ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Νέος ΜΟΥ Παράδεισος θα είναι ένας Κόσμος χωρίς τέλος – όπως προειπώθηκε

 

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 17 Απριλίου του 2014, στις 21:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Ανάστασή ΜΟΥ από τους νεκρούς συνέβη για έναν λόγο. Δεν έλαβε χώρα απλώς για να αποδείξει τη Θεότητά ΜΟΥ σε εκείνους που δεν δέχονταν αυτό Ποιος ΕΙΜΑΙ. Μέχρι εκείνη τη στιγμή οι ψυχές που πέθαναν, δεν μπορούσαν να μπουν στον Ουρανό. Έπρεπε να περιμένουν. Αλλά αμέσως μετά την Ανάστασή ΜΟΥ τους δόθηκε νέα Ζωή στη Βασιλεία ΜΟΥ. Η Ανάστασή ΜΟΥ έφερε στις ψυχές την αιώνια Ζωή και ως εκ τούτου, ο θάνατος δε θα κυριαρχεί πλέον πάνω από την ανθρώπινη φυλή.

Η Ανάστασή ΜΟΥ θα είναι πραγματικά καταφανής στη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, γιατί τότε όλες αυτές οι ψυχές, που πέθαναν σε ΜΕΝΑ και για ΜΕΝΑ, επίσης θα αναστηθούν από τους νεκρούς και θα τους δοθεί η Αιώνια Ζωή. Θα αναστηθούν από τους νεκρούς στο σώμα και ψυχή, σε τέλεια ένωση με το Θέλημα του Θεού και θα ζήσουν στο Νέο ΜΟΥ Βασίλειο, όταν η παλιά Γη και οι Ουρανοί θα εξαφανιστούν, και θα βγει ένας Νέος Κόσμος. Ο Νέος ΜΟΥ Παράδεισος θα είναι ένας Κόσμος χωρίς τέλος – όπως προειπώθηκε. Όλοι όσοι αγαπούν τον Θεό και οι οποίοι αποδέχονται το Χέρι του Ελέους ΜΟΥ θα μπουν στο Ένδοξο Βασίλειο ΜΟΥ. Αυτή ήταν η Υπόσχεση που έκανα όταν έδωσα το γήινο Σώμα ΜΟΥ στον θάνατο, για να δώσω σε όλους σας την Αιώνια Ζωή. Μην ξεχνάτε ότι αυτό που ο Θεός υπόσχεται, πάντα παρέχει. Ό, τι προείπε ο Θεός σε όλους τους Προφήτες ΤΟΥ, θα λάβει χώρα, επειδή ΕΚΕΙΝΟΣ δεν λέει ένα πράγμα εννοώντας κάτι άλλο.

Όταν ο Θεός είπε στον Ιωάννη ότι τις τελευταίες ημέρες ο κόσμος θα διαιρεθεί και ο Ναός ΤΟΥ θα καταστραφεί, δεν έλεγε ψέματα. Η κυριαρχία αυτών που θέλουν να καταστρέψουν τον Λόγο του Θεού έχει αρχίσει και η ώρα για εκπλήρωση όλων αυτών των Προφητειών που προειπώθηκαν στον Δανιήλ και τον Ιωάννη είναι επάνω σας. Η Υπόσχεσή ΜΟΥ να έρθω και να διαχωρίσω τις κατσίκες από τα πρόβατα θα γίνει σύντομα πραγματικότητα. Στον άνθρωπο θα δοθεί κάθε είδους βοήθεια, μέσω της Παρέμβασης από τον Ουρανό, και πολλές ευκαιρίες για να κάνει την τελική επιλογή. Ή θα ακολουθήσει ΕΜΕΝΑ ή θα μείνει πίσω.

Ο Ιησούς σας

 

17/04/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.