ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Ουρανός θα κηρύξει σύντομα το τελικό μέρος του Μεγάλου Σχεδίου του Θεού για να σώσει την ανθρωπότητα

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 26 Νοεμβρίου του 2013, στις 12:53

Πολυαγαπημένη ΜΟΥ κόρη, όλοι εκείνοι που διώκονται στο Όνομά ΜΟΥ, θέλω να καταλάβουν γιατί συμβαίνει αυτό. Θυμηθείτε το θάνατό ΜΟΥ πάνω στο Σταυρό και τα δεινά που υπέφερα ώστε να μπορέσω να ελευθερώσω την ανθρωπότητα από τη σκλαβιά του θηρίου. Να ξέρετε ότι ο Σταυρός ΜΟΥ, όταν θα χρειαστεί να Τον μεταφέρετε, είναι ένα πολύ δύσκολο φορτίο. Όταν θα πάρετε το Σταυρό ΜΟΥ, θα μισηθείτε, όχι μόνο από τους κακούς, αλλά και από αγίους ανθρώπους, οι οποίοι ΜΕ αγαπούν πραγματικά,  αλλά αδυνατούν να διακρίνουν.

Όταν κουβαλάτε το Σταυρό ΜΟΥ και εφαρμόζετε τις Διδασκαλίες ΜΟΥ θα περιφρονείστε. Όταν φορτώνεστε το Σταυρό ΜΟΥ, με το να διακηρύττετε την Αλήθεια, η οποία περιέχεται σε αυτά τα Μηνύματα, θα κατηγορηθείτε και θα μισηθείτε περισσότερο από κάθε άλλο μαθητή ΜΟΥ που ήρθε πριν από εσάς. Δεν υπάρχει άλλη Αποστολή, μετά το Σταυρικό ΜΟΥ Θάνατο, που να συγκριθεί με αυτή, την ύστατη, η οποία διατάχθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ στον Ουρανό. Εάν δεν ήταν έτσι τα πράγματα, τότε θα είχε αγνοηθεί.  Αντί αυτού, ο Λόγος ΜΟΥ θα ακουστεί σε κάθε γωνιά της Γης και με τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος θα ακουστεί από όλους, συμπεριλαμβανομένων των εχθρών ΜΟΥ. Κανείς δε θα αγνοήσει το Λόγο ΜΟΥ, γιατί αυτό δεν μπορεί να γίνει. Γιατί όταν ο Λόγος του Θεού ακούγεται, κανένας άνθρωπος, ανεξαρτήτως της κατάστασης της ψυχής του, δε θα μπορέσει να αποφύγει να αντιδράσει με έναν οποιοδήποτε τρόπο. Όσοι Θα ΜΟΥ επιτρέψουν να διεισδύσω μέσα στις καρδιές τους θα ξεχειλίσουν από αγάπη για ΜΕΝΑ, αλλά θα συγκλονιστούν, επίσης, καθώς μόνο η Φωνή του Θεού είναι ικανή να προκαλέσει μια τέτοια αντίδραση.

Όσοι από εσάς ΜΕ παρακολουθείτε τώρα πρέπει να ακούσετε.  Παρακαλώ να δεχθείτε το βάρος του Σταυρού ΜΟΥ, δεν έχει σημασία πόσο βαρύ είναι το φορτίο σας, ως αποτέλεσμα. Ο Σταυρός αυτός θα σας εξαντλήσει, αλλά θα αποδώσει τους καρπούς της συγχώρεσης για τους εχθρούς ΜΟΥ, των οποίων οι ψυχές επιθυμώ να σώσω. Η καταδίωξη σας μπορεί να είναι μεγάλη, μπορεί να σας προκαλέσει θλίψη και οδύνη, αλλά να ξέρετε ότι αυτό συμβαίνει γιατί αυτό είναι Έργο ΜΟΥ. Το Έργο ΜΟΥ, όταν αυτό είναι αμόλυντο, δημιουργεί φοβερά δεινά μεταξύ εκείνων που ανταποκρίνονται σε ΜΕΝΑ.  Να ξέρετε, ωστόσο, ότι η ταλαιπωρία σας θα είναι μικρής διάρκειας και θα ξεχαστεί σύντομα, όταν ο Ουρανός θα κηρύξει σύντομα το τελικό μέρος του Μεγάλου Σχεδίου του Θεού για να σώσει την ανθρωπότητα. Τότε ο κόσμος θα ανανεωθεί και η Αγάπη του Θεού θα εξαπλωθεί μέχρι που το Θέλημα του Θεού θα ολοκληρωθεί.

Ο Ιησούς σας

26/11/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.

