ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τα μυστήρια για τόσο πολύ καιρό κρυμμένα στα αρχεία του Βασιλείου του Θεού

Μήνυμα 338 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου του 2012, στις 20:00

 

ΕΓΩ Είμαι ο αγαπημένος σας Ιησούς, ο Υιός του Υψίστου Θεού, που γεννήθηκε από τη Μαρία με  Άμωμη Καρδιά. Έρχομαι στο Όνομα της Αγίας Τριάδος.

Αυτές είναι οι ημέρες, πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, που θα τις θεωρείς ως πιο δύσκολες. Ο πόνος σου, που παραδίνεις σε ΜΕΝΑ με χαρά και η παράδοση στην καρδιά σου θα σώσει πολλές ψυχές. Πρέπει να είσαι γενναία όταν το κάνεις και δε χρειάζεται να ανησυχείς για την υγεία σου, επειδή αυτό είναι ακριβώς μια άλλη δοκιμασία, η οποία δε θα διαρκέσει πάρα πολύ καιρό, αλλά θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό να ΜΟΥ φέρει τις χαμένες ψυχές.

Το Δικό ΜΟΥ Βιβλίο της Αλήθειας δίνεται, έτσι ώστε να μαρτυρούν οι πιστοί την ανακήρυξή ΜΟΥ των μυστηρίων, κρυμμένων για τόσο καιρό στα αρχεία της Βασιλείας του Θεού.

Τώρα, που η Αλήθεια ξετυλίγεται, η ανθρωπότητα πρέπει να δεχτεί, ότι αυτός ο πιο Ιερός Λόγος ΜΟΥ θα παρουσιαστεί τώρα στον καθέναν να χωνέψει.

Αυτό θα παρέχει τη γλυκιά ανακούφιση για τις ψυχές σας, αλλά για όσους έχουν απομακρυνθεί από ΜΕΝΑ θα είναι πολύ δύσκολο να το αποδεχτούν.

Η πικρία της Αλήθειας είναι δύσκολη να την καταπιεί κανείς, αλλά αν γίνει αποδεκτή, θα φέρει την ανακούφιση σ’ εκείνους που δέχονται, ότι Είμαι πραγματικά ΕΓΩ, ο πολύτιμος σας Ιησούς, που έρχεται να σας αγκαλιάσει σ’ αυτούς τους καιρούς.

ΕΓΩ, ο Αμνός του Θεού, έρχομαι τώρα για να σας φέρω στη Σωτηρία σας.

Χωρίς τη βοήθειά ΜΟΥ αυτό δε θα ήταν δυνατό.

Σας φέρνω τώρα το Φως και πρέπει να ΜΕ ακολουθήσετε, όταν θα σας οδηγήσω στο Νέο Παράδεισο.

Καλώ όλους σας, να είστε γενναίοι, δυνατοί και ατρόμητοι στην τρομερή έρημο, όπου βρίσκεστε.

Αυτό δε θα είναι εύκολο, αλλά σας υπόσχομαι, ότι η δύναμη που θα σας δώσω, θα κάνει αυτό το ταξίδι λιγότερο επίπονο.

Αποδεχτείτε ό, τι παρατηρείτε στον κόσμο ως κάθαρση, που συνεχίζεται με μεγάλη ένταση. Επειδή αυτό είναι απαραίτητο.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε για την υπομονή και αντοχή, επειδή πρέπει να ανυψωθείτε πάνω από το σκοτάδι και να ΜΕ βοηθήσετε να φέρω στο Φως όλη την ανθρωπότητα.

Ποτέ μη χάνετε την ελπίδα. Απλά να θυμάστε, πως αυτό που μετράει είναι η ένωση της ανθρωπότητας.

Οι προσευχές σας, ο πόνος και η αγάπη για ΜΕΝΑ θα βοηθήσουν να ενωθεί η Αγία και πολύτιμη Οικογένειά ΜΟΥ στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο στη Γη.

Παιδιά, περιμένετε αυτό με ανυπομονησία, διότι αυτή είναι η ζωή, για την οποία προορίζεστε, όταν υπακούτε το Άγιο Θέλημά ΜΟΥ.

Σας αγαπάω και σας ευλογώ, αγαπημένα παιδιά, για την αγάπη σας και τη συμπόνια για ΜΕΝΑ, τον αγαπημένο Σωτήρα σας.

Ο Ιησούς σας

07/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.