ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το Κατάλοιπο της Εκκλησίας ΜΟΥ, εμπνευσμένο από τον Προφήτη Ενώχ, θα προκαλέσει το μίσος παντού όπου ακούγεται ο Άγιος Λόγος ΜΟΥ

Μήνυμα 425 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 08 Μαϊου του 2012, στις 19:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, έρχομαι απόψε να σου πω, ότι ένα μεγάλο σημάδι της Αγάπης και του Ελέους ΜΟΥ θα εκδηλωθεί τώρα μέσα στις καρδιές των πιστών παντού.

Θα αισθανθούν την Παρουσία ΜΟΥ μέσα στις καρδιές τους με έναν τρόπο, που δε θα είναι σε θέση να εξηγήσουν, και θα ενώσουν τις καρδιές τους με τη Δική ΜΟΥ.

Αυτό το Δώρο θα τους κάνει δυνατούς στην πίστη και θα επιθυμούν την Παρουσία ΜΟΥ κάθε μέρα.

Καλώ όλα τα παιδιά του Θεού που αισθάνονται τις φλόγες της Αγάπης ΜΟΥ να αγκαλιάζει τις ψυχές τους, για να λαμβάνουν το Σώμα ΜΟΥ και το Αίμα ΜΟΥ στη Θεία Ευχαριστία όσο πιο συχνά μπορούν.

Εσείς, αγαπητοί μαθητές ΜΟΥ, θα χρειάζεστε το Δώρο του Σώματός ΜΟΥ στη Θεία Ευχαριστία για να σας δώσει δύναμη.

Γιατί θα σας χρειαστεί κάθε ίχνος δύναμης, όταν θα είστε μάρτυρες της διάλυσης της Αγίας και Αποστολικής ΜΟΥ Καθολικής Εκκλησίας.

Η Θεία Ευχαριστία ΜΟΥ Θα βεβηλωθεί, όπως προείπα πριν από λίγο καιρό.

Οι δικαιολογίες θα χρησιμοποιηθούν για να παρουσιαστεί αυτό το πιο Ιερό Δώρο ως μια απλή χειρονομία στη μνήμη της Σταύρωσης ΜΟΥ.

Πολύ σύντομα η Πραγματική ΜΟΥ Παρουσία θα στιγματίζεται ως μέρος μιας νέας, σύγχρονης Καθολικής Εκκλησίας, η οποία θα περιλαμβάνει άλλες θρησκευτικές εκκλησίες.

Από τη στιγμή που θα συμβεί αυτό, η αγάπη και η αφοσίωση στην Αγία Τριάδα θα μειώνεται και θα εξαφανίζεται.

Σε αντικατάσταση, ψεύτικοι θεοί θα πάρουν τη θέση ΤΗΣ. Παρόλο που αυτό θα είναι δύσκολο, πρέπει να θυμάστε ότι ΕΓΩ ποτέ δε θα χάσω την Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη.

Η αφοσίωση ΜΟΥ παραμένει στην Εκκλησία που ιδρύθηκε από ΕΜΕΝΑ, πριν ανέβω στον Ουρανό.

Η Εκκλησία που ιδρύθηκε πάνω σε βράχο από τον αγαπημένο ΜΟΥ Πέτρο δεν μπορεί και ποτέ δε θα πεθάνει.

Επειδή ΕΓΩ θα οδηγώ την Εκκλησία ΜΟΥ τώρα, στους έσχατους καιρούς, και θα ανανεώσω τις Προφητείες που προειπώθηκαν πριν πολύ καιρό.

Τα Ευαγγέλια ΜΟΥ θα κηρύττονται από το Κατάλοιπο της Εκκλησίας ΜΟΥ σε κάθε γωνιά της Γης.

Το Δικό ΜΟΥ Κατάλοιπο της Εκκλησίας θα εμπνευστεί από τον Προφήτη Ενώχ και αυτό θα προκαλέσει το μίσος παντού όπου ακούγεται ο Άγιος Λόγος ΜΟΥ.

Το Άγιο Πνεύμα θα ανάψει την πίστη του Δικού ΜΟΥ Κατάλοιπου της Εκκλησίας, το οποίο δε θα παραδοθεί ποτέ κηρύττοντας την Αλήθεια του Εευαγγελίου μέχρι την τελευταία του πνοή.

Πηγαίνετε τώρα και προετοιμαστείτε το Δικό ΜΟΥ Κατάλοιπο της Εκκλησίας ακολουθώντας τις οδηγίες ΜΟΥ.

Πάντα να ΜΕ εμπιστεύεστε, και όλα θα πάνε καλά.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

08/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.