ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο άνθρωπος θα τιμωρηθεί σ’ αυτό το έτος της κάθαρσης

Μήνυμα 54 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 11 Μαρτίου του 2011, στις 15:30

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, εξαιτίας των αμαρτιών της ανθρωπότητας, η ανθρωπότητα θα υποστεί την κάθαρση μέσα από πολέμους, σεισμούς, εκρήξεις ηφαιστείων, τσουνάμι, κύματα καύσωνων και τις κατολισθήσεις λάσπης.
Μόνο όσοι θα απευθυνθούν σε ΜΕΝΑ, το Θείο Σωτήρα σας και στο Δημιουργό σας, τον ΔΙΚΟ ΜΟΥ και δικό σας Πατέρα, μπορούν να σωθούν. Ποτέ μην κοιτάς τον Πατέρα ΜΟΥ με φόβο, διότι αγαπάει όλα τα παιδιά ΤΟΥ. Ωστόσο θα τιμωρήσει όσους αρνούνται να αποδεχούν την Ύπαρξή ΤΟΥ. Η υπομονή ΤΟΥ τελειώνει, επειδή ακόμη επιδεινώνει το κακό, έλλειψη πίστης και ανήθικη φιλαυτία του ανθρώπου.

Ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, ο Θεός – Αιτία και Δημιουργός των πάντων, αγαπάει όλα τα παιδιά ΤΟΥ με τρυφερότητα, που νιώθουν οι γονείς για τα παιδιά τους. Ωστόσο, ακριβώς όπως οι υπεύθυνοι γονείς κάνουν και τιμωρούν τα παιδιά τους, όταν αυτά διαπράττουν βίαιες και απαράδεκτες πράξεις, έτσι και τώρα, σ’ αυτόν τον καιρό, η Οργή του Πατέρα ΜΟΥ θα απελευθερωθεί στον κόσμο. Αυτό είναι κόρη ΜΟΥ, όπως σου είπα, το έτος της κάθαρσης.

Σε όλο τον κόσμο οι άνθρωποι θα καταλάβουν, ότι αυτά τα γεγονότα δεν είναι φυσικής προέλευσης. Είναι το αποτέλεσμα της Θείας παρέμβασης, για να καταλάβουν επιτέλους οι άνθρωποι την Αλήθεια των Γραφών. Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε για μετάνοια.

Ο Αγαπών Ιησούς Χριστός σου

11/03/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.