ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Είτε είστε μαζί ΜΟΥ είτε εναντίον ΜΟΥ. Η επιλογή είναι δική σας.

Μήνυμα 353 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου του 2012, στις 12:30

 

ΕΓΩ Είμαι ο Θεός Πατέρας, ο Δημιουργός όλων των πραγμάτων. Απόψε μιλάω μαζί σου στο Όνομα της Αγίας Τριάδος.

Κόρη ΜΟΥ, ήρθε η ώρα για το σπάσιμο της πρώτης Σφραγίδας και πώς ΜΕ θλίβει αυτό.

Υποσχέθηκα, ότι πριν συμβεί αυτό, ΕΓΩ θα προσφέρω τη Δική ΜΟΥ Σφραγίδα της Προστασίας στα μέτωπα αυτών, που πιστεύουν σε ΜΕΝΑ.

Τώρα σας δίνω, παιδιά, την τελευταία ευκαιρία για να σηκωθείτε και να πάρετε μια απόφαση.

Είτε είστε μαζί ΜΟΥ είτε εναντίον ΜΟΥ. Η επιλογή είναι δική σας.

Εσείς, που απορρίπτετε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ που δίνεται σ’ αυτόν τον Προφήτη των έσχατων καιρών, πρέπει να ΜΕ ακούσετε τώρα που μιλάω.

Σας δίνω τους Προφήτες για να σας καθοδηγούν.

Γιατί απορρίπτετε την Αγάπη ΜΟΥ;

Γιατί αφήνετε τις αμφιβολίες να σας κάνουν τυφλούς για την Αλήθεια;

Αν και σας αγαπάω, υπάρχει λίγος χρόνος και θα σας δοθούν δευτερόλεπτα για να αποφασίσετε για τη μοίρα σας. Επειδή με τον καιρό, η υπομονή ΜΟΥ θα εξαντληθεί.

Θα αγνοήστε την έκκλησή ΜΟΥ, και θα σας είναι δύσκολο να ΜΕ βρείτε στην έρημο, που βρίσκεται μπροστά σας.

Εάν αποδεχτείτε τη Δική ΜΟΥ Σφραγίδα της Αγάπης, θα είστε υπό την προστασία ΜΟΥ την κάθε στιγμή.

Η Προστασία αυτή θα καλύψει τις οικογένειές σας.

Αυτή είναι η τελευταία κλήση ΜΟΥ, για να σας προσφέρω τη Δική ΜΟΥ Σφραγίδα της Αγάπης.

Μετά από αυτό θα πρέπει να αντιμετωπίσετε την απελπισία της Μεγάλης Θλίψης εκτεθειμένοι, μόνοι και χωρίς στυλοβάτη για να στηριχθείτε.

Παιδιά, ποτέ δε θα σας αναγκάσω να ΜΕ αγαπάτε. Αυτή είναι η δική σας επιλογή και, βέβαια, η αγάπη μπορεί να έρθει μόνο από την καρδιά.

Απλώνω το Δικό ΜΟΥ Χέρι της Αγάπης τώρα. Εάν ΜΕ ξέρετε, θα ΜΕ αναγνωρίσετε.

Αν λέτε, ότι ΜΕ ξέρετε, αλλά απορρίπτετε τη Δική ΜΟΥ χειρονομία της Αγάπης και Προστασίας, τότε πραγματικά δε ΜΕ ξέρετε καθόλου.

Παιδιά ΜΟΥ, κρατηθείτε τώρα κοντά ΜΟΥ, διότι η πρώτη Σφραγίδα άνοιξε οριστικά.

Η Γη θα τρέμει ολόκληρη σε διάφορα μέρη του κόσμου και τότε θα είστε χωρίς αμφιβολίες.

Επειδή σας αγαπάω, θα περιμένω μετά από αυτό για την απάντησή σας.

