ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Προσευχηθείτε για να μπορεί να αποφευχθεί ο πυρηνικός πόλεμος, που θα μπορούσε να καταστρέψει το ένα τρίτο της ανθρωπότητας

Μήνυμα 337 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου του 2012, στις 20:15

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι πιστοί ΜΟΥ πρέπει να ενωθούν μαζί σαν μια οικογένεια και πρέπει να είναι δυνατοί.

Παρέχω σε όλους τους αγαπημένους, εμπιστευόμενους πιστούς ΜΟΥ τις Χάρες να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους μέσα στην καταιγίδα.

Ενώ η Γη θα συνεχίζει να ταρακουνιέται από κάθε άποψη, παρήγορες για ΜΕΝΑ είναι οι προσευχές σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Πώς  ΜΟΥ ραγίζει την Καρδιά να βλέπω τους αθώους να σκοτώνονται στους πολέμους στη Μέση Ανατολή. Αυτές οι φτωχές ψυχές μαστιγώνονται και υποφέρουν όπως υπέφερα ΕΓΩ.

Η κακία που βλέπω θα αποδυναμωθεί και το Χέρι του Πατέρα ΜΟΥ θα καθυστερήσει, αλλά δε θα αποτρέψει αυτές τις χώρες από το να αλληλοσκοτώνονται.

Οι σφραγίδες έχουν σπάσει, κόρη ΜΟΥ, και οι πόλεμοι θα προκύψουν σύντομα.

Προσευχηθείτε για να μπορεί να αποφευχθεί η παγκόσμια θηριωδία του πυρηνικού πολέμου, που θα μπορούσε να καταστρέψει το ένα τρίτο της ανθρωπότητας.

Παιδιά, χρειάζομαι περισσότερες προσευχές. Ξέρω πόσο δυνατά προσεύχεστε, αλλά παρακαλώ, σας ικετεύω να ενθαρρύνετε όσες πολλές ομάδες προσευχής γίνεται, τους φίλους και τις οικογένειες να προσεύχονται για την ειρήνη.

Σας δίνω τώρα μια νέα Προσευχή της Σταυροφορίας (27) – Προσευχή για την ειρήνη στον κόσμο

 

«Ω Ιησού μου, ικετεύω για Έλεος
Για εκείνους που υποφέρουν από τους τρομερούς πολέμους.
Παρακαλώ να φέρεις την ειρήνη στα βασανισμένα έθνη,
Που είναι τυφλά για την Αλήθεια της Ύπαρξής ΣΟΥ.
Παρακαλώ, κάλυψε αυτά τα έθνη με τη Δύναμη του Αγίου Πνεύματος, έτσι ώστε να
Σταματήσουν τη δική τους άσκηση της εξουσίας πάνω στις αθώες ψυχές.
Ελέησον όλες τις χώρες ΣΟΥ, που είναι αδύναμες έναντι στις κακές θηριωδίες που καλύπτουν ολόκληρο τον κόσμο.
Αμήν.»

Κόρη ΜΟΥ, σας καλώ να είστε υπομονετικοί, γιατί αυτό δε θα είναι για πολύ πριν από την Εξομολόγηση. Από τη στιγμή, που θα λάβει χώρα, όλα θα γίνουν πιο ήρεμα.

Πηγαίνετε στην ειρήνη και αγάπη. Πάνω απ’ όλα να θέσετε όλη την εμπιστοσύνη σας στον αγαπημένο σας Ιησού.

Ο Σωτήρας σας
Ο Ιησούς Χριστός

06/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.