ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το τελικό ΜΟΥ Σχέδιο για να συγκεντρώσω την Εκκλησία ΜΟΥ στο Καταφύγιο ΜΟΥ είναι έτοιμο να αποκαλυφθεί

 

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 5 Απριλίου του 2014, στις 18:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, έχω την επιθυμία να δώσω το κουράγιο και το σθένος στον καθέναν από εσάς, που έχετε λάβει το Δώρο της διάκρισης για να αναγνωρίσετε τη Φωνή ΜΟΥ όταν μιλάω στον κόσμο μέσα από αυτά τα Μηνύματα.

Ενώ εσείς, το Απομεινάρι ΜΟΥ, πορεύεστε προς τα εμπρός, σε ενότητα με την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη, σύντομα θα δείτε πολλούς ανθρώπους να αποσύρονται από τα Ιερά Μυστήρια. Αυτό θα είναι συγκλονιστικό για σας, και στη συνέχεια θα γίνει ένα μαρτύριο, γιατί τα Μυστήρια σύντομα θα βεβηλωθούν και δεν θα είναι πλέον τα ίδια Μυστήρια, που έδωσα ΕΓΩ στον κόσμο. Ποτέ μην σπαταλάτε τον χρόνο σας, αν πραγματικά πιστεύετε ότι ΕΓΩ μιλάω μαζί σας. Πηγαίνετε – συγκεντρώστε τους ιερείς ΜΟΥ και εκείνους που ανταποκρίνονται στην Πρόσκλησή ΜΟΥ. Στη συνέχεια, ετοιμαστείτε για τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε να μπορούν να τρέφουν το κοπάδι ΜΟΥ με την Τροφή της Ζωής, όταν δεν θα υπάρχει πλέον ίχνος της Παρουσίας ΜΟΥ.

Όταν όλα όσα Είναι ΕΓΩ και προέρχεται από ΕΜΕΝΑ αφαιρούνται από τις Εκκλησίες ΜΟΥ, το μόνο που θα απομείνει θα προέρχεται από όλα όσα ΕΓΩ δεν Είμαι. Ο διάβολος ενσαρκωμένος θα μπει στην Εκκλησία ΜΟΥ και θα κυριαρχήσει όποιον θα υποκλιθεί μπροστά του και θα τον λατρεύει. Θα καταβροχθίσει τις ψυχές για την αιωνιότητα και θα πρέπει να προσέχετε συνεχώς σε αυτούς τους καιρούς που έρχονται. Μην αφεθείτε ανοιχτοί σε αίρεση, η οποία θα εισβάλει στην Εκκλησία ΜΟΥ με δύο τρόπους – από μέσα και από έξω.Είστε τώρα στο στάδιο της προετοιμασίας, οπότε θα πρέπει να ακολουθήσετε όλα αυτά που θα σας πω, έτσι ώστε να μπορείτε να σώσετε την Εκκλησία ΜΟΥ από τους εχθρούς ΜΟΥ, όσο αυτό βρίσκεται μέσα στις δυνατότητές σας.

Το τελικό ΜΟΥ Σχέδιο για να συγκεντρώσω την Εκκλησία ΜΟΥ στο Καταφύγιο ΜΟΥ είναι έτοιμο να αποκαλυφθεί. Όταν θα σας δώσω οδηγίες, θα χρειαστείτε μεγάλη δύναμη και επιμονή, καθώς ο εχθρός σας θα είναι ο αντίχριστος – και ο στρατός του, δυστυχώς, θα είναι μεγαλύτερος σε μέγεθος από ό, τι ο Δικός ΜΟΥ. Ως εκ τούτου, αυτό θα είναι αποθαρρυντικό για σας, αλλά να ξέρετε αυτό: Δεν θα έχει τη Δύναμη του Θεού πίσω του, και ποτέ δεν μπορεί ποτέ να σας νικήσει, εφ’ όσον παραμείνετε πιστοί στον Λόγο ΜΟΥ.

Πηγαίνετε εν ειρήνη και περιμένετε τις οδηγίες ΜΟΥ.

Ο Ιησούς σας

 

05/04/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.