ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Καλά Νέα – ο Θεός, ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, επικύρωσε τη σωτηρία μεγάλου μέρους της ανθρωπότητας

Μήνυμα 323 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 24 Ιανουαρίου του 2012, στις 16:55

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, Είμαι ΕΓΩ, ο Ιησούς σου, που έρχεται σήμερα σε σένα για να σου δώσει τα καλά νέα για τον κόσμο.

Πολλές προσευχές και πόνοι, που προσφέρθηκαν από πολλές επιλεγμένες ψυχές ΜΟΥ επάνω στη Γη έκαναν, ότι πολύ περισσότερα από τα παιδιά του Θεού μπορούν τώρα να σωθούν.

Παιδιά, αν καταλαβαίνατε τη δύναμη της θυσίας και της προσευχής, ποτέ δε θα σταματούσατε να προσεύχεστε.

Ο Θεός, ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, επικύρωσε τη σωτηρία μεγάλου μέρους της ανθρωπότητας.

Αυτό σημαίνει, ότι πολλοί θα μετανοήσουν κατά την Προειδοποίηση, και όσοι δε θα το κάνουν αυτό, μπορούν να σωθούν λόγω της δύναμης της προσευχής.

Αυτό δε σημαίνει, ότι όλοι θα σωθούν, διότι, δυστυχώς, δε θα το θελήσουν αυτό.

Αυτοί οι σκληρυμένοι άνθρωποι, για τους οποίους το πιο σημαντικό είναι η πίστη στο σατανά και στις κακές αιρέσεις, τις οποίες αυτός ελέγχει στον κόσμο, δε θέλουν να σωθούν.

Αντ’ αυτού θα επιλέξουν έναν άλλο παράδεισο. Εξαπατήθηκαν για να πιστέψουν, ότι αυτός ο παράδεισος υπάρχει εκτός από τον Μοναδικό, υποσχόμενο στην ανθρωπότητα από τον Πατέρα ΜΟΥ.

Αυτός ο ψευδής παράδεισος, στον οποίο πιστεύουν οι οπαδοί του σατανικού θυρίου, δεν υπάρχει.

Δημιουργήθηκε από το σατανά στα μυαλά των μαθητών του και είναι απλά μια ψευδαίσθηση. Τόσο πολύ έχει υποσχεθεί.

Οι σκοτεινές ψυχές πιστεύουν σε ένα άλλο σύμπαν, μια άλλη οντότητα, όπου ο Θεός δεν υπάρχει.

Πιστεύουν σε άλλες μορφές ζωής, σε άλλα όντα και ειρηνικό καθεστώς, το σύνολο των οποίων βασίζεται σε ένα ψέμα.

Τίποτα απ’ αυτά δεν είναι αληθινά, παιδιά. Δεν μπορεί να είναι ούτε μπορεί να υπάρχει, επειδή δε δημιουργήθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ.

Ο Θεός, ο Παντοδύναμος Πατέρας, δημιούργησε ολόκληρο το σύμπαν – τα αστέρια, τους πλανήτες και τη Γη, καθώς και όλο το διάστημα μεταξύ τους.

Να προσεύχεστε για εκείνους, που ακολουθούν τέτοιες λατρείες.

Προσευχηθείτε περισσότερο για εκείνα τα παιδιά ΜΟΥ που, επειδή αισθάνονται τον πόνο, αναζητούν αυτούς τους πνευματικούς διεξόδους, που δεν είναι από το Θεό.

Προσευχηθείτε τώρα μέσα στην ευχαριστία γι’ αυτό το ξεχωριστό Δώρο, το οποίο προσφέρεται τώρα στην ανθρωπότητα από τον Πατέρα ΜΟΥ, μ’ αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας νούμερο 21.

«ΣΕ δοξάζουμε και ΣΕ ευχαριστούμε

Ω Άγιε Θέε, Παντοδύναμε Δημιουργέ της ανθρωπότητας για την Αγάπη και το Έλεος που έχεις για το ανθρώπινο γένος

ΣΕ ευχαριστούμε για το Δώρο της Σωτηρίας, που χαρίζεις στα φτωχά παιδιά ΣΟΥ

ΣΕ ικετεύουμε, ω Κύριε, να σώσεις αυτούς που ακολουθούν τον πονηρό

Και για να ανοίξουν οι καρδιές τους για την Αλήθεια της Αιώνιας Ζωής τους.

Αμήν.»

Να χαίρεστε παιδιά γι’ αυτό το Μεγάλο Δώρο.

Αλλά έχετε ακόμη πολλή δουλειά να κάνετε, για να βοηθήσετε τις ψυχές τόσων πολλών αδελφών, που θα παραμείνουν πεισματικά αντίθετοι στην Αλήθεια του Αγίου Λόγου ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

Ο Σωτήρας όλης της ανθρωπότητας

24/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.