ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σύντομα θα έρθει ο άνθρωπος, ο οποίος θα δηλώσει πως είναι ΕΓΩ

Μήνυμα 340 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου του 2012, στις 20:45

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, τώρα δε θα διαρκέσει πολύ προτού όλες οι Προφητείες που προαναγγέλθηκαν θα παρουσιαστούν μπροστά στο δύσπιστο κόσμο.

Ακόμη και εκείνες οι ακάθαρτες ψυχές, που αποφεύγουν ΕΜΕΝΑ, το Θείο Σωτήρα τους και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, θα το παρατηρήσουν αυτό. Θα αναρωτιούνται γιατί συμβαίνει αυτό και για πρώτη φορά τελικά θα συνειδητοποιήσουν, ότι δεν ελέγχουν το ίδιο το πεπρωμένο τους.

Παρ’ όλες τις εσφαλμένες πεποιθήσεις τους και αντιληπτό δικαίωμα για προσωπικά τους οφέλη, σύντομα θα συνειδητοποιήσουν την Αλήθεια.

Κόρη ΜΟΥ, η λύση είναι να προσεύχεστε, αυτές οι ψυχές, αν και χαμένες για ΜΕΝΑ, να μην ακολουθήσουν τη γοητεία του αντιχρίστου και του ψευδοπροφήτη.

Σύντομα θα έρθει ο άνθρωπος, ο οποίος θα δηλώσει πως είναι ΕΓΩ. Αλλά, φυσικά, αυτό δεν μπορεί να είναι, επειδή ΕΓΩ δε θα έρθω πριν από το πλήρες τέλος.

Ωστόσο, εκείνος θα επιδεικνύει όλα τα χαρακτηριστικά που θα εξαπατήσουν τις φτωχές ψυχές, που θα πιστεύουν, ότι είμαι ΕΓΩ.

Θα κάνει θαύματα, μεγάλες πράξεις ειρήνης, ανθρωπιστικά έργα και πράξεις δημόσιας συμπάθειας.

Θα γίνει είδωλο και οι δυνάμεις του θα προέρχονται από το σατανά, το βασιλιά του σκότους.

Θα είναι τόσο πειστικός, που όταν θα επιδεικνύει σημάδια που σχετίζονται με τους μεγάλους Αγίους, πολλοί από τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ θα πέσουν μέσα στην ταπεινότητα στα πόδια του.

Ο Λόγος ΜΟΥ που δίνεται σε σένα, τον αληθινό προφήτη των έσχατων καιρών, θα απορριφθεί ως αίρεση.

Κόρη ΜΟΥ, σου δίνω πολλές προειδοποιήσεις τώρα, έτσι ώστε σε όσα περισσότερα από τα παιδιά ΜΟΥ να μπορεί να δοθεί η Αλήθεια, πριν συμβεί αυτό.

Μην ξεγελιέστε από αυτούς, που θα εξυψώνουν τους εαυτούς τους στα μάτια σας, σαν να ήταν άγιοι. Ποτέ μην παραπλανηθείτε με τις ανθρωπιστικές πράξεις ως πάντα προερχόμενες από ΕΜΕΝΑ.

Ο κακός είναι ψεύτης. Είναι πονηρός και κατά καιρούς θα παρουσιάσει στοργική, φιλανθρωπική εξωτερική όψη.

Προσέξτε αυτές τις οργανώσεις, που οι επικεφαλείς τους είναι πολύ πλούσια άτομα, που καυχιούνται για τις προσπάθειές τους να σώσουν την ανθρωπότητα. Πολλοί απ’ αυτούς εργάζονται στα κρυφά για να στιγματίζουν το Λόγο ΜΟΥ.

Αυτό το είδος εξαπάτησης θα χρησιμοποιηθεί από τον αντίχριστο για να προσλάβει καλοπροαίρετους, αλλά εύπιστους οπαδούς.

Μόλις παρασυρθείτε, θα παγιδευτείτε. Τότε θα εξαπατηθείτε για να δεχθείτε το σημάδι του θηρίου, το οποίο πρέπει να αποφευχθείτε με κάθε κόστος ή θα χαθείτε για πάντα για ΜΕΝΑ.

Πάντα να είστε σε επιφυλακή.

Το καθήκον σας είναι απλό. Να θυμάστε πως υπάρχει μόνο Ένας Θεός, Τρία Πρόσωπα στην Αγία Τριάδα, ο Θεός Πατέρας, ο Υιός και το  Άγιο Πνεύμα.

Οτιδήποτε άλλο, που θα σας παρουσιαστεί πέρα από αυτό, δεν υπάρχει.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

08/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.