ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θα σας σώσω από τη φρίκη του κόσμου σας

Μήνυμα 268 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου του 2011, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, εκείνοι, οι ανυπόμονοι να αποδείξουν την αγάπη τους για ΜΕΝΑ, πολύ συχνά αισθάνονται την απελπισία στις ψυχές τους, που τους αφήνει αίσθηση της έλλειψης της Αγάπης ΜΟΥ. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απροσδόκητο, που μπορεί να αφήσει την ψυχή σε μια τέτοια κατάσταση εγκατάλειψης, που αισθάνεται σαν να μην είχε ποτέ να συνέλθει μετά από την αίσθηση της αδυναμίας και έλλειψης της πίστης.

Μην φοβάστε, παιδιά. Η εγκατάλειψη είναι κάτι που θα νιώσετε, όταν βρίσκεστε κοντά ΜΟΥ. ΕΓΩ ένιωσα την ίδια εγκατάλειψη στη Γη από τον αγαπημένο Πατέρα ΜΟΥ. Αισθανόμουν χαμένος και μόνος, όταν πολλές φορές προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί ΤΟΥ. Αυτή είναι μια δύσκολη δοκιμασία που θα βιώνετε, όταν αληθινά πιστεύετε στο Θεό. Η μέθοδος του σατανά είναι να σας τραβήξει μακριά, έτσι ώστε μετά από κάποιο καιρό ελπίζει, ότι θα σταματήσετε να ΜΕ αναζητάτε και θα επιστρέψετε στους κοσμικούς δρόμους που θα σας ενθουσιάσουν, αλλά θα σας αφήσουν ανικανοποίητους.

Δεν ξέρετε ότι η προσευχή θα αποτρέψει ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Δεν έχετε συνειδητοποιήσει, ότι το επιτρέπω αυτό για το καλό σας, ως μέρος της άσκησης σας για να αποκτήσετε πνευματική δύναμη, που επιτυγχάνεται μόνο μέσω αυτής της εγκατάλειψης;

Οι τρόποι του Πατέρα ΜΟΥ είναι για σας, παιδιά, δύσκολοι για κατανόηση. Απλά εμπιστευτείτε ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού σας, και καλέσετε ΜΕ, για να σας δώσω Χάρες που χρειάζεστε για να παλέψετε μαζί ΜΟΥ για τη σωτηρία των αδελφών σας. Εκείνοι πρέπει να σωθών από τα κακά σχέδια, που υπαγορεύονται στον κόσμο σας από τις δυνάμεις που επιδιώκουν να σας ελέγχουν ακριβώς μέσω αυτών των πραγμάτων, που σας χρειάζονται για να επιβιώσετε.

Να θυμάστε, παιδιά, πως ΕΓΩ Είμαι τόσο κοντά σε όλους τους πιστούς ΜΟΥ, που όταν η Προειδοποίηση θα λάβει χώρα, ο στρατός ΜΟΥ θα ξεκινήσει αμέσως, για να γίνει ένας ισχυρός αντίπαλος του σατανά.

Παιδιά, δεν πρέπει ποτέ να χάνετε την ελπίδα. Θα σας σώσω από τη φρίκη του κόσμου σας, που βρέθηκε στο απόλυτο χάος, το οποιο προκλήθηκε από την έλλειψη πίστης στον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ.

Όλα αυτά θα αλλάξουν, όταν ο κόσμος θα γίνει μάρτυρας της απόδειξης, την οποία χρειάζεται για να αποδεχτεί την Ύπαρξη του Θεού Πατέρα.

Ο Ιησούς σας

Ο Σωτήρας της ανθρωπότητας

30/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.