ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι Διδασκαλίες ΜΟΥ δεν είναι περίπλοκες

 

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 22 Απριλίου του 2014, στις 20:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολη είναι αυτή η Αποστολή, η Αλήθεια πρέπει πάντοτε να υπερισχύει.

Ποιο είναι το όφελος εάν ο Λόγος ΜΟΥ συστρέφεται; Τι καλό εξυπηρετεί; Όταν ο Λόγος ΜΟΥ και όλα αυτά που ΕΓΩ Είμαι και Θα Είμαι προσαρμόζεται ώστε να ταιριάζει με τα ανθρώπινα σχέδια, τότε γίνεται ένα ψέμα. Τι νόημα θα είχε ο Θάνατός ΜΟΥ πάνω στον Σταυρό, αν δεν ήταν για να σας λυτρώσει από την αμαρτία; Παρά τη σκληρότητα του Θανάτου ΜΟΥ στον Σταυρό, το νόημα για τους Χριστιανούς είναι απλό. Σας λύτρωσα από την αμαρτία, αλλά μόνο όταν ΜΟΥ ζητάτε να το κάνω αυτό. Όταν δεν το ζητάτε, δεν μπορώ να σας απολυτρώσω.

Αν δεν δέχεστε ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού Χριστό, τότε δεν θα είστε σε θέση να αναζητήσετε το Έλεός ΜΟΥ. Αν δεν επιδιώκετε το Έλεός ΜΟΥ, τότε θα στέκομαι μπροστά σας και θα σας ικετεύω να το κάνετε αυτό,τόσο μεγάλη είναι η Αγάπη ΜΟΥ για σας. Θα στέκομαι μπροστά σας, τους αμαρτωλούς, σαν άπορος βασιλιάς. Θα σας αποκαλύπτω την Αλήθεια μέχρι που τελικά τα μάτια σας θα ανοιχτούν και τότε θα δείτε. Όσοι από εσάς βλέπετε την Αλήθεια, θα απλώσετε τότε τα χέρια σας σε ΜΕΝΑ και ΕΓΩ θα σας μεταφέρω στο Καταφύγιο της Καρδιάς ΜΟΥ. Έτσι λοιπόν, ακριβώς όπως εκείνοι που γνωρίζουν ΕΜΕΝΑ και οι οποίοι θα σωθούν έχουν το πλεονέκτημα, έτσι επίσης θα δώσω σε όλες τις ψυχές όλων των θρησκειών και όλων των δογμάτων το πλεονέκτημα, δείχνοντάς τους την Αλήθεια πριν έρθει η Ώρα ΜΟΥ.

Να θυμάστε πάντα την Απλότητά ΜΟΥ. Σας διδάσκω την Αλήθεια με απλό τρόπο. Σας δίδασκα να αγαπάτε ο ένας τον άλλο, όπως σας έχω αγαπήσει ΕΓΩ. Αν αγαπάτε ο ένας τον άλλο και αντιμετωπίζετε τον άλλο όπως σας έδειξα, θα είστε Δικοί ΜΟΥ. Αν δεν δείχνετε την αγάπη και το σεβασμό για τους άλλους, αλλά κρίνετε ο ένας τον άλλον στο Όνομά ΜΟΥ, τότε δεν μπορείτε να πείτε ότι είστε Δικοί ΜΟΥ. Οι Διδασκαλίες ΜΟΥ δεν είναι περίπλοκες. Και δεν χρειάζεται να είναι, γιατί η αγάπη είναι στον πυρήνα όλων αυτών που δίδασκα. Αν δεν έχετε την αγάπη για τον άλλον στις καρδιές σας, τότε δεν μπορείτε να ΜΕ αγαπάτε αληθινά. Όταν αρνείστε την αγάπη, πάντα θα αρνείστε ΕΜΕΝΑ. Όταν αρνείστε τον Λόγο ΜΟΥ, τότε η Αγάπη του Θεού δεν μπορεί να ανθίζει στις καρδιές σας.

Ο Ιησούς σας

 

22/04/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.