ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Θα εισάγετε την άμβλωση στην Ιρλανδία και θα κόψετε τη σύνδεση για την Καρδιά Μου

Μήνυμα 349 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου του 2012, στις 15:30

 

Είμαι η αγαπημένη Μητέρα σας, η Βασίλισσα των Αγγέλων, η Παπθένος Μαρία, Άσπιλη Σύλληψη.

Ωχ, πώς κλαίω σήμερα, διότι η Ιρλανδία, η χώρα πιο αφιερωμένη σε Μένα, την αγαπημένη Μητέρα τους, πέφτει θύμα του πονηρού.

Mεγάλο σκοτάδι έχει κατέβει πάνω από αυτό το έθνος. Τόσοι πολλοί έχουν χάσει την πίστη τους, όπως και πολλοί έχουν γυρίσει τις καρδιές τους από τον αγαπημένο ΥΙΟ Μου, τον Ιησούς Χριστό.

Τα παιδιά Μου στην Ιρλανδία επέτρεψαν στον πονηρό να μετατρέψει τις καρδιές τους σε πέτρα.

Όσοι αγαπούν τον ΥΙΟ Μου αισθάνονται τον πόνο, όταν είναι μάρτυρες της εκκοσμίκευση, που ανέλαβε τον έλεγχο αυτής της, κάποτε άγιας χώρας.

Γίνονται τώρα οι προσπάθειες για την εισαγωγή της άμβλωσης, και αν συμβεί αυτό, θα πληγώσει βαθιά τον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου.

Παιδιά Μου, αν θα εισάγατε την άμβλωση στην Ιρλανδία, τότε θα κόψετε τη σύνδεση, που σας έχει φέρει τόσο κοντά στην Καρδιά Μου.

Τόσοι πολλοί άνθρωποι στην Ιρλανδία προσβάλλουν τώρα τον ΥΙΟ Μου μέσω της ασέβειας που δείχνουν σ’ Αυτόν. Επίσης κι Εγώ δεν είμαι πλέον ανεκτή, και το όνομά Μου ταπεινώνεται.

Παιδιά της Ιρλανδίας, επιλεγμένα ως ειδικές ψυχές για τη μετάδοση του Λόγου του Πατέρα Μου σε όλο τον κόσμο, πρέπει να Με ακούσετε.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε να μην πραγματοποιηθούν αυτά τα σχέδια εισαγωγής της έκτρωσης.

Αν συμβεί αυτό, η Ιρλανδία θα χάσει πολλές εύνοιες στο Βασίλειο του Πατέρα Μου.

Η αμαρτία της έκτρωσης είναι η πιο οδυνηρή στα Μάτια του Πατέρα Μου. Αυτό είναι το χειρότερο είδος της γενοκτονίας.

Πρέπει να πολεμήσετε μ’ αυτό το κακό, παιδιά. Πρέπει να το κάνετε τώρα αλλιώς η τελευταία Θεία σύνδεση που πρέπει να ενισχυθεί, αντ’ αυτού θα αποδυναμωθεί.

Παιδιά, πρέπει να σηκωθείτε και να ανακτήσετε την Καθολική και Χριστιανική Πίστη, που έχουν κλαπεί από εσάς.

Μην επιτρέπετε σ’ αυτούς στην εξουσία να σας χλευάζουν, όταν κηρύττετε το Άγιο Λόγο του Θεού.

Αυτό το πνεύμα του σκότους καλύπτει όχι μόνο τη χώρα σας, αλλά επίσης και τα ιερά προσκυνήματα, στα οποία υποτίθεται, ότι Εγώ πρέπει να λατρεύομαι.

Κλαίω μέσα στη θλίψη, γιατί βλέπω την αγαπημένη Μου Ιρλανδία να παραδίνεται.

Παρ’ όλ’ αυτά υπάρχει ελπίδα, παιδιά. Αλλά πρέπει τώρα να ενταχθείτε πολλοί, για να προστατεύετε την πίστη σας.

Σύντομα θα αναγκάζεστε να εγκαταλείψετε όχι μόνο την Καθολική σας πίστη, αλλά και τη Χριστιανική Πίστη σας.

Διεκδικήστε τη χώρα σας από το σοσιαλισμό και τις κοσμικές δικτατορίες.

Θα υπερασπίζουν τα δικαιώματα των πολιτών, αλλά θα αρνηθούν τα ίδια δικαιώματα, που ισχυρίζονται ότι προστατεύουν, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος να προσεύχεστε.

Θα σας αναγκάζουν να αποδεχθείτε, στο νόμο, το δικαίωμα να δολοφονούνται τα αγέννητα παιδιά.

Να θυμάστε, ότι κάθε ψυχή έχει δημιουργηθεί με Αγάπη από το Θεό, τον Παντοδύναμο Πατέρα.

Ο καθένας, που επιλέγει την έκτρωση ή βοηθά στην αποτρόπαιη πράξη της έκτρωσης, διαπράττει θανάσιμο αμάρτημα.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε με τη Δική Μου Προσευχή της Σταυροφορίας για την Ιρλανδία (32)

«Ω Μητέρα της Σωτηρίας,
Προσευχήσου για τα παιδιά Σου στην Ιρλανδία, για την πρόληψη
Του να μας επιβάλλουν τις κακές πράξεις της άμβλωσης.
Προστάτέψε αυτό το άγιο έθνος από το να βυθίζεται βαθύτερα στην απελπισία
Από το σκοτάδι που καλύπτει τη χώρα μας.

Απελευθέρωσε μας από τον πονηρό, που θέλει να καταστρέψει τα παιδιά Σου, που έχουν ακόμη να γεννηθούν.
Προσευχήσου, οι ηγέτες να έχουν το θάρρος να ακούσουν εκείνους, που αγαπούν τον ΥΙΟ Σου,
Έτσι, ώστε να ακολουθήσουν τις Διδασκαλίες του Κυρίου Ιησού Χριστού μας.
Αμήν.»   

Πήγαινε τώρα παιδί Μου και πες στα παιδιά Μου στην Ιρλανδία, ότι πρέπει να είναι δυνατά. Πρέπει να αγωνιστούν γι’ αυτό που είναι σωστό.

Ποτέ δεν πρέπει να φοβούνται να διακηρύττουν την Αλήθεια, το Άγιο Λόγο του Θεού, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολο μπορεί να είναι.

Αγαπημένη σας Βασίλισσα των Ουρανών

Η Μητέρα της Σωτηρίας    

17/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.