ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Πλησίασε η ώρα όταν η Προειδοποίηση θα λάβει χώρα

Μήνυμα 440 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 21 Μαίου του 2012, στις 20:15

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πλησίασε η ώρα όταν η Προειδοποίηση θα λάβει χώρα.

Υπάρχει ακόμη τόσο πολλή δουλειά για να γίνει για την προετοιμασία των ψυχών για το Έλεός ΜΟΥ.

Καλώ όλους εκείνους που ΜΕ αγαπούν να προσεύχονται πολύ για την παγκόσμια μετάνοια, την οποία επιθυμώ.

Τόσοι πολλοί θα έρθουν τρέχοντας στην Αγκαλιά ΜΟΥ και η ανακούφιση θα πλημμυρίσει τις ψυχές τους, επειδή ξέρουν ότι είμαι ΕΓΩ, ο αγαπημένος τους Ιησούς, που τους καλεί.

Τόσοι πολλοί θα καταπολεμάνε την Αλήθεια, όταν θα τους παρουσιαστεί. Η απόδειξη που θα αποκαλύψω δε θα είναι αρκετή για να ανάψει μια ενιαία φλόγα της αγάπης στις ψυχές τους.

Αυτές έχουν κλαπεί από ΕΜΕΝΑ, αλλά παρ’ όλ’ αυτά δε θέλουν να απελευθερωθούν από τον απαγωγέα τους, το θηρίο που έχει καταβροχθίσει τις ψυχές τους.

Διάδωσε το Λόγο ΜΟΥ τόσο γρήγορα όσο μπορείς, κόρη ΜΟΥ.

Αγνοήστε τους χλευασμούς, σαρκασμούς και εμπαιγμούς από εκείνους που προσπαθούν να σας σταματήσουν.

Σηκωθείτε και κηρύξτε το πιο Ιερό Λόγο ΜΟΥ με κάθε κόστος.

Εκείνοι που ισχυρίζονται ότι μιλούν στο Όνομά ΜΟΥ και προσπαθούν να σας ταπεινώσουν, σταυρώνουν ΕΜΕΝΑ. Εκείνοι δε βασανίζουν εσάς αλλά ΕΜΕΝΑ, τον Αγαπημένο τους Σωτήρα.

Η γνώμη του ανθρώπου δεν είναι σημαντική. Το μόνο που μετράει είναι οι ψυχές που επιθυμώ να σώσω.

Προσευχηθείτε μ’ αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας (55) για την Προετοιμασία για την Προειδοποίηση

«Ω, Αγαπημένε μου Ιησού,

Παρακαλώ, ανοίξτε τις καρδιές

Όλων των Παιδιών του Θεού

Για το Δώρο του Ελέους ΣΟΥ.

Βοήθησέ τα να αποδεχθούν το Θείο Έλεός ΣΟΥ

Με αγάπη και ευγνωμοσύνη.

Επίτρεψε να γίνουν ταπεινά μπροστά ΣΟΥ

Και να ζητήσουν τη συγχώρεση για τις αμαρτίες τους,

Έτσι ώστε να μπορούν να γίνουν μέρος

Του Ένδοξου Βασιλείου ΣΟΥ.

Αμήν»

Σύντομα πολλά εκατομμύρια στον κόσμο θα ακούσουν την Έκκλησή ΜΟΥ και περισσότερες ψυχές θα μπορέσουν να σωθούν και θα σωθούν.

Μην ξεχνάτε ποτέ τη σημασία της καθημερινής προσευχής με το Δικό ΜΟΥ Ροζάριο του Θείου Ελέους για τη σωτηρία των ψυχών.

Πηγαίνετε στην ειρήνη και αγάπη.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

21/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.