ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η αντίσταση σχετικά με τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ θα είναι έντονη

Μήνυμα 382 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 22 Μαρτίου του 2012, στις 23:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο πόνος ΜΟΥ έγινε τώρα δικός σου σε πλήρη ένωση με ΜΕΝΑ. Αν και αυτό θα είναι πολύ δύσκολο για σένα, θα σου φέρει μεγάλη χαρά και πολλές νέες χάρες.

Τώρα σου απονέμω το δώρο, με το οποίο θα είσαι σε θέση να διαβάσεις τις ψυχές. Αυτό το ξεχωριστό δώρο σου δίνω για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι να σου προσφέρω την προστασία που χρειάζεσαι, όταν θα ξεκινήσεις να συναντιέσαι με κάποιους από τους πιστούς ΜΟΥ.

Ο δεύτερος λόγος είναι η μετάνοια εκείνων των σκληρυμένων καρδιών, που θα σε αντιμετοπίζουν, αμφισβητώντας το Υπεράγιο Λόγο ΜΟΥ.

Πρέπει να αποδεχθείς αυτά τα νέα βάσανα που βιώνεις και να ξέρεις ότι θα γίνονται όλο και πιο έντονα λόγω της αυξημένης κακίας στον κόσμο.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, και πολλές άλλες επιλεγμένες ψυχές, βιώνετε τώρα όλοι ταυτόχρονα τόσο σωματικό όσο και εσωτερικό πόνο.

Αυτός είναι ο λόγος του μαρτυρίου, που βιώνει επίσης ο πιο Άγιος Βικάριος ΜΟΥ σ’ αυτές τις ημέρες, όταν θα αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη δοκιμασία Του.

Κόρη ΜΟΥ, αποδέξου το Ποτήρι ΜΟΥ, και όλοι εσείς που δέχεστε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ μέσα από αυτά τα Μηνύματα, να ξέρετε, ότι η δική σας γενναιοδωρία του πνεύματος σώζει κάθε μέρα εκατομμύριες ψυχές.

Ούτε ένα λεπτό του πόνου σας δεν πάει χαμένο.

Παιδιά ΜΟΥ, ξέρω ότι εάν πάρετε το Σταυρό ΜΟΥ και ακολουθείτε ΕΜΕΝΑ, θα υποφέρετε ως αποτέλεσμα.

Αλλά να ξέρετε, ότι μ’ αυτόν τον τρόπο βοηθάτε ΕΜΕΝΑ να σώσω μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας. Θα ΜΕ βοηθήσετε επίσης στη βασιλεία ΜΟΥ στη Γη, όταν ο απατεώνας θα έχει εξοριστεί και όταν θα εμφανιστεί ο Νέος ΜΟΥ Παράδεισος στη Γη.

Να ξέρετε επίσης ότι εκείνοι που υποφέρουν μαζί με ΜΕΝΑ, ακολουθώντας το Δικό ΜΟΥ δρόμο προς τον Παράδεισο, θα πάρουν την ίδια πορεία προς το Γολγοθά, όπως ΕΓΩ όταν ήρθα την πρώτη φορά.

Οι Χριστιανοί σήμερα μπορεί να πιστεύουν, ότι αν ερχόμουν και πάλι για δεύτερη φορά, ποτέ δε θα ΜΕ αντιμετωώπιζε κανείς με τέτοια σκληρότητα. Λοιπόν, κάνουν λάθος.

Η αντίσταση σχετικά με τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ θα είναι έντονη.

Ο Άγιος Λόγος ΜΟΥ θα γελοιοποιείται και θα αμφισβητείται και ήδη γίνεται αυτό.

Τα παιδιά ΜΟΥ, ειδικά εκείνα με άκαμπτες και αποφασιστικές πεποιθήσεις αδυνατούν να κατανοήσουν ότι οι Προφήτες ΜΟΥ θα απορριφθούν φαινομενικώς από την πλειοψηφία, ακριβώς όπως γινόταν στο παρελθόν.

