ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο κόσμος θα αλλάξει για πάντα

Μήνυμα 262 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου του 2011, στις 21:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, μην φοβάσαι τον καιρό που έχει έρθει σε σας και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αυτό το ταξίδι ήταν έντονο για σένα, κόρη ΜΟΥ, μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Από την αρχή ήσουν υπάκουη στο Άγιο Θέλημά ΜΟΥ, παρόλο που είχες αμφιβολίες. Παρόλο που σε χλεύαζαν σε ορισμένους κύκλους, ειδικά από εκείνους που πρεσβεύουν ότι είναι ευσεβείς μαθητές ΜΟΥ και της αγαπημένης Μητέρας ΜΟΥ, ποτέ δε δίσταζες να μεταδίδεις το  Άγιο Λόγο ΜΟΥ στον κόσμο. Αγνόησε όλο αυτό τον πόνο, γιατί έχει πλέον περάσει.

Τώρα, όταν έρχομαι με το Μεγάλο ΜΟΥ Έλεος, όλα τα παιδιά ΜΟΥ με αληθινή πίστη θα πέσουν μέσα στην ταπεινή ευχαριστία, για να ΜΕ καλωσορίσουν και να δεχτούν το Έλεός ΜΟΥ. Η Αλήθεια θα αποκαλυφθεί τώρα.

Σηκωθείτε όλοι σας και αναμένετε με χαρά την άφιξή ΜΟΥ.

Ο κόσμος θα αλλάξει για πάντα.

Να θυμάστε ότι είναι λόγω της βαθιάς Αγάπης ΜΟΥ για όλους σας, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων από σας που χλευάζουν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ ή εκείνων που ΜΕ απορρίπτουν, που έρχομαι να σας σώσω για άλλη μια φορά.

Ο Σωτήρας και Λυτρωτής σας

Ιησούς Χριστός

24/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.