ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η νηστεία είναι σημαντική για τις ψυχές σας

Μήνυμα 355 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου του 2012, στις 19:00

Μήνυμα ελήφθη από τη Μαρία του Θείου Ελέους κατά τη διάρκεια της Λατρείας της Θείας Ευχαριστίας.

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πες στα παιδιά ΜΟΥ, ότι αυτή η περίοδος της Σαρακοστής είναι περίοδος σιωπηλού συλλογισμού, προσωπικής θυσίας και ευκαιρίας να προσευχηθείτε για το μετριασμό του πολέμου στον κόσμο.

Να μιμείτε τη Δική ΜΟΥ νηστεία στην έρημο κάνοντας μικρές θυσίες.

Η νηστεία είναι σημαντική για τις ψυχές σας. Καθαρίζει το πνεύμα και ΜΟΥ δίνει μεγάλη παρηγοριά.

Μπορείτε να σώσετε πολλές ψυχές νηστεύοντας μια φορά την εβδομάδα.

Αυτό μπορεί να είναι σύμφωνα με την επιθυμία σας. Το μόνο που έχει σημασία είναι, ότι θα προσφέρετε αυτήν την ημέρα για τις ψυχές.

Χρησιμοποιήστε αυτόν τον καιρό για να ΜΕ βοηθήσετε στη Δική ΜΟΥ μάχη για τις ψυχές.

Να συλλογίζεστε για τη Ζωή ΜΟΥ στη Γη και για το Δώρο που απένειμα μέσα από το θάνατό ΜΟΥ πάνω στο Σταυρό, για να παρέχω σε όλα τα παιδιά ΜΟΥ την Αιώνια Ζωή.

Αυτές οι λίγες εβδομάδες της Σαρακοστής πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την προετοιμασία των ψυχών σας και των ψυχών των αδελφών σας.

Παρακαλώ να ετοιμαστείτε για την Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα απαγγέλοντας αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας (34) – Το δικό μου Δώρο της Νηστείας για τον Ιησού 

«Ο Ιησού μου,
Βοήθησέ με με το δικό μου μικρό τρόπο
Να μιμούμαι τη Ζωή ΣΟΥ, που θυσιάστηκε για τη σωτηρία της ανθρωπότητας.

Επίτρεψέ ΜΟΥ να ΣΟΥ δώσω το δώρο της νηστείας, μία ημέρα την εβδομάδα
Καθ’ όλη την περίοδο της Σαρακοστής, για τη σωτηρία όλης της ανθρωπότητας, έτσι ώστε να μπορεί
Να εισέλθει στις πύλες του Νέου Παράδεισου στη Γη.

ΣΟΥ προσφέρω αγαπημένε Ιησού, τη θυσία μου
Με αγάπη και χαρά στην καρδιά μου για να ΣΟΥ δείξω το μέγεθος της αγάπης μου.
Μέσα από αυτή τη θυσία ΣΕ ικετεύω να σώσεις την κάθε ψυχή, η οποία μπορεί να
Έχασε την κατάσταση  της χάριτος.
Αμήν.»

Παιδιά, μην αφήνετε το φόβο να επισκιάσει την ελπίδα σας για την Αιώνια Σωτηρία. Η κάθαρση θα είναι γρήγορη.

Εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, που δέχεστε τη Σφραγίδα του Ζωντανού Θεού, είστε ευλογημένοι.

Εσείς δεν πρέπει να ανησυχείτε.

Πρέπει να είστε δυνατοί.

Πρέπει να είστε γεμάτοι ελπίδα και να επικεντρώνεστε σε ΜΕΝΑ την κάθε στιγμή.

Μόνο τότε θα σηκωθείτε και θα περπατάτε χωρίς δισταγμό στο ακανθώδη δρόμο.

ΕΓΩ θα σας καθοδηγήσω στο ταξίδι σας και θα οδηγήσω το κάθε βήμα σ’ αυτόν το δρόμο.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

22/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.