ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Η έκκληση προς την Καθολική Εκκλησία να αποδεχθεί τη Νέα Εποχή της Ειρήνης στη Γη

Μήνυμα 357 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου του 2012, στις 16:42

 

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ο Θεός ο Παντοδύναμος Πατέρας, ο Δημιουργός των πάντων, ο Ύψιστος Θεός.

Κόρη ΜΟΥ, είναι σημαντικό να αποδεχθούν όλοι όσοι ακολουθούν τις Διδασκαλίες της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, τη Χιλιετία, όπως είχε υποσχεθεί σε όλα τα παιδιά ΜΟΥ.

Λόγια που περιέχονται στο Ιερό Βιβλίο ΜΟΥ, την Αγία Γραφή, δεν ψεύδονται.

Η υπόσχεσή ΜΟΥ περιλαμβάνεται στις Πράξεις των Αποστόλων.

Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης επίσης μίλησε για την Ένδοξη Επιστροφή του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΜΟΥ, όταν θα βασιλεύει στη Νέα Εποχή Ειρήνης για 1000 χρόνια.

Γιατί εκείνοι που ισχυρίζονται, ότι κατανοούν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ αρνούνται να αποδεχτούν ένα μέρος Του, κι αλλών όχι;

Σ’ αυτούς τους Αγίους Υπηρέτες ΜΟΥ λέω τώρα, ανοίξτε το βιβλίο της Αλήθειας.

Έχετε καθήκον να διακηρύττετε την Αλήθεια.

Δεν μπορείτε να ακούτε εκείνους μέσα στις γραμμές σας, που αλλοιώνουν την Αλήθεια για τη Νέα Εποχή της Ειρήνης στη Γη.

Τι παρακινεί τους αδελφούς σας μέσα στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία ΜΟΥ, που αρνούνται την Αλήθεια;

Εσείς προκαλέσατε τη σύγχυση των παιδιών ΜΟΥ.

Λόγω της πίστης τους στη Μόνη Αληθινή Εκκλησία, τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, τους στερείτε την ευκαιρία να προετοιμάσουν τις ψυχές τους για τη Βασιλεία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ στο Νέο Παράδεισο στη Γη.

Είναι καθήκον σας να ενημερώσετε τα παιδιά ΜΟΥ για την Αλήθεια.

Παιδιά ΜΟΥ, ποτέ δεν πρέπει να αρνηθείτε την Αλήθεια που περιέχεται στην Αγία Γραφή, που περιέχει αληθινό Λόγο.

Εσείς, παιδιά ΜΟΥ, πρέπει να αποδεχθείτε την υπόσχεση, που έδωσε ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ μετά την Ένδοξη Ανάστασή ΤΟΥ από τους νεκρούς.

Είπε ότι θα έρθει και πάλι.

Η ώρα αυτή, της Δευτέρας Παρουσίας του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΜΟΥ στη Γη, πλησίασε.

Εάν πιστεύετε στις υποσχέσεις, που έδωσε ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ, τότε θα ξέρετε, ότι εννοούσε αυτό που είπε.

Όταν θα έρθει και πάλι, θα έρθει για να κυριαρχήσει και να αναλάβει το νόμιμο Θρόνο ΤΟΥ στο Νέο Παράδεισο, που δημιούργησα για όλους σας στη Γη.

Ποτέ μην αμφιβάλλετε στα Λόγια από τα Θεία Χείλη του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού.

Να ξέρετε ότι ΕΓΩ, ο Αγαπημένος Πατέρας σας, θέλω να σας ενώσω όλους ως μία οικογένεια, με τον ΥΙΟ ΜΟΥ στον Παράδεισο.

Αποδεχτείτε την Αλήθεια. Μην Τη διαστρεβλώνετε ή διορθώνετε για να ταιριάζει στη δική σας εσφαλμένη ερμηνεία της Αλήθειας.

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η Αλήθεια.

Δεν μπορείτε να αλλάξετε ΕΜΕΝΑ ή το ποιος ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.

Η Αλήθεια θα σας απελευθερώσει.

Ο αγαπημένος Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός

23/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.