ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (160) – Βοήθησε με να ΣΕ αγαπώ περισσότερο

Μητέρα της Σωτηρίας – Δόθηκε την Τρίτη 22 Ιουλίου του 2014 στις 16:50

„Ω, δικέ μου Ιησού, Σωτήρα του κόσμου, βοήθησέ με να ΣΕ αγαπώ περισσότερο.  Βοήθησέ με να αναπτύξω μέσα μου την αγάπη μου για ΣΕΝΑ. Γέμισε την καρδιά μου με την Αγάπη και την Ευσπλαχνία ΣΟΥ, έτσι ώστε να μπορώ να κερδίσω τις Χάρες για να ΣΕ αγαπώ όπως ΕΣΥ με αγαπάς. 

Γέμισε την αχάριστη ψυχή μου με μία βαθιά και δεσμευτική αγάπη για ΣΕΝΑ και για όλα όσα ΕΣΥ αντιπροσωπεύεις. Δια μέσου της Εξουσίας των Χαρίτων ΣΟΥ βοήθησε με να αγαπήσω τον πλησίον μου όπως ΕΣΥ αγαπάς κάθε παιδί του Θεού και να δείξω συμπόνια σε εκείνους που έχουν ανάγκη από την Αγάπη ΣΟΥ και οι οποίοι δεν έχουν πίστη.

Ένωσε με σε ένωση μαζί ΣΟΥ, έτσι ώστε να μπορώ να ζω μια Χριστιανική ζωή, την οποία ΕΣΥ  μας δίδαξες με το παράδειγμά ΣΟΥ κατά τη διάρκεια της παραμονής ΣΟΥ πάνω στη Γη. 

Αμήν” 

22/07/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.