ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θηρίο με τα δέκα κέρατα είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση

Μήνυμα 351 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 19 του 2012, στις 03:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, δεν πρέπει να σας φοβίζουν αυτά τα Μηνύματα.

Επειδή δίνονται στον κόσμο λόγω της Αγάπης, που έχω για όλη την ανθρωπότητα.

Η γνώση για τα ερχόμενα γεγονότα θα βοηθήσει στην προετοιμασία των παιδιών ΜΟΥ, έτσι ώστε να μπορούν να υπερασπίζουν την Αλήθεια.

Οι προειδοποιήσεις ΜΟΥ μπορούν να βοηθήσουν στην εξάπλωση της μετάνοιας και θα επιτρέψουν για άλλη μια φορά να επιβεβαιώσουν στα παιδιά ΜΟΥ την Αλήθεια της υπόσχεσής ΜΟΥ να έρθω και πάλι.

Η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της ζωής σας, παιδιά.

Εσείς, από αυτήν την επιλεγμένη γενιά, θα απωφεληθείτε από τα θαύματα της Ένδοξης Βασιλείας ΜΟΥ στη Γη.

Αγκαλιάζω ανάμεσά σας, τα επιλεγμένα παιδιά ΜΟΥ, εκείνους που απομακρύνθηκαν από ΜΕΝΑ και αρνούνται την Ύπαρξη του Αγαπημένου Πατέρα ΜΟΥ, του Υψίστου Θεού.

Η Αγάπη ΜΟΥ θα αγκαλιάσει εκείνους που ΜΕ περιφρονούν. Με τον καιρό, θα μετανοήσουν.

Η αναγνώριση των Μηνυμάτων ΜΟΥ που δίνονται σε σένα, το Δικό ΜΟΥ Προφήτη των έσχατων καιρών, στον οποίο δώθηκε η ευθύνη του ανοίγματος των επτά σφραγίδων, δε θα είναι αρκετό.

Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό, είναι η Σωτηρία όλων των αδελφών σας σε όλο τον κόσμο.

Οι δύο σύμμαχοι,η Ρωσία και η Κίνα θα ενώσουν τις δυνάμεις. Αυτό θα συμβεί, όταν το θηρίο με δέκα κέρατα θα σηκωθεί για να κυριαρχήσει τους δικούς του λαούς, που υποφέρουν τόσο καιρό.

Κόρη ΜΟΥ, το θηρίο με τα δέκα κέρατα είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, που αναφέρεται ως Βαβυλώνα στο Βιβλίο της Αποκάλυψης.

Η Βαβυλώνα θα πέσει και θα κυριαρχηθεί από το μεγάλο κόκκινο δράκο, την Κίνα, και το συμμάχο του την αρκούδα, Ρωσία.

Όταν συμβεί αυτό, θα κυβερνήσει κομμουνισμός, και αλίμονο σε όποιον δουν να ασκεί τη θρησκεία του στην παρουσία τους.

Όλες οι θρησκείες θα απαγορευτούν, αλλά οι Χριστιανοί θα υποστούν τις μεγαλύτερες διώξεις.

Ρωμαιοκαθολικοί δε θα είναι καθόλου ανεκτοί και θα πρέπει να τελούν τις Θείες Λειτουργίες στα κρυφά.

Παιδιά, όλοι οι πιστοί ΜΟΥ, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σχεδιάζετε το μέλλον σας.

Θα σας καθοδηγώ την κάθε στιγμή.

Ξεκινήστε τις προετοιμασίες τώρα, γιατί θα σας δοθεί ο χρόνος να το κάνετε.

Και πάλι σας λέω, προσευχή, και μάλιστα πολλές προσευχές θα αποδυναμώσουν την εξουσία του θηρίου, της αρκούδας και του κόκκινου δράκου.

Θα κυβερνάνε για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Και μετά απ’ αυτό θα καταστραφούν.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας
Ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας
Ο Ιησούς Χριστός

19/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.