιδευτούν. Από τη μία πλευρά ο ψευδοπροφήτης θα ελέγχει όλες τις θρησκείες του κόσμου και θα κυνηγά την αγάπη από εκείνους που γνωρίζουν την Αλήθεια. Εκείνοι που ξέρουν την Αλήθεια δε θα ΜΕ απορρίψουν, γιατί δική τους είναι η Βασιλεία του Θεού. Ο αντίχριστος θα δείξει μεγάλη τιμή προς τον ψευδοπροφήτη. Αλλά, επειδή ο ρόλος του θα είναι πολιτικός, η δέσμευση τους θα ενώσει πολλούς ανθρώπους οι οποίοι θα χειροκροτήσουν αυτήν τη συμμαχία.

Τα γεγονότα θα αρχίσουν να αποκτούν νόημα σύντομα. Όσοι προσπαθούν να σας πάρουν μαζί τους σε μια ψεύτικη πίστη, όχι του Θεού, θα είναι πολύ πειστικοί. Ποτέ δε θα αποκαλύψουν την πραγματική τους πρόθεση, μέχρι που να πεισθούν ότι έχουν κερδίσει αυτή τη μάχη. Στη συνέχεια, όμως, θα καταστρέψουν πολλούς, οι οποίοι θα αρνούνται να δεχθούν το χάραγμα του θηρίου. Αυτοί θα λένε ότι το χάραγμα είναι ένα σημάδι της αληθινής παγκόσμιας ειρήνης, αγάπης και ενότητας, αλλά βαθιά κρυμμένα μέσα στον άθλιο πυρήνα του χαράγματος θα είναι τα νούμερα 666, το σημάδι του θηρίου.

Ακριβώς όπως τα ιερά μεταγιόν προσφέρουν προστασία από τον Ουρανό με τη Δύναμη του Θεού, το χάραγμα του θηρίου θα φέρει μαζί του το θάνατο – θάνατο της ψυχής και θάνατο από μια φοβερή ασθένεια. Εκείνοι που θα το αρνηθούν θα πρέπει να κρυφτούν και να προετοιμαστούν. Ξέρω ότι αυτό είναι τρομακτικό, αλλά είναι αλήθεια. Θα παρέμβω με τη βοήθεια των προσευχών σας για να βάλω ένα τέλος στην καταδίωξη. 

Εσείς, αγαπημένοι ΜΟΥ ακόλουθοι, που γνωρίζετε την Αλήθεια, προετοιμάζεστε αυτή την στιγμή για να βοηθήσετε αυτούς που θα αγωνίζονται με αυτή τη γνώση. Όταν φθάσει η στιγμή που θα συμβεί αυτό, το Κατάλοιπο του Στρατού ΜΟΥ θα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη.  Η δύναμη τους θα έγκειται στην ικανότητά τους να σώσουν όσους θα υποφέρουν από αυτή τη διαβολική πράξη εκδίκησης πάνω στα παιδιά του Θεού.

Ο Ιησούς σας

29/07/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

