ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θα έρθω επάνω στα σύννεφα περιτριγυρισμένος από όλους τους Αγγέλους και τους Αγίους στον Ουρανό

Μήνυμα 378 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 18 Μαρτίου του 2012, στις 16:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, τα παιδιά ΜΟΥ πρέπει να γνωρίζουν ότι ο λόγος, που ο κόσμος είναι πνευματικά άδειος είναι το γεγονός, πως δεν ξέρουν πια τη διαφορά μεταξύ του σωστού και του λάθους.

Αν δεν ήταν το Φως ΜΟΥ, που γεμίζει κάθε ψυχή, συμπεριλαμβανομένων και των αμαρτωλών, ο κόσμος θα σταματούσε να υπάρχει.

Είναι το Φως ΜΟΥ, που κρατά τον κόσμο ζωντανό.

Πολλοί από τους πιστούς ΜΟΥ που αφιερώνουν τους εαυτούς τους να υποφέρουν σε ένωση με ΜΕΝΑ, επίσης βοηθάνε να κρατηθεί ζωντανό αυτό το Φως.

Λίγο πριν επιστρέψω, το Φως ΜΟΥ θα εξαφανιστεί από τον κόσμο για μια περίοδο τριών ημερών.

Αυτό θα συμβεί στο τέλος και δεν πρέπει να μπερδεύεται με την Προειδοποίηση.

Ακριβώς κατά τη διάρκεια αυτών των τριών ημερών θα υπάρξει κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών και οι άνθρωποι θα αγωνίζονται ψάχνοντας το Φως ΜΟΥ, αν και ΜΕ απόρριψαν.

Αυτή θα είναι η ώρα για την Αλήθεια.

Οι πιστοί ΜΟΥ δεν πρέπει να φοβούνται αυτές τις τρεις ημέρες, γιατί παρόλο που μπορεί να μην αντιλαμβάνεστε την Παρουσία ΜΟΥ, ΕΓΩ θα είμαι μαζί σας.

Έπειτα, μετά από τρεις ημέρες θα επιστρέψω στη Γη με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με τον οποίο ανέβηκα στον Ουρανό.

Θα έρθω στα σύννεφα περιτριγυρισμένος από όλους τους Αγγέλους και τους Αγίους στον Ουρανό μέσα σε μεγάλη Δόξα.

Πόσο ωραία και χαρούμενη θα είναι εκείνη η μέρα, όταν θα έρθω να κυριαρχήσω πάνω στη Γη, σύμφωνα με το Θέλημα του Πατέρα ΜΟΥ.

Κανείς δε θα έχει καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για ΜΕΝΑ.

Ούτε θα έχουν αμφιβολία για το μέλλον τους.

Αυτή θα είναι η μέρα που θα έρθω για να κρίνω.

Θα χωρίσω τους ανθρώπους ΜΟΥ σε όσους ΜΕ αγαπούν και εκείνους που ΜΕ μισούν.

Εκείνοι που ΜΕ απόρριψαν και απέτισαν φόρο τιμής σε όλα τα πράγματα του κακού θα εξοριστούν στην αιώνια φωτιά της κόλασης.

Το κατάλοιπο θα έρθει και θα ζήσει μαζί ΜΟΥ στον Παράδεισο μαζί με τους αναστημένους δίκαιους.

Αυτός είναι ο στόχος που πρέπει να περιμένει με ανυπομονησία κάθε ψυχή, όταν έρθω και πάλι όπως σας υποσχέθηκα.

Στους Χριστιανούς λέω το εξής:

Να ξέρετε ότι αυτό το μεγάλο και ένδοξο γεγονός θα πραγματοποιηθεί σύντομα.

Η γενιά σας θα γίνει μάρτυρας της ένδοξης Επιστροφής ΜΟΥ.

Ποτέ δε θα αποκαλύψω την ημέρα, γιατί μόνο ο Πατέρας ΜΟΥ το ξέρει αυτό, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω, ότι η ώρα για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ είναι κοντά.

Χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ, σε λέω ότι είναι το καθήκον σας να προετοιμάσετε τους ανθρώπους ΜΟΥ, αυτές τις ψυχές για τις οποίες είστε υπεύθυνοι, έτσι ώστε να περιλαμβάνονται στο Βιβλίο της Ζωής.

Σας παρακαλώ να δουλέψετε σκληρά μέσω της δύναμης της επικοινωνίας και της προσευχής για να προετοιμάσετε τον κόσμο για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Ο Στοργικός Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

Ο Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

18/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.