ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ακόμη και εκείνοι που διαπράττουν φοβερό αμάρτημα, αγαπιούνται από το Θεό Πατέρα

Μήνυμα 406 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 20 Απριλίου του 2012, στις 15:45

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, στα παιδιά ΜΟΥ πρέπει να ειπωθεί για τη Μεγάλη Αγάπη που κρατάω στην Ιερή Καρδιά ΜΟΥ για το κάθε παιδί που γεννιέται σε αυτή τη Γη.

Ακόμη και εκείνοι που διαπράττουν φοβερό αμάρτημα, αγαπιούνται από το Θεό Πατέρα.

Ο καθένας από εσάς είναι το παιδί του Θεού.

Για το λόγο αυτό προσβάλλεστε, βασανίζεστε και πληγώνεστε από το σατανά και τους δαίμονές του.

Αυτοί οι σκληρυμένοι αμαρτωλοί, τα μέλη του στρατού του σατανά, που γνωρίζουν ότι ο Θεός υπάρχει, αλλά οι οποίοι επέλεξαν να ειδωλοποιούν το θηρίο, ας γνωρίζουν αυτό.

Ανεξάρτητα από το πόσο πολύ αποτίνετε φόρο τιμής στο σατανά, να θυμάστε ότι αυτός δε σας αγαπάει.

Αυτός σας μισεί και θα σας καταστρέψει
.

Οι υποσχέσεις του που σας προσφέρουν έναν παράδεισο, τόσο στη Γη όσο και εκτός αυτήν, είναι άδεια ψέματα.

Πολύ σύντομα θα σας δοθεί η απόδειξη της Αγάπης ΜΟΥ για σας. Δε θα υπάρξει καμία αμφιβολία στις καρδιές σας, ότι ΕΓΩ, ο αγαπηένος σας Ιησούς, θέλω να σας αγκαλιάσω, να σας συγχωρέσω και να σας φέρω παντοτινή ειρήνη, αγάπη, χαρά και ευτυχία στο Νέο ΜΟΥ Βασίλειο, στο Νέο Παράδεισο.

Μη φοβάστε ποτέ να απομακρυνθείτε από αυτή τη ζωή που ζείτε, όπου ειδωλοποιείτε όλα τα αντιληπτά δώρα του πλούτου, σεξ και άλλες υλικές ανέσεις που σας προσφέρονται από το σατανά, του οποίου η κυριαρχία στη Γη σύντομα θα φθάσει στο τέλος.

Μόνο ΕΓΩ, ο αγαπημένος σας Ιησούς, μπορώ να σας σώσω.

Το Έλεός ΜΟΥ είναι τόσο μεγάλο, που θα σας συγχωρήσω τα πάντα όταν θα νιώθετε τύψεις.

Βιαστείτε για να έρθετε σε ΜΕΝΑ τώρα.

Μη χάνετε ούτε ένα δευτερόλεπτο, επειδή η μελλοντική σας ευτυχία είναι σε κίνδυνο.

ΕΓΩ σας υπόσχομαι Αιώνια Ζωή, ειρήνη, αγάπη, χαρά και όμορφο Παράδεισο, όπου θα αγαπιέστε, θα σας τιμάνε και όπου θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε.

Εάν δεν μπορείτε να δεχτείτε το Δικό ΜΟΥ Χέρι του Ελέους τώρα, τότε όταν έρθει η ώρα της τελευταίας ημέρας, θα σας δοθεί άλλη μια ευκαιρία για να ΜΟΥ ζητήσετε το Έλεος.

Όταν έρθει αυτή η μέρα, πολλοί από σας θα καταλάβετε το λάθος που έχετε κάνει.

Ωστόσο, ΕΓΩ θα σας αγκαλιάζω ακόμη σαν ένα χαμένο και πολύ αγαπημένο παιδί του Θεού, ανεξάρτητα από το πόσο έχετε υποφέρει από το χέρι του κακού.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να φωνάξετε σε ΜΕΝΑ και να ζητήσετε το Έλεός ΜΟΥ.

Εάν αυτή τη στιγμή είστε μπλεγμένοι σε ένα πλέγμα εξαπάτησης και κακού, από το οποίο δεν μπορείτε να ξεφύγετε, τότε σας ζητάω να ΜΕ φωνάξετε λέγοντας αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας (46) – Απελευθέρωσέ με από τα δεσμά του σατανά

«Ω Ιησού, είμαι χαμένος,
Είμαι μπερδεμένος και αισθάνομαι σαν αιχμάλωτος
Παγιδευμένος σ’ ένα πλέγμα, από το οποίο δεν μπορώ να ξεφύγω.
ΣΕ εμπιστεύοαι, ω Ιησού, ότι θα έρθεις να με βοηθήσεις
Και θα με απελευθερώσεις από τα δεσμά του σατανά και τους δαίμονές του.

Βοήθησέ με, επειδή είμαι χαμένος.
Χρειάζομαι την Αγάπη ΣΟΥ για να μου δώσει τη δύναμη
Να πιστέψω σε ΣΕΝΑ και να ΣΕ εμπιστευτώ,
Ότι θα μπορέσω να σωθώ από αυτό το κακό και θα μπορέσω να δω το Φως, στο οποίο θα μπορέσω να βρω επιτέλους την ειρήνη, αγάπη και ευτυχία.
Αμήν.»

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

20/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.