ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (1) „Το δώρο μου για τον Ιησού για τη διάσωση των ψυχών”

Μήνυμα 254 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου του 2011, στις 21:00

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, παρακαλώ, ζήτησε από τα παιδιά ΜΟΥ για να λένε αυτές τις προσευχές από τώρα μέχρι την Προειδοποίηση. Παρακαλούνται οι πιστοί ΜΟΥ να λένε αυτές τις προσευχές, που θα σου δώσω κάθε μέρα, για τη σωτηρία των ψυχών. Αυτή είναι η πρώτη προσευχή.

„Το δώρο μου για τον Ιησού για τη διάσωση των ψυχών

Πολυαγαπημένε μου Ιησού, ΕΣΥ που μας αγαπάς τόσο πολύ, επίτρεψέ μου, με το σεμνό μου τρόπο, να βοηθήσω στη διάσωση των πολύτιμων ψυχών ΣΟΥ. Δείξε το Έλεος σε όλους τους αμαρτωλούς, ανεξάρτητα από το πόσο βαριά ΣΕ προσβάλλουν.

Επίτρεψέ μου μέσω της προσευχής και του πόνου να βοηθήσω αυτές τις ψυχές, που μπορεί να μην επιβιώσουν την Προειδοποίηση, να βρουν μια θέση δίπλα ΣΟΥ στο Βασίλειό ΣΟΥ.

Εισάκουσε την προσευχή μου, ω γλυκιέ Ιησού, για να ΣΕ βοηθήσω να κερδίσεις εκείνες τις ψυχές, για τις οποίες νοσταλγείς.

Ω Ιερή Καρδιά του Ιησού, υπόσχομαι την υποταγή μου στην Υπεραγία Βούλησή ΣΟΥ όλο τον καιρό.”

 

Ο Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

17/11/2011 - Posted by | Σταυροφορία της Προσευχής

Sorry, the comment form is closed at this time.