ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η κακή ομάδα που διαπράττει το μεγαλύτερο ψέμα για να αναλάβει τον έλεγχο των χωρών

Μήνυμα 348 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου του 2012, στις 20:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να πεις στα παιδιά ΜΟΥ, σε όλους τους πιστούς ΜΟΥ να ενώνονται και να δημιουργούν Αλυσίδα Προστασίας στην προσευχή.

Με την ένταξη ως αδελφοί και αδελφές στην προσευχή γι’ αυτά τα χαμένα παιδιά, τα οποία περιφέρονται αναζητώντας την Αγάπη για ΜΕΝΑ, αλλά τα οποία δεν μπορούν να βρουν την ειρήνη μέσα στις ψυχές τους, μπορείτε να τα σώσετε.

Εκείνα σας χρειάζονται για να προσεύχεστε γι’ αυτά, επειδή η Προειδοποίηση δε θα μετατρέψει αυτές τις φτωχές ψυχές.

Εσείς, πιστοί ΜΟΥ οπαδοί, ΜΟΥ φέρνετε την παρηγοριά που χρειάζομαι, όταν βλέπω τον τρομερό πόνο και δυσκολίες που βιώνουν τώρα τα παιδιά ΜΟΥ σχεδόν σε κάθε γωνιά του κόσμου.

Αυτή η κακή ομάδα, που αποτελείται από μερικούς από τους πιο ισχυρούς και ελίτ άτομα, διαπράττει το μεγαλύτερο ψέμα μέσω της σκόπιμης συνωμοσίας τους για να αναλάβουν τον έλεγχο των χωρών της Μέσης Ανατολής, της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

Το σχέδιό τους αποκαλύπτεται μπροστά στα μάτια σας. Δεν το βλέπετε; Αυτό το σχέδιο πήρε δεκαετίες για να αναπτυχθεί.

Κάθε από τα παιδιά ΜΟΥ πρέπει να παραμείνουν άγρυπνοι την κάθε στιγμή.

Μην τους επιτρέψετε να σας πάρουν τις χώρες σας. Να τους αντισταθείτε.

Τα χρήματα είναι το δικό τους όπλο της απάτης. Η κατάρρευση των τραπεζικών σας συστημάτων ήταν εσκεμένη. Τώρα προχωρούν για να ολοκληρώσουν την επόμενη φάση του σχεδίου τους.

Εσείς, παιδιά, μπορείτε να σταματήσετε αυτήν την εξέλιξη μέσω των προσευχών σας.

Ο Πατέρας ΜΟΥ ήδη βάζει εμπόδια στο δρόμο τους.

Οι πιστοί ΜΟΥ καλύπτουν πολλές χώρες. Πρέπει τώρα να ενωθείτε μαζί στην προσευχή για να σταματήσετε τους Ευρωπαίους ηγέτες, μερικοί από τους οποίους είναι αχώριστοι στην πρόκληση, με τις πονηρίες τους, τρομερών δυσκολιών στους αθώους άνθρωπους.

Σας καλώ να λέτε αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας (31), για να τους σταματήσετε.

 

«Ω Ιησού μου,
Επίτρεψε στην προσευχή μου να καλέσει το Άγιο Πνεύμα ΣΟΥ,
Για να κατέβει σ’ αυτούς τους ηγέτες, που οδηγούνται από λαγνεία, απληστία, πλεονεξία και υπερηφάνεια,
Για να σταματήσουν τη δίωξη των αθώων παιδιών ΣΟΥ.
ΣΟΥ ζητάω να σταματήσεις τη φτώχεια, την πείνα και τους πολέμους από το να καταβροχθίζουν τα παιδιά ΣΟΥ
Και προσεύχομαι να ανοίξουν οι Ευρωπαίοι ηγέτες τις καρδιές τους για την Αλήθεια της Αγάπης ΣΟΥ.
Αμήν.»  

 

Κόρη ΜΟΥ, η αλυσίδα της προσευχής θα εξαπλωθεί σε όλες τις κατευθύνσεις και η Δύναμη του Αγίου Πνεύματος θα βοηθήσει να σταματήσει και να διακόψει τις δράσεις αυτών των ανθρώπων, που έχουν τη δύναμη να σταματήσουν τα βάσανα.

Διαδώστε το Λόγο ΜΟΥ προκειμένου να διαδίδεται η μετάνοια.

Η ώρα της έλευσής ΜΟΥ, για να βασιλεύω, είναι κοντά. Γι’ αυτό δε θα υπάρχει αρκετός χρόνος για να σωθούν όλες οι ψυχές.

Κάντε ό, τι είναι δυνατόν για ΜΕΝΑ, τον Ιησού σας, που σας αγαπάει και νοιάζεται για όλους σας.

Παιδιά, για το καλό όλης της ανθρωπότητας πρέπει να εργαστούμε μαζί στη μάχη μας για την πρόληψη του αντίχριστου και δικού του απάνθρωπου σχεδίου εξαπάτησης.

Ελπίδα, Αγάπη και Προσευχές, παιδιά. Αυτό είναι, που περιμένω από εσάς.

Σας ευχαριστώ όλους για την πίστη και την υπακοή σας.

Δεν έχετε δει ακόμα, και παρ’ όλα αυτά πιστέψατε. Μόλις ακούσατε τη Φωνή ΜΟΥ μέσα από αυτά τα Μηνύματα, ΜΕ αναγνωρίσατε.

Είσασταν σε θέση να το κάνετε αυτό, λόγω του Αγίου Πνεύματος που βασιλεύει στις ψυχές σας.

Πρέπει να μοιράζεστε αυτό το μεγάλο Δώρο, έτσι ώστε να μπορείτε να φέρετε μαζί σας όλα τα αγαπημένα σας πρόσωπα στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο στη Γη.

Αγαπάω τον καθέναν από εσάς. ΜΟΥ φέρνετε τέτοια παρηγοριά και χαρά.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

16/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.