ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ακόμη και η Προειδοποίηση δε θα κάνει όλους τους μη πιστούς να μετανοήσουν

Μήνυμα 384 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 25 Μαρτίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, σήμερα καλώ όλους τους πιστούς ΜΟΥ να αφιερώσουν το χρόνο τους για την προσευχή για εκείνους, που δεν πιστεύουν σε ΜΕΝΑ τον Ιησού Χριστό και στην Αιώνια Σωτηρία.

Αυτές οι ψυχές είναι κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ και είναι ακριβώς εκείνες που χρειάζονται τη μετάνοια, έτσι ώστε να μπορούν να σωθούν ως πρώτες.

Εκείνοι που είναι τυφλοί, δεν μπορούν να δουν ότι η ζωή τους δεν τελειώνει στη Γη.

Πολλοί δεν αποδέχονται ότι θα υπάρχουν για την αιωνιότητα.

Αυτές οι ψυχές ΜΕ πληγώνουν βαθιά και αισθάνομαι τρόμο όταν τις παρακολουθώ να καταστρέφουν τη ζωή στις ψυχές τους, σε αυτή τη ζωή στη Γη.

Ακόμη και η Προειδοποίηση δε θα κάνει να μετανοήσουν πολλοί από εκείνους που δηλώνουν ότι είναι άθεοι.

Η μόνη σωτηρία τους είναι μέσω των προσευχών και βασάνων των ψυχών-θυσιών.

Σας καλώ να προσευχηθείτε γι’ αυτές τις ψυχές μέσω αυτής της Σταυροφορίας της Προσευχής (41) – Για τις ψυχές των μη πιστών

«Ω Ιησού μου, βοήθησε τα φτωχά παιδιά ΣΟΥ,
Που είναι τυφλά για τη Δική ΣΟΥ υπόσχεση της Σωτηρίας.
ΣΕ ικετεύω να ανοίξεις τα μάτια των μη πιστών με τη βοήθεια των προσευχών και των βασάνων μου,
Έτσι ώστε να μπορούν να δουν την τρυφερή Αγάπη ΣΟΥ και να τρέξουν για την προστασία στα Ιερά ΣΟΥ Χέρια.

Βοήθησέ τους να δουν την Αλήθεια και να αναζητούν τη συγχώρεση για όλες τις αμαρτίες τους,
Έτσι ώστε να μπορούν να σωθούν και να μπουν ως πρώτοι στις πύλες του Nέου Παραδείσου.
Προσεύχομαι γι’ αυτές τις φτωχές ψυχές, συμπεριλαμβανομένων των ανδρών, γυναικών και παιδιών, και ΣΟΥ ζητάω τη συγχώρεση των αμαρτιών τους.
Αμήν.»

Πηγαίνετε τώρα, αγαπημένε ΜΟΥ στρατέ, και επικεντρωθείτε στα φτωχά, χαμένα παιδιά ΜΟΥ. Βοηθήστε ΜΕ, τον Ιησού σας, για να σώσω τις ψυχές τους.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

25/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.