Ο Λόγος ΜΟΥ που σας δίνεται αυτόν τον καιρό, ήδη αγνοείται σε πολλούς κύκλους της Εκκλησίας και απορρίφθηκε, όπως απορρίφθηκε από τους Φαρισαίους, κατά τη διάρκεια της παραμονής ΜΟΥ στη Γη.

Η Αλήθεια των Διδασκαλιών ΜΟΥ, που δεν άλλαξαν ποτέ, θα θεωρηθεί ότι είναι ψέμα.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Θα σας πω, αυτό είναι επειδή τόσοι πολλοί διαστρέβλωναν την Αλήθεια των Διδασκαλιών ΜΟΥ σε τέτοιο βαθμό, που δεν πιστεύουν πλέον σε θανάσιμο αμάρτημα.

Τόσοι πολλοί επέλεξαν να αγνοήσουν την Αλήθεια που περιέχεται στην Αγία Γραφή.

Γιατί, για παράδειγμα, αρνείστε την ύπαρξη των 1000 ετών του Νέου Ουρανού και της Γης;

Αυτή η αποκάλυψη είναι πολύ συγκεκριμένη και η Αλήθεια είναι για να τη δουν όλοι.

Ωστόσο ο Άγιος Λόγος ΜΟΥ αμφισβητείται.

Το Βιβλίο της Αποκάλυψης, όπως και οι Προφητείες που περιέχονται στο Βιβλίο του Δανιήλ σας έχουν δοθεί μόνο εν μέρει. Πολλοί από εσάς είστε σε σύγχυση.

Αλλά έτσι είναι επειδή το περιεχόμενο που αποκαλύφθηκε σ’ αυτούς τους δύο προφήτες είχε κλείσει και είχε κρυφτεί μέχρι τους έσχατους καιρούς
.

Μόνο ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ο Αμνός του Θεού, έχω την εξουσία να αποκαλύψω το περιεχόμενο για την ανθρωπότητα
.

Πώς μπορείτε να ισχυρίζεστε ότι γνωρίζετε τα πάντα για τη Δευτέρα Παρουσία, όταν ξέρετε μόνο μέρη; Όταν αυτά δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη;

Πρέπει να ακούτε το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, επειδή σας δίνεται Αυτό για να σώσει τις ψυχές σας.

Αν θα συνεχίζετε να απορρίπτετε το Λόγο ΜΟΥ, μετά την Προειδοποίηση, όταν αυτά τα Μηνύματά ΜΟΥ προς τον κόσμο θα συνεχίσουν να ξετυλίγονται, θα είστε ένοχοι της απόρριψης του Δικού ΜΟΥ Χεριού του Ελέους.

Ανεξάρτητα από το πόσο πιστεύετε σε ΜΕΝΑ ή ισχυρίζεστε ότι ΜΕ ξέρετε, θα διαπράττετε την αμαρτία της άρνησης προς ΕΜΕΝΑ. Ως τέτοιοι θα είστε χαμένοι για ΜΕΝΑ και δε θα είστε έτοιμοι να μπείτε στις πύλες του Παραδείσου.

Το γεγονός που σήμερα προσπαθώ να σας προετοιμάσω για τους έσχατους καρούς, είναι καθήκον ΜΟΥ, που σας δίνεται από αγνή Αγάπη και συμπόνια.

Παρακαλώ, μη ΜΕ απορρίπτετε αυτήν τη δεύτερη φορά, όταν θα έρθω να σώσω την ανθρωπότητα από την αιώνια καταδίκη και να σας προσφέρω τα κλειδιά για την Αιώνια Σωτηρία.

Επειδή σας αγαπάω, πρέπει να είμαι αποφασιστικός και να σας οδηγήσω στην Αλήθεια.

Μην περιμένετε μέχρι τη Δική ΜΟΥ Ημέρα της Κρίσεως για να ανακαλύψετε την Αλήθεια.

Ελάτε μαζί ΜΟΥ τώρα και βοηθήστε ΜΕ να σώσω τις ψυχές όλης της ανθρωπότητας.

Ο Διδάσκαλος και Λυτρωτής σας

Ο Ιησούς Χριστός

22/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.