ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Όταν προσεύχεστε με το Ροζάριο, μπορείτε να βοηθήσετε να σωθεί το έθνος σας

Μήνυμα 336 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου του 2012, στις 13:15

 

Παιδί Μου, καλώ όλα τα παιδιά Μου να προσεύχονται για την ενότητα στον κόσμο αυτήν την εποχή.

Η πίστη στον ΥΙΟ Μου εξαφανίζεται και τα παιδιά Μου έμειναν με άγονες ψυχές.

Εγώ είμαι η Αμόλυντη Καρδιά σας και μέσα από την Αγάπη, που έχω για τον πολύτιμο ΥΙΟ Μου, τον Ιησού Χριστό, θα συνεργαστώ στενά μαζί ΤΟΥ για τη σωτηρία της ανθρωπότητας.

Με τις προσευχές σε Μένα για τη μεσολάβηση, Εγώ θα ικετεύω τον Πατέρα Μου, τον Ύψιστο Θεό, για να σταματήσει το Χέρι ΤΟΥ της Δικαιοσύνης με αυστηρή τιμωρία, την οποία ΕΚΕΙΝΟΣ θα στείλει στη Γη, για να σταματήσει την εξάπλωση της κακίας.

Παιδιά, θα σας βοηθήσω να πλησιάσετε στην Καρδιά του ΥΙΟΥ Μου. Παιδιά Μου, όταν δουλεύουμε μαζί, μπορούμε να αποτρέψουμε της καταστροφές σε όλο τον κόσμο.

Μην ξεχνάτε ποτέ τη σημασία του Αγίου Ροζαρίου Μου, γιατί όταν το λέτε κάθε μέρα, μπορείτε να βοηθήσετε να σωθεί το έθνος σας.

Όταν λέτε το Ροζάριο Μου, η δύναμη του σατανά εξασθενεί. Φεύγει αυτός με μεγάλο πόνο και γίνεται αδύναμος. Ανεξάρτητα από τη Χριστιανική θρησκεία, στην οποία ανήκετε, το πιο σημαντικό είναι να το λέτε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν αποδέχονται Εμένα,  την Αγία Μητέρα σας.

Όπως και τον ΥΙΟ Μου, Με απορρίπτουν, περιφρονούν, προσβάλλουν και εξευτελίζουν. Παρ’ όλα αυτά, ζητώντας τη βοήθειά Μου, μπορώ να φέρω αμέσως τις ψυχές στην Ιερή Καρδιά του ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού.

Παιδιά, ο ΥΙΟΣ Μου, ο Ιησούς Χριστός, είναι ο Σωτήρας σας και ποτέ δε θα απορρίψει τους αμαρτωλούς, ανεξάρτητα πόσο μαυρισμένες είναι οι ψυχές τους.

Αν λυπάστε για το ότι ΤΟΝ έχετε προσβάλει, απλά φωνάξτε σε Μένα, την αγαπημένη Μητέρα σας και Εγώ θα σας πάρω από το χέρι σ’ ΑΥΤΟΝ.

Ο ΥΙΟΣ Μου ετοιμάζεται να έρθει για να συγκεντρώσει όλα τα παιδιά ΤΟΥ μαζί, έτσι ώστε να μπορείτε να ενωθείτε όλοι μαζί ΤΟΥ στο Νέο Παράδεισο στη Γη. Αλλά μόνο αγνές και ταπεινές ψυχές μπορούν να εισέλθουν εκεί.

Πρέπει να ξεκινήσετε τις προετοιμασίες σας τώρα. Αρχίστε με την απαγγελία του Αγίου Ροζαρίου Μου.

Τόσο σημαντική είναι αυτή η  προσευχή, που πρέπει να γίνει τώρα μια Προσευχή της Σταυροφορίας με το δικό της δικαίωμα.

Σταυροφορία της Προσευχής (26) – Το Άγιο Ροζάριο στην Παναγία (βλ. σχετικό σύνδεσμο *).

http://www.thewarningsecondcoming.com/how-to-pray/how-to-pray-the-rosary/

Παιδιά, θα αισθανθείτε την ειρήνη, όταν συλλογίζεστε με το Ροζάριο Μου.

Επειδή μετά την απαγγελία του χύνονται οι Χάρες επάνω σας, τότε θα ξέρετε ότι ο απατεώνας έχει απομακρυνθεί από εσάς, και στη θέση του είναι η Αγάπη. Η Αγάπη προέρχεται από τον Αιώνιο Πατέρα Μου.

Όταν αισθανθείτε την Αγάπη στις καρδιές σας, θα γνωρίζετε, ότι κερδίσατε τη μάχη για να νικήσετε τον πονηρό.

Η Αγαπημένη σας Βασίλισσα των Αγγέλων

Η Μητέρα της Σωτηρίας

05/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.