Ποτέ μην απορρίπτετε τους Προφήτες ΜΟΥ, διότι απορρίπτετε ΕΜΕΝΑ.

Πληγώνοντας ή χλευάζοντας τους Προφήτες ΜΟΥ, κάνετε το ίδιο σε ΜΕΝΑ.

Επειδή αυτή είναι η Δική ΜΟΥ Φωνή από τον Ουρανό, που προσβάλλετε.

Πολύ καλύτερα είναι αν δε μιλάτε καθόλου και παραμένετε σιωπηλοί σε περίπτωση αμφιβολίας.

Τώρα είναι η ώρα για να αποδειχθούν οι Προφητείες.

Πολλοί θα πέσουν στα γόνατά τους από ντροπή και λύπη όταν θα δουν πώς η δική τους απόρριψη των Μηνυμάτων ΜΟΥ, που δίνονται μέσω των Δικών ΜΟΥ Προφητών των έσχατων καιρών, ΜΕ έσκισε στα δύο.

Πώς η δική τους καταδίκη και χλευασμός γελοιοποίησαν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ.

Πώς η Αλήθεια ήταν πολύ πικρή γι’ αυτούς να καταπιούν και πώς τα ψέματα των ψευδοπροφητών και των μάντεων τους έδωσαν μια επιφανειακή άνεση, που αναζητούσαν.

Πόσο μακριά τα παιδιά MOY έχουν απομακρυνθεί από ΜΕΝΑ.

Πόσο αχάριστα είναι.

Εσείς που ΜΕ γνωρίζετε και δέχεστε τη Σφραγίδα ΜΟΥ, να ξέρετε ότι θα λάβετε την Αιώνια Ζωή.

Ποτέ δεν αμφεβάλατε στο Λόγο ΜΟΥ, επειδή η ταπεινότητα και η παιδική αγάπη για ΜΕΝΑ σήμαινε, ότι δεν επιτρέψατε στις διανοητικές αιτιολογήσης να μπλοκάρουν τα αυτιά σας για την Αλήθεια.

Τόσοι πολλοί από τους αληθινούς Προφήτες ΜΟΥ σταλμένους σε σας κατά τα τελευταία είκοσι χρόνια χλευάστηκαν, κακοποιήθηκαν, βασανίστηκαν και ρίχτηκαν στην έρημο.

Όσοι από εσάς έχετε συκοφαντήσει τα Μηνύματά ΜΟΥ, θα έπρεπε να ντρέπεστε.

Ωστόσο λατρεύατε τους ψευδοπροφήτες και υποκλινόσασταν μπροστά τους.

Σας ρωτώ, μπροστά σε ποιον Θεό υποκλίνεστε πρώτα;

Εσείς ξέρετε ποιοι είστε. Ήρθε η ώρα για σας να αντιμετωπίσετε την Αλήθεια.

Διότι, είτε είστε μαζί ΜΟΥ είτε εναντίον ΜΟΥ. Εάν δεν μπορείτε να ΜΕ αναγνωρίσετε, τότε είστε χαμένοι.

Όσοι από εσάς ακούτε τη Φωνή ΜΟΥ, να ΜΕ ακολουθείτε και να ΜΕ βοηθήσετε να χτίσω το Δικό ΜΟΥ κατάλοιπο της Εκκλησίας στη Γη.

Θα σας οδηγήσω μέσα από τον όλεθρο, που θα χειρίζεται από τον αντίχριστο.

Δεν θα υποστείτε το μαρτύριο που θα επέλθει σε όσους αρνούνται να απορρίψουν τα ψεύτικα είδωλα, την απληστία, τον υλισμό και τη δίψα για εξουσία.

Καλώ όλα τα παιδιά ΜΟΥ να ακούνε.

Σας ζητώ να ανοίξετε τα μάτια σας πριν να είναι πολύ αργά.

Ο αγαπημένος Πατέρας σας
Ο Ύψιστος Θεός

21/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.