ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μητέρα της Σωτηρίας: Για τους ιερείς της Καθολικής Εκκλησίας, σας παροτρύνω να έχετε μαζί σας το Πανάγιο Ροζάριο Μου

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου του 2013, στις 15:30

Αγαπημένο Μου παιδί, μην πιστέψετε ούτε για μια στιγμή, ότι κάποιος από εσάς είναι αρκετά ισχυρός, ώστε να μπορέσει από μόνος του, να αντισταθεί στους πειρασμούς που θα αντιμετωπίσετε για να γυρίσετε την πλάτη σας στην Αλήθεια – στον Αληθινό Λόγο του Θεού. Χωρίς συνεχείς προσευχές θα διαπιστώσετε, ότι δε θα είστε ικανοί να σηκωθείτε και να κηρύξετε την Αλήθεια, όταν θα σας παρουσιαστούν τα ψέματα.

Όλοι σας θα πρέπει να απαγγέλλετε τις Προσευχές της Σταυροφορίας, καθώς το σκοτάδι έχει ήδη αρχίσει να κατεβαίνει πάνω στην Εκκλησία του ΥΙΟΥ Μου στη Γη και θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι γι’ αυτό σε κάθε δευτερόλεπτο.

Για τους ιερείς της Καθολικής Εκκλησίας, σας παροτρύνω να έχετε μαζί σας, ανά πάσα στιγμή, το Πανάγιο Ροζάριο Μου και ένα Σταυρό των Βενεδικτίνων. Πρέπει να απαγγέλετε το Άγιο Ροζάριο Μου κάθε μέρα και να παρατηρείτε αυτούς που βρίσκονται στις υψηλότερες βαθμίδες μέσα στην Εκκλησία για να δείτε ποιος απαγγέλλει το Άγιο Ροζάριο Μου δημόσια. Όταν Με τιμάτε, πρέπει το Άγιο Ροζάριο Μου να απαγγέλλεται από όλους όσους βρίσκονται παρόντες μπροστά Μου. Εάν αυτοί, που λένε, ότι καθοδηγούν τους πιστούς να ζητήσουν τη βοήθεια Μου μπροστά στο Θρόνο του Θεού, δεν μπορούν να απαγγείλουν το Ροζάριο Μου, τότε χρειάζονται τις προσευχές σας. Το να έρθετε ενώπιον Μου, αναζητώντας τη βοήθειά Μου χωρίς να απαγγείλετε το Ροζάριο Μου, είναι άνευ ουσίας, καθώς θα μπορούσε να παρομοιαστεί με έναν στρατιώτη που μπαίνει στη μάχη χωρίς πανοπλία.

Το Ροζάριο Μου αποτελεί την πιο ισχυρή Προσευχή και, όταν απαγγέλλεται καθημερινά, θα καταστρέψει την εξουσία του πονηρού. Εκείνοι, των οποίων οι ψυχές έχουν σκοτεινιάσει από το σατανά, θα το βρουν πολύ οδυνηρό να απαγγείλουν αυτήν την Προσευχή. Στη βάση των πράξεων τους θα ξέρετε ποιοι είναι και θα πρέπει να ζητήσετε από το Θεό, μέσα από το Έλεος του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού, να τους βοηθήσει να κατευθυνθούν προς το Φως του Θεού.

Η Αγαπημένη σας Μητέρα

Η Μητέρα της Σωτηρίας   

14/10/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

