ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η ώρα του σχίσματος στην Εκκλησία έχει σχεδόν έρθει και πρέπει τώρα να είστε προετοιμασμένοι

Μήνυμα 380 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 20 Μαρτίου του 2012, στις 21:20

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, θέλω να αγκαλιάσω αυτήν τη στιγμή όλους τους μαθητές ΜΟΥ και τους πιστούς σε όλο τον κόσμο.

Παιδιά, χρειάζομαι την παρηγοριά σας.

Χρειάζομαι την παρηγοριά σας στον πόνο ΜΟΥ, καθώς χύνω τα δάκρυα για την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη.

Μερικοί από τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ έχουν απομακρυνθεί τόσο πολύ, που πολλοί δεν πιστεύουν στη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Εκείνοι οι ιερείς, επίσκοποι και καρδινάλιοι που πιστεύουν, σπρώχτηκαν στην άκρη και αναγκάστηκαν να σιωπήσουν.

Πόσο κλαίω γι’ αυτούς τους φτωχούς, πολύτιμους μαθητές ΜΟΥ, οι οποίοι έχουν ορκιστεί τη ζωή τους σε ΜΕΝΑ και να διαδίνουν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ στην ανθρωπότητα.

Σύντομα θα πρέπει να προσέχουν τι λένε για το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, διότι θα είναι υποχρεωμένοι να κηρύξουν τις διδασκαλίες του ψεύτη, του οποίου η ψυχή δεν προέρχεται από το Φως.

Ενωθείτε τώρα παιδιά ΜΟΥ, αγαπημένοι ΜΟΥ ιερείς και όλοι εσείς που ΜΕ αγαπάτε, και βοηθήστε ΜΕ να σώσω τις ψυχές.

Για να το κάνετε αυτό, δεν πρέπει να χάνετε ούτε στιγμή. Πρέπει να πείτε στους άλλους για τη Μεγάλη Δόξα που είναι μπροστά στον καθέναν από εσάς κατά τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Αυτό το μεγάλο και ένδοξο γεγονός θα είναι η στιγμή, που επιτέλους θα ενωθείτε με ΜΕΝΑ, τον πολύτιμο Ιησού σας, που αγαπάει όλους σας τόσο πολύ.

Εσείς, αγαπημένοι ΜΟΥ πιστοί, πρέπει να παραμένετε συνεχώς σε επιφυλακή.

Θα δελεάζεστε για να εγκαταλείψετε ΕΜΕΝΑ, να απορρίψετε τις αληθινές Διδασκαλίες ΜΟΥ και θα σας αναγκάζουν να τιμάτε και να υπακούτε το λύκο με ένδυμα προβάτου.

Τόσες πολλές φτωχές ψυχές όχι μόνο που θα γοητευτούν από το Ψεύτικο Πάπα – τον ψευδοπροφήτη για τον οποίο προειπώθηκε πριν από πολύ καιρό – αλλά θα σας κάνει να πιστεύετε, ότι έχει θεία εξουσία.

Παιδιά, η ώρα του σχίσματος στην Εκκλησία έχει σχεδόν έρθει και πρέπει τώρα να είστε προετοιμασμένοι.

Ενωθείτε μαζί ως ένα.

Κρατηθείτε όλοι μαζί.

Προστατέψτε ο ένας τον άλλο και να προσεύχεστε για εκείνους, που θα ακολουθήσουν το λάθος δρόμο και θα αποτίσουν φόρο τιμής στον ψευδοπροφήτη.

Χρειάζονται πολλές προσευχές, αλλά αν κάνετε όπως σας λέω, μπορείτε να σώσετε ψυχές.

Εσείς, αγαπημένοι πιστοί ΜΟΥ, θα αποτελέσετε το Κατάλοιπο της Εκκλησίας στη Γη και θα καθοδηγείστε από τους χειροτονημένους γενναίους υπηρέτες, που θα αναγνωρίσουν τον Ψευδοπροφήτη γι’ αυτό που είναι.

Μη φοβάστε, γιατί παραχωρώ τις Χάρες της σοφίας, της ειρήνης και της διάκρισης στον καθέναν από εσάς, που ζητάει να το κάνω μ’ αυτήν την προσευχή:

Ω Ιησού, βοήθησέ με πάντα να βλέπω την Αλήθεια του Ιερού Λόγου ΣΟΥ και να παραμένω πιστός στις Διδασκαλίες ΣΟΥ ανεξάρτητα από το πόσο πολύ με αναγκάζουν να ΣΕ απορρίψω.

Σηκωθείτε τώρα και να είστε γενναίοι όλοι σας, γιατί ΕΓΩ ποτέ δε θα σας εγκαταλείψω.

Θα βαδίζω μαζί σας στον ακανθώδη δρόμο και θα σας οδηγήσω με ασφάλεια στις πύλες του Νέου Παραδείσου.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ΜΕ εμπιστευτείτε απόλυτα.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

20/